1,000 דייטים: הבחור שיוצא עם כל חברי הפייסבוק שלו לקפה . צילום: פייסבוק

1,000 דייטים: הבחור שיוצא עם כל חברי הפייסבוק שלו לקפה

מתיו קולנזיה, סטודנט ממלבורן, אוסטרליה, בן 28, החליט שהוא לוקח את כל חברי הפייסבוק שלו לדייט בבית קפה, כדי לשמוע מי הם בכלל. "כל אחד יכול להיות מעניין, אם אתה עושה את המאמץ להגיע ולדבר איתו" מספר קולנזיה

עד כמה מהחברים שלך בפייסבוק באמת מכירים אותך? כנראה שרובם לא. אבל מתיו קולנזיה, סטודנט ממלבורן, אוסטרליה, בן 28, החליט שאין חבר בפייסבוק שהוא לא הולך להכיר, בשביל לממש את ההכרות הוא הזמין מעל ל-1000 אנשים לצאת לדייט בבית קפה. 

עוד במדור היחסים בפרוגי:

רוצים גם לצאת איתו לקפה?
רוצים גם לצאת איתו לקפה? © פייסבוק

קולנזיה, כמו כולנו, היה בטוח שכמות החברים בפייסבוק, לא שווים לכמות החברים במציאות. "אני כמובן לא צריך 1,000 חברים בחיים אמיתיים" סיפר ל-news.au "המטרה של הפרויקט הזה היא לראות מי האנשים האלה, בעצם להכיר אותם באמת. זה מדהים לראות איך כל אחד יכול להיות מעניין, אם אתה עושה את המאמץ להגיע ולדבר איתו. לכל אחד יש סיפורים מדהימים לספר". קולנזיה הוא בטוח בחור ערני, בכל זאת כל כך הרבה קפה לא משאירים אותך עייף.

עמוד הפייסבוק של הפרויקט
עמוד הפייסבוק של הפרויקט © צילום מסך מהפייסבוק

סוף טוב, הכל טוב

לאחר 1,000 כוסות קפה והמון סיפורים של אנשים, המאמץ כבר השתלם. בין ה-1,000 חברים, הוא התחבר עם מישהו שהכיר במשך שנים בפייסבוק והוא לאחרונה הציע לי עבודה חדשה. בנוסף פתח גם דף פייסבוק לפרויקט הזה, ולאחר כל פגישה הוא מעלה תמונה עם ה"דייט" שלו. בנוסף על פי הדף, קולנזיה מספר שהוא מקווה לסיים אותו תוך שלוש שנים.

איך אפשר לרכוש 1,000 כוסות קפה?
איך אפשר לרכוש 1,000 כוסות קפה? © פייסבוק
‎‎פרסום‎ by Elite Daily.‎
תגובות