"עת לחפור" - רחמים עצמיים או אושר עילאי? יום אהבה שמח. טמבלר

"עת לחפור" - רחמים עצמיים או אושר עילאי? יום אהבה שמח

חלקנו נעביר אותו עם החבר במסעדה, חלקנו נישאר בבית עם אוכל, ממחטה וקופסא מלאה ברחמים עצמיים אבל איכשהו אף אחד מאיתנו לא יישאר אדיש. השבוע ב"עת לחפור" - יום האהבה מגיע. מוכנים?

הנה מגיע לו עוד יום אהבה. חלקנו נעביר אותו עם החבר במסעדה, חלקנו נלך לראות סרט עם החברים\החברות וחלקנו נישאר בבית - אבל לא לבד. כשאני מתכוונת "לא לבד", הכוונה היא חלילה לא איזה חבר או חברה שינעימו את זמננו, אלא דווקא גלידה (כי למי אכפת שזה חורף? להיות חולים דווקא יתאים לדמעות), ממחטה וקופסא מלאה ברחמים עצמיים. אבל איכשהו, אחוז האנשים שימשיכו את חייהם כרגיל, בלי להתייחס לעובדה שזהו יום האהבה – יהיה מזערי ואף אפסי.

יום אהבה שמח?
© טמבלר

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

לא יום כיפור, אלא יום האהבה

יום מיוחד שכזה עלול לגרום לנו לעצור את שגרת היום יום שלנו, לשבת עם עצמנו ולעשות "חושבים", אפילו שזה יום האהבה – ולא יום כיפור. יהיו כאלה שירגישו צורך עז לקרוע את תל אביב, לצאת לצוד בחורות\בחורים ולהודות לעצמם על כך שהם נותרו רווקים ולא כבולים. מן הצד השני, ביום האהבה גם נפגוש גם זוגות קיצ'יים שלא מסוגלים להוריד את הידיים זה מזו ומתהלכים ברחובות כאילו היום, הכל שייך להם – המסעדות, בתי הקולנוע, הרחובות, ההופעות. בנוסף, איך אפשר להתעלם מהרווקים שישבו בבית ויבכו על מר גורלם? הנה שוב הגיע יום האהבה, ושוב, לבד. 

© טמבלר

הגיע הזמן לקחת את הדברים בפרופורציה – מה ההבדל בין ה13 בפברואר וה14 בפברואר? הרי זה לא חג רשמי אלא רק מסורת מתקתקה. למה דווקא ביום הזה, אנשים עלולים להרגיש שמשהו בהם לא בסדר כי הם לבד, כששבוע לפני זה לא היה בראשם אפילו ניצוץ של מחשבה דומה? כמובן, זה נחמד שיש מסורת שגורמת לאנשים לאזור אומץ ולגשת אל מושא אהבתם ותשוקתם ולהציע להם להפגש לדייט, וכמובן שזה יותר מנחמד כששני בני זוג שכבר נמצאים במערכת יחסים ארוכה ושגרתית נזכרים להגיד אחד לשני את שלושת המילים שכתובות בכל שירי האהבה, אבל אם אתם לא נמצאים באחת מן הסיטואציות שכרגע תוארו – היום הזה לא אמור להשפיע עליכם במבחינת התחושה האינטימית והזוגית שלכם.

© טמבלר


יום האהבה מוערך יתר על המידה בעיניי אנשים רבים. אם אתם אוהבים מישהו, אין סיבה שתצטרכו יום מיוחד בשביל להגיד לו את זה ואם בכל זאת אתם מאוד חושקים בכך, בכיף, אבל אז יום האהבה תקף רק לגביכם ואתם לא צריכים להרגיש "טובים יותר" משום שלכם יש עם מי לבלות את הערב. הרי אם עדיין לא הבנתם, הערב הזה לא שונה מכל ערב אחר. 

משעשע, אבל זה לא המצב. יום אהבה שמח!
משעשע, אבל זה לא המצב © טמבלר

יום אהבה שמח!

תגיות
תגובות