אהבה יש רק בסרטים: 7 זוגות מצוירים שגדלנו עליהם. צילום מסך מתוך "היפיפייה והיחפן"

אהבה יש רק בסרטים: 7 זוגות מצוירים שגדלנו עליהם

כולנו בילדותנו ראינו לא מעט סדרות וסרטים מצוירים, וברובם היו את הזוג שמוביל את העלילה - כי בכל זאת אי אפשר לצפות במשהו בלי שיהיה בו קצת ממרכיב האהבה, גם בגיל קטן. איזה סוג של זוגיות במציאות מדמים לנו הדמיות? אספנו לכם את 7 הזוגות המצוירים שגדלנו עליהם

קארל ואלי פרדריקסון - "למעלה"

קארל ואלי התחילו כזוג כשגילו ששניהם העריצו חוקר בשם צ'ארלס מאנץ שטוען שגילה ציפור במפלי גן עדן. אלי מספרת לקארל שהיא רוצה להעביר את הבית הנטוש בשכונה לצוק שמשקיף על מפלי גן עדן, וגורמת לו להבטיח כי יעזור לה. הם מתחתנים ומגיעים לגיל הזהב יחדיו, אבל הם לעולם לא הולידו ילדים ובכל פעם מחדש היו להם בעיות כלכליות, עד שיום אחד אלי נפטרה והוא נשאר לבד. קארל, במקום להיכנס לבית האבות הוא מגשים לאלי את חלומה וקושר בלונים לבית כדי להגיע למפלי גן עדן - הם הזוג שמוכיח לנו שאהבה היא נצחית והבטחה אי אפשר להפר.

 

עוד במדור היחסים ואהבה בפרוגי: 

פיטר ולואיס גריפין - "איש משפחה"

פיטר ולואיס גריפין הם הזוג שמוכיח לנו שלא משנה כמה אין להם את הנתונים, או שהם בכל פעם מפשלים כזוג, הם מצליחים לנהל משפחה. ולפחות כשהם נכשלים - הם עושים זאת בצורה מצחיקה. 

© טמבלר

קים פוסיבול ורון סטופבול - "קים פוסיבול"

קים ורון היו החברים הכי טובים מהיום הראשון של כיתה א'. הם הזוג שמראה לנו שאהבת אמת יכולה לחכות שנים, ובין היתר גם לעבור כל כך הרבה ניסיונות להציל את העולם מפני רשעי על. קים ורון התנשקו לראשונה רק בנשף של סוף כיתה יא' ולאחר מכן היו זוג לאורך כל השנה האחרונה שלהם בלימודים. 

 

סימבה ונלה - "מלך האריות"

נלה היא לביאה שהייתה חברת ילדות של סימבה, ולכן סימבה משכנע אותה לבוא איתו למסע אל בית הקברות לפילים, בדרך הם מותקפים על ידי שלושה צבועים. המשך המסע של השניים  נגמר מאוד מהר, כשסימבה מתמוטט במדבר ומותקף על ידי אוכלי נבלות אך נמצא וניצל על ידי טימון ופומבה, סוריקטה וחזיר יבלות, שלוקחים אותו תחת חסותם והוא לומד את סגנון החיים שלהם. לאחר שהוא גדל, סימבה נפגש שוב במקרה שוב עם נלה. בסוף הסרט סימבה חוזר לשלטון בממלכה ומתחתן עם נלה ולשניים נולדת גורה קטנה. סיפור אהבה זה מראה לנו דוגמא לכל סיפורי האהבה שנוצרים עוד בילדות ולעולם לא נפסקים

 

באגס ולולה באני - "לוני טונס"

לולה באני מראה לנו שאישה או יותר נכון ארנבה היא נאמנה לארנב שלה עד הסוף לא משנה כמה הוא מסתבך עם הירבים שלו אלמר פאד, יוסמיטי סם, מרווין ממאדים, טאז השד הטסמני, דאפי דאק ואפילו מועדדת אותו בכל צעד שלו. בנוסף, היא מוכיחה ש"הצלע הנשית" בסרטים לא תמיד חייבת להיות שותקת והוא בתמורה משחק כ"הג'נטלמן המושלם". 

 

וילמה ושאגי - "סקובי דו"

הזוג שמשאיר הכל  בחבורה אחת -"חבורת מסתורין בע"מ". וילמה ושאגי מייצגים לנו את זוגיות החנונים המושלמת. וילמה ושאגי משקיפים את הזוגות שנועדו להיות ביחד, אבל עוברים המון עליות ומורדות בדרך. את הזוגיות המסובכת ניתן לראות למשל בסרט שיצא ב-2010 "סקובי-דו 4: קללת מפלצת האגם" בו רואים ממש את הזוגיות של וילמה ושאגי - שאגי מסרב לדבר על הזוגיות בפומבי למרות שסקובי-דו מנסה לשכנע אותו ובקיצור סיבוך. 

© צילום מסך מתוך "סקובי דו"

ליידי והיחפן - "היפהפייה והיחפן"

אנחנו מאוהבים בזוג הכלבים הבא. ליידי היא "הכלבה מבית טוב", בעלת חיים מאושרים עם בני זוג מתוקים ועם זוג חברים שהם הכלבים מהשכונה, לעומתה בצדו השני והמכוער יותר של העיר נמצא "היחפן" - כלב שגר ברחוב, כל המסעדות כבר מכירות אותו בסביבה, חיי חיים פרועים ונמצא על דמותו של "הכלב הרע". במשך תקופה ליידי שמה לב שהבעלים שלה לא שמים לב אליה, והיא מוחלפת על ידי תינוק חדש שנכנס למשפחה. ליידי בורחת ופוגשת את היחפן שמגן עליה מהרע שהולך ברחובות - הם כמובן מתאהבים ומייצגים לנו במציאות את הזוגיות של ילדה טובה וילד רע.  

 
תגובות