לא לרגישים בלבד: 5 הקומדיות הרומנטיות המציאותיות ביותר. tumblr

לא לרגישים בלבד: 5 הקומדיות הרומנטיות המציאותיות ביותר

קומדיה רומנטית היא לא רק לרגשנים ומבקרים רבים שצפו באינספור של קומדיות מדרגים אותם כבין המצליחות ביותר. במיוחד לכאלו ששונאים קיטש - הפייב-ליסט של הקומדיות הרומנטיות, בדגש על המציאותיות ביותר. מבטיחים שלפחות אחת שתאהבו תוכלו למצוא ברשימה

יש שאומרים שקומדיות רומנטיות הם כמו מוזיקת פופ או ג'אנק פוד. רבים מתעלמים מהם ומכחישים כל קשר לקיום הז'אנר, אבל האמת היא שיש כמה קומדיות רומנטיות גדולות ומוצלחות שפורסמו בשנים האחרונות. יותר מכך, אפילו חלק מהסרטים הגדולים ביותר שנעשו אי פעם. קומדיה רומנטית מוצלחת צריכה לפנות לבני אדם על ידי מתן של מספיק צחוקים ומספיק רגעים נוגעים ללב שירצו את הקהל כולו, בין אם הם נגררו לשם על ידי בני זוג או לא.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

הרשימה שלפניכם היא התגובה הסופית של מיזוג הקולנוע בקומדיות רומנטיות הטובות ביותר שנעשו אי פעם. חמשת הסרטים האלו מלאים בסיפורים יפים של אהבה על הדרך המציאותית ביותר. כמובן שלא חייב להסכים עם כל הבחירות שלנו, אבל אנחנו מבטיחים שלפחות סרט אחד מועדף תוכלו למצוא ברשימה.

500 ימים עם סאמר (2009)

הסיפור בקצרה: מערכת יחסים שכשלה גורמת לטום לבדוק את ימי הרומנטיקה של בחורה שאהב (סאמר) מתחילתם ועד סופם על מנת למצוא מדוע זה לא הצליח בין שניהם.

למה זה עובד: לא כל מערכות היחסים נועדו להישאר גם במרחק בין בני זוג. למעשה, חלק מתפרק אחרי שאדם אחד עוזב והשני נאלץ להתמודד עם מה ששניהם איבדו. 500 ימים עם סאמר הוא לא סיפור אהבה ממוצע. בסרט מאושר יותר, אנו עשויים לראות את זוג האוהבים מתאהב, עובר כמה קשיים ובסופו הם סוף סוף ביחד. אבל הסרט הזה לא מתכוון להיצמד לפורמט. בסופו של דבר, זה סיפור אהבה שמסתיים ללא האושר והעושר, אבל עם ההבטחה שהחיים והאהבה ממשיכים.

 

10 דברים שאני שונאת אצלך (1999)

הסיפור בקצרה: על מנת לצאת לנשף סיום התיכון עם הנערה הפופולרית, ביאנקה, תלמיד חדש בבית הספר רוקם מזימה באמצעות תשלום לילד מרדן שיצא עם אחותה של ביאנקה המנודה חברתית.

למה זה עובד: "10 דברים שאני שונאת אצלך" הוא סרט התיכון החכם והבלתי נשכח בהיסטוריה של הקומדיות הרומנטיות בעיקר הצגת הצדדים הרכים של הדמויות והימנעות מסטריאוטיפים כרוב הקומדיות הרומנטיות.

 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אופטימיות היא שם המשחק (2012)

הסיפור בקצרה: פאט וטיפאני, שני אנשים בעלי כוונות טובות אבל נכים מבחינה רגשית נפגשים בארוחת ערב שהיא המביכה ביותר אי פעם. פאט החולה בהפרעה דו-קוטבית רואה הזדמנות לתקשר עם אישתו לשעבר דרך טיפאני אם בתמורה הוא יהיה השותף שלה בתחרות הריקודים המתקרבת.

למה זה עובד: הסרט מציג כמה קל לקהל להבין את הקשר של פאט וטיפאני ולקבל מדוע הם מבלים את רוב הזמן זמן אחד עם השניה. לכל אחד אחר, הם בורים ודפוקים. אבל לעצמם, הם פשוט חיים ומשחקים את העסקה. זו הסיבה שהם יכולים להיות כל כך בוטים אחד עם השני ולכן, הם מעדיפים לשמוע את האמת אחד מהשניה מאשר להקשיב לשאר העולם.

 

רוקסן (1987)

הסיפור בקצרה: איש עם האף גדול עוזר לגבר נאה בלי הרבה אישיות להשיג אישה יפה שחושבת שהוא הבחור המושלם.

למה זה עובד: סטיב מרטין בתפקיד צ'רלי, מפקד מכבי אש בעיירה. הוא קטן, כריזמטי עם אף גדול ולב גדול, המתאהב ברוקסן החכמה והיפה, אישה המחפשת גבר נאה שיהיה לו משהו מעניין לומר. צ'רלי זוכה בליבה של רוקסן בכך שהוא לוחש מילים שהיא רוצה לשמוע דרך הכבאי הטיפש אך נאה, כריס. השקר יוצא מכלל שליטתו של צ'רלי כשרוקסן מתאהבת בכריס. הסרט מבוסס על הסיפור הקלאסי "סירנו דה ברז'רק" ומשלב צחוקים וחיוכים תוך כדי שהסרט מדגיש את הוויכוח על מה שחשוב יותר - מראה או אישיות.

 


הוא פשוט לא בקטע שלך (2009)

הסיפור בקצרה: סיפורם של תשעה אנשים בחוסר המזל שלהם בתחום הרומנטי. בעיקר כי צד אחד מעוניין יותר בצד השני ולא מפרש את התנהגותו בצורה נכונה.

למה זה עובד: פרט לכוכבים שמשחקים בו - ג'יניפר גודווין, ג'ניפר אניסטון, סקרלט ג'והנסון, בן אפלק, בראדלי קופר ועוד רבים, הסרט עוסק בבעיות שאנו מכירים ביום יום ומדגיש שלא כל מערכת יחסים מושלמת ולא כל מערכת יחסים מסתיימת בהפי אנדינג. האהבה לפי הסרט נמצאת במקומות הכי לא צפויים וכל ניסיון לחפש אותה לא צולח אלא מפתיע.

 
 
תגובות