דייט בהפתעה: כל המקומות המגניבים לדייט ראשון. צילום מסך מהאינסטגרם

דייט בהפתעה: כל המקומות המגניבים לדייט ראשון

אם נמאס לכם מפגישות ראשונות שגרתיות כמו ללכת למסעדה או לסרט, מצאנו את חמשת המקומות הכי שווים לדייט ראשון שבטוח תזכרו. אנחנו מבטיחים שתמצאו כאן לפחות רעיון אחד שתאהבו

1. פיקניק מהסרטים

אין חוויה יותר כיפית מלשבת בטבע עם הדייט שלך, כמובן על מחצלת שהשמלה לא תהרס כשברקע קולות ציפורים מצייצות. אווירה רומנטית, פירות, לימונדה קרה בקיץ לוהט. וכמובן שאם אתם לא הכי בקטע של טבע יש פתרון מיוחד בשבילכם - בשרונה שבתל אביב ישנו מתחם פיקניק בו תוכלו לשבת ברוגע והנאה וממש לחוות חווית פיקניק מהסרטים עם סלסילה של כיפה אדומה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

2. קיר טיפוס

לחובבי האקסטרים שבינכם מומלץ להתנסות בקיר טיפוס, לא קל זה בטוח אחרי הכל לטפס ארבעה מטרים כמו ספיידרמן. שעה כיפית, מצחיקה, מאתגרת והכי חשוב מגבשת. תוכלו לטפס יחד ולמקרה שאחד ימעד השני יוכל לתפוס אותו, כמו בכל סצנה קיטשית בסרט הוליוודי שכולנו אוהבים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

3. גלישת סאפ

כנראה שמעתם על הדבר הבא של הקיץ ואם לא אתם חייבים לשמוע. "סאפ" ובאנגלית - SUP (stand up paddleboard) , מיועד לכל מי שחושש מגלישת גלים אבל אוהב את הים. גלישת ה"סאפ" היא גלישה בעמידה על גלשן רחב וארוך עם משוט איתו חותרים. בדרך כלל גולשים ב"סאפ" כשאין ממש גלים כך ניתן להתייצב ולא ליפול ממנו.

תוכלו לעשות שיעור זוגי עם מדריך מקצועי ומנוסה בכל אחד ממועדוני הגלישה שמחזיקים גלשני "סאפ", ולהנות משעה של שמש, ים וגלים. פלוס נוסף לעניין, הפעילות הגופנית הזו שורפת קלוריות רבות ומחטבת את הגוף. מה עוד אפשר לבקש?

© תום-לב שורץ

4. רכיבת סוסים

 לחובבי החיות מצאנו לכם את הדייט המושלם - רכיבת סוסים עם מדריך מקצועי, בטבע, באופן הכי רומנטי בעולם. מקומות רבים מציעים גם בסוף הרכיבה פיקניק בחיק הטבע, כמו שרק אפשר לחלום.

© צילום מסך מהאינסטגרם

5. הופעת סטנדאפ

במידה ואתם חוששים מהדייט הראשון ומעוניינים לשבור את הקרח, אין רעיון יותר טוב מללכת להופעת סטנדאפ שתצחיק אתכם במשך כל הערב. בנוסף לשבירת הקרח תהנו שניכם מהופעה טובה שבוודאות תצאו ממנה עם חיוך וכמובן, עם טעם לעוד.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

תגובות