"מבחן הסוכה": כך תבנו מערכת יחסים ב-5 שלבים. Tumblr

"מבחן הסוכה": כך תבנו מערכת יחסים ב-5 שלבים

חג הסוכות בפתח ואיתו בנייה של קשרים חדשים שיכולים להיות מורכבים. מצד אחד רוצים להיות יחד ומצד שני לא רוצים לאבד את החופש. אז איך יוצרים יציבות בקשר בעזרת כל מרכיבי הסוכה? עקבו אחרי ההוראות לבניית קשר ב-5 שלבים פשוטים בהשראתה

מהי הסוכה? הסוכה היא מבנה של מערכת יחסים. בעבר כביכול הגנה הסוכה במשך ארבעים שנה מסכנות המדבר והיום היא מגנה בעיקר מפני בדידות. 

כיצד בונים את הסוכה? הסוכה היא למעשה צריף מחוץ לבית לכן, ישנם כללים רבים ודרישות שיש למלא כאשר בונים אותה על מנת שתהיה מוצלחת. יש מספר סוכות וכל שדרוש הוא לבנות סוכה אחת שתהיה מוצלחת יותר מכל השאר כדי שהקשר יחזיק מעמד. 

היכן בונים את הסוכה? את הסוכה אפשרת לבנות בכל מקום - במסעדה, סרט, בפארק, בחוף הים ואפילו בפסטיבל כלשהו.

השלבים לבניית הסוכה:

1. הקירות

את מערכת היחסים מתחילים מה"קירות". הקירות במערכת יחסים הם מה שאנחנו משדרים חיצונית לאדם שאותו פגשנו. כשאנחנו פוגשים אדם שאנחנו מעוניינים בו לראשונה קודם כל נוצרת משיכה. לכן, הקירות יכולים להיות עשויים מכל חומר כלשהו, אפילו מחיוך אבל חשוב שהם יהיו יציבים. יציבים על מנת שאם מערכת היחסים לא עוברת את "שלב הקירות", כלומר הדייט הראשון, אז נוכל להמשיך הלאה לאדם אחר.

© Tumblr

2. הסכך

השלב הבא הוא אולי הקשה מכל השלבים - הסכך, התקרה של מערכת היחסים שמתחילה להיבנות. הסכך הוא לא אטום, מה שאומר שבשלב אחרי הדייט אתם עדיין לא חייבים אחד לשנייה דבר ודי נמצאים בשלב של חוסר וודאות. אך בכל זאת, בסכך יש לקשור קשרים ועם כל הריחוק שמתרחש בימים האלו, אתם צריכים לבדוק את רגשותיכם במשך מספר ימים, אם שניכם מרגישים את שלב האושר של אחרי דייט מצויין אתם רשאים לעבור לשלב הבא.

© Tumblr

3. התאורה

קבעתם לעוד דייט, אבל איך תוכלו לראות אחד את השנייה בבירור ללא תאורה בסוכה? לפני הדייט השני, ערכו סקירה קטנה על הבחור או הבחורה שאיתם אתם נפגשים שוב על מנת שתוכלו לדעת בצורה הטובה ביותר מיהו האדם שעומד מולכם ללא מסכות וגם על מנת להרחיב קצת את נושאי השיחה לקראת הדייט השני.

© Tumblr

4. השולחנות והכסאות

בחג הסוכות, להזמין אורחים זו מצווה. אז למה שלא תצאו לדאבל דייט עם זוג חברים טובים? פרט לזה שזו הזדמנות מצויינת להכיר את החברים של מי שאתם יוצאים איתו, רוב הסיכויים שאם תהיו נחמדים איתם, גם את שאר חגי הסוכות תבלו ביחד.

© Tumblr

5. קישוט הסוכה

מזל טוב - הגעתם לשלב החמישי והאחרון בבניית הסוכה, שלב הקישוטים שבו אתם כנראה כבר זוג רשמי ומעורר קנאה, הגיע זמנכם להתכבד בקישוטי נייר מוכנים, דביקים וקיטשיים. ולסיום בבקשה, השתדלו ליצור מרחב מספיק בסוכה שבניתם, כדי שכולנו נוכל להרגיש בנוחות. חג שמח.

© Tumblr

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

תגובות