העולם הוא סרטי תיכון: מה למדנו מהם על מערכות יחסים?. Tumblr

העולם הוא סרטי תיכון: מה למדנו מהם על מערכות יחסים?

גם אם לפעמים זו לא ממש המציאות, מגיל קטן סרטי התיכון עוזרים לנו להבין קצת על מערכות יחסים בנעורים. אז מי הן הדמויות שמהן למדנו על זוגיות ומערכות יחסים? הביצ'ית והחתיך כמובן, גם נכללים כאן.

אתם מתחילים את חייכם כאנשים בודדים, אך בבוא היום אתם תמצאו את בן זוגכם, הנפש התאומה שלכם, הבן אדם שאיתו תירצו לבלות במשך כל ימי חייכם. הוא נמצא שם ממש מתחת לאף שלכם, יותר קרוב ממה שאתם חושבים. איך תמצאו אותו? סרטי התיכון עוזרים לנו להבין איך היחסים בתיכון עובדים. גם אם לפעמים זו היא לא ממש המציאות, הזוגיות שם, זה מה שאנחנו רוצים.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

הבחורה החדשה

היא תגיע מרחוק לתיכון החדש, תמיד תהיה הפחות מקובלת ובדרך כלל היא באה ממשפחה טובה. היא תתחיל את הסרט בתור השקופה, זאת שאף אחד לא רואה ולא מתייחס אליה. אחרי שהיא תגלה שהבחור הכי חתיך והכי פופולארי בבית ספר מאוהב בה, הם יתאהבו, יהיו ביחד, יפרדו, היא תקבל תפקיד ראשי כלשהו, תהפוך לדמות הכי פופולארית ואהובה בבית הספר והשניים יחזרו זה אל זו.

מה אנחנו לומדים? לא צריך בחור חתיך לידך בשביל להפוך לפופואלריים, כל מה שנחוץ הוא להאמין בעצמך.

 

© Tumblr

הביצ'ית

היא הבחורה הכי פופולארית בתיכון - היפה והעשירה. כולם מקנאים בה ורוצים להיות חברים שלה. היא שולטת בבית ספר, עד שאפילו המורים מקשיבים לה. בעקרון, מה שהיא רוצה - קורה. יש לה את הבעיות שלה ולכן היא אוהבת לרכל ולהרוס אנשים אחרים. היא החברה של הבחור הכי חתיך בבית ספר, עד שהוא מגלה את אופייה האמיתי והם כבר לא ביחד. היא לא כל כך מודעת למה שקורה סביבה, היא עסוקה בעיקר בעצמה והשיא של היום שלה הוא כשהיא מסתכלת במראה.  

מה אנחנו לומדים? להתאהב בעצמך לא בהכרח אומר שאחרים יתאהבו בך.

© Tumblr

החתיך

בדרך כלל הוא איך לא - שחקן פוטבול. הוא מתחיל את הסרט כחבר של הביצ'ית, אבל לאט לאט מגלים שהוא לא כל כך אוהב את חברה שלו. מסתבר גם שהוא מאוד רגיש ורומנטי, בעיקר שהוא פוגש את ה"בחורה החדשה" שמקסימה אותו. בהמשך הסרט, אחרי שהוא נהפך לחבר שלה, הביצ'ית מסכסכת ביניהם, הם נפרדים וחוזרים עד לסוף הטוב. בקיצור, מקסים, רגיש וגם נראה מעולה, בונוס.

 מה אנחנו לומדים? מאחורי גבר קשוח מסתתר יצור רגיש ורומנטי.

© Tumblr

ה-BFF 

החברה הכי טובה - היא בדרך כלל מוזרה ומצחיקה. לפעמים יש לה צבע שיער מגניב, חוש סטייל מטורף, קעקועים מצחיקים ורוב הפעמים היא מדברת על דברים הזויים. היא מתחברת ל"בחורה החדשה" כשהיא פוגשת אותה בפעם הראשונה והיא בערך החברה היחידה שלה. הן עושות הכול ביחד - מסיבות פיג'מות, מייקאוברים והמון שיחות נפש. היא הדבר הכי תומך שיש ל"בחורה החדשה" ותעזור לה עם הבחור ה"חתיך". בדרך כלל כש"הבחורה החדשה" מוצאת אהבה, גם החברה הכי טובה שלה תמצא.

 מה אנחנו לומדים? מאחורי כל תיכוניסטים מצליחים, יש חבר'ה תומכים.

© Tumblr

הידיד הטוב

לפעמים בסרטי תיכון קיים הידיד הכי טוב של ה"בחורה החדשה" והוא הכי רגיש שיש. הוא נמצא שם תמיד כשהיא צריכה אותו וביננו, הוא מאוהב בה בסתר אבל אין מצב בחיים שהוא יגיד לה את זה. כשהוא יאזור אומץ לספר לה, היא תגיד לו באופן בוטה למדיי, שהיא והוא? לא הולך לקרות. כאן הקטע בו ה"בחורה החדשה" נהפכת להיות קצת כמו הביצ'ית, עד שהחברים הכי טובים שלה מאפסים אותה והיא חוזרת למתוקה שהייתה.

 מה אנחנו לומדים? לפעמים, דווקא ה"ידיד הטוב" יכול להיות הבחור הנכון.

© Tumblr

החבורה הנגררת

החברה הכי טובה של ה"ביצ'ית" - בדרך כלל יש יותר מאחת, הן כמו שיבוטים של ה"ביצ'ית" וממש שפוטות שלה. הן לא יעזו להגיד או לעשות משהו שלא ימצא חן בעיניי המלכה שלהן. בדרך כלל הן לא ממש חכמות, בלשון המעטה. חסרות עמוד שדרה והן עסוקות בעיקר ב"ביצ'ית", בעצמן ובבנים.

 מה אנחנו לומדים? יש עולם מעבר לתיכון, אז אל תתנו לאף אחד להשפיע עליכם.

© Tumblr

בשורה התחתונה, כל סרטי התיכון הם בערך אותו הדבר, אבל אנחנו פשוט כל כך אוהבים לראות אותם ואנחנו די בטוחים שגם אתם.

 

 

  

תגובות