סיפורי זוגות: "הארי פוטר" מעולם לא היה רומנטי יותר. tumblr

סיפורי זוגות: "הארי פוטר" מעולם לא היה רומנטי יותר

השבוע ב"סיפורי זוגות" - דניאל ודורין משוגעים על "הארי פוטר", הכירו בפורום של אוהבי סדרת הספרים והם גרים כל אחד בקצה השני של המדינה. 4 שנים אחרי הם עדיין חולקים זוגיות מושלמת - "בחיים לא שכחנו שום תאריך ביחסים חוץ מפעם אחת שזה נפל על יום לפני הבגרות במתמטיקה"

הוא: דניאל, בן 18 מלהבים.

היא: דורין, בת 18 מנווה עובד.

רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר, הארי פוטר וג'יני ויזלי - הם לא היחידים שהתאהבו ב"הארי פוטר". הכירו את דניאל ודורין -זוג בני 18 שכבר בזוגיות מעל ל-4 שנים. השניים הכירו בגיל 13 בפורטל הארי פוטר וכבר בגיל 14 התחילו להיות ביחד. "זה התחיל מהפורומים שם, עבר למסנג'ר ומשם לפייסבוק". מספר דניאל. "היינו חברים ממש טובים עד שנהפכנו לזוג" אומרת דורין. 

פורטל הארי פוטר
פורטל הארי פוטר © צילום מסך

מי התחיל עם מי: דניאל עם דורין. דורין מספרת שדניאל היה ישיר ושאל אם היא רוצה להיות חברה שלו, פשוט כמו שזה.

פגישה ראשונה: מלאה בפרפרים בבטן, צחוקים ומבוכה.

כשאני שואלת איך הם מסתדרים מבחינת המרחקים הגדולים הם עונים שזו לא בעיה מבחינתם לגור כל אחד בקצה השני של המדינה. "סיימנו השנה לימודים אז אנחנו לא תלויים בחופשות בית ספר" היא אומרת, "יש לנו את אמצע השבוע ואת הסופי שבוע להיות ביחד". שניהם בנוסף היו באותה תנועת הנוער בית"ר כך שהם נפגשו גם שם בטיולים, הנשיקה הראשונה, אם תהיתם, קרתה גם היא בטיול של תנועת הנוער. "זה התחיל מהחברים הכי טובים אפשר להגיד, אבל גם עכשיו הוא החבר הכי טוב שלי".

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

בטח כבר צפיתם ב"הארי פוטר" עשרות פעמים. זה הדייט המושלם מבחינתכם?

"את מאמינה שלא ראינו אף סרט של הארי פוטר ביחד? זה פשע שאנחנו צריכים לתקן" דורין צוחקת. לגבי הדמות האהובה עליהם בסדרת הספרים הם מתקשים להחליט - דניאל מסכים שהארי פוטר ודורין בוחרת בלונה לאבגוד.

הדמויות האהובות עליהם - לונה לאבגוד והארי פוטר
הדמויות האהובות עליהם - לונה לאבגוד והארי פוטר © tumblr

אז מהם המקומות שלכם לדייטים?

"אנחנו מהזוגות המיושנים האלו שדייטים אצלנו זה פיקניקים בפארק או טיול יד ביד", מספרת דורין. 

דניאל תמיד מפתיע את דורין במתנות, קורה שהוא סתם ככה מפתיע אותה בשוקולד שהיא הכי אוהבת. "אבל תאכלס, הדברים הקטנים הם הדברים הכי מרגשים". הם מאלה שחוגגים כל חודש של זוגיות ושניהם זוכרים את כל התאריכים החשובים בקשר, "בחיים לא שכחנו שום חודש חוץ מפעם אחת שזה נפל על יום לפני הבגרות במתמטיקה." היא מספרת "נזכרתי בזה אחרי הבגרות והוא הרגיש רע אחר כך."

© tumblr

דורין מסכימה שהם הזוג הכי קיטשי שאני יכולה לפגוש, אבל אני ממש רציתי לדעת איך זה שהם כל כך אוהבים אחרי זוגיות שהתחילה בגיל צעיר יחסית, עד עכשיו, אז פשוט הייתי חייבת לשאול.

מהו הטיפ שלכם לשמירה על הזוגיות?

"אף פעם לא לוותר ואם יש משהו שעומד בדרך אז פשוט לתקן אותו. כי יש רק שתי סיבות שבגללן נפרדים - הראשונה היא שכבר אין אהבה והשנייה זה בגידה. כל דבר אחר ניתן לתיקון." הם מספרים. "גם כנות ויחס, להיות שם אחד בשביל השנייה תמיד." 

יש לכם תכניות משותפות לעתיד?

"לסיים צבא, ללמוד, להתחתן, לאמץ כלב ולהביא 22 ילדים, בעצם 7 כי זה מספר קסום." אומרת דורין, דניאל לעומת זאת מעדיף 4.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות