בחני את עצמך: 10 סוגים של בחורים שתיפגשי בתיכון. צילום מסך מהטמבלר

בחני את עצמך: 10 סוגים של בחורים שתיפגשי בתיכון

הספורטאי, הרגיש או הביישן? דרגי את הבחורים השווים של בית ספר בעזרת אייקונים מסרטי התיכון

בתיכון, לרובנו יש סגנון מסויים שאנחנו נמשכות בעיקר אליו - זה יכול להיות הספורטאי, המורד או הבחור הביישן והרגיש שאף אחת לא ממש שמה לב אליו. ראינו את כל הסוגים האלה על המסך הגדול וכולם מהם לוהטים! אספנו כמה אייקונים של סוגי בחורים מסרטי תיכון וכל מה שאת צריכה לעשות הוא לדרג - זו הדרך המושלמת בכדי לבחון את השווים של בית ספר.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

1. המורד

הוא המנודה שלא רוצה לשחק לפי הכללים, אבל למרות אישיותו המורדת והרוח הרעה, את יודעת שאת יכולה לגרום גם לצד הרך יותר שלו לצאת החוצה. האם פטריק ורונה מ"10 דברים שאני שונאת אצלך" הוא הסגנון שלך?

 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

2. החתיך

הוא פופולרי, נראה טוב, ועם שם כמו ג'ייק ריאן, מ"בת 16 הייתי" זה הבחור שכל נערה רוצה ליום הולדתה ה-16. האם גם את אוהבת את הבחור הקונבנציונלי?

 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

3. המסתורי

אדוארד קאלן מ"דמדומים" הוא הבחור המבוגר והמסתורי בתיכון, הסכנה הופכת אותו למושך. יש לו גם צד מגונן מידי והוא לא חושף את רגשותיו בקלות. נשמע כמו הסוג שלך?

 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

4. הרגיש

כמו צ'ארלי מ"כמה טוב להיות פרח קיר" - הוא מתוק ועדיין חסר ניסיון כשזה מגיע לאהבה. האם את הולכת על בנים הרגישים?

 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

5. עושה הצרות

פריס ביולר מ"שמתי ברז למורה" לא מפחד לחיות על קצה בתיכון כי הוא יודע שהכריזמה שלו תציל אותו מכל דבר, זה עוזר לו בעיקר להבריז משיעור או לגנוב את המכונית יקרה של ההורים שלו. האם מושא אהבתך הוא מבריזן?

 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

6. הנחמד

הוא סוג של פראייר (איך הוא לא ידע שרג'ינה בוגדת בו?), אבל את חייבת להודות שאהרון סמואלס מ"ילדות רעות" היה פשוט מתוק וטוב לב. האם יש היום בנים כמוהו?

 

© צילום מסך מהיוטיוב

 

 

 

7. האידיוט

מייק דקסטר הוא ספורטאי עליון ושובר לבבות שרק היופי משחק לטובתו ב"לא יכולים להתאפק" והמוח לא ממש. האם את נופלת לבחורים האלה?

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

 

8. הכובש

ב"סיפור סינדרלה", אוסטין איימס, הוא כובש הלבבות של בית הספר - נערים רוצים להיות כמוהו ונערות רוצות להיות איתו. האם את אוהבת את הצ'ארמר? 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

9. הכוכב

כוכב כדורגל, נשיא הכיתה, תלמיד מצטיין, ומלך הנשף - לזאק סילר מ"יש לה את זה" יש הכל. אבל עם כל מה שהוא, הוא מסתובב עם כמה חברים מטומטמים שמשכנעים אותו לשחק משחקים ולהיות האידיוט של בית הספר. האם את הולכת על הבחור הפופולרי עם חברים המבאסים?

 

© צילום מסך מהיוטיוב
 

 

10. הנפש התאומה

ב"קלולס" דיון ומוריי תמיד רבים או מתנשקים, אבל הם כל הזמן נמצאים זה לצד זו. האם יש לך חבר כזה בבית ספר?

© צילום מסך מהיוטיוב

 

 
תגובות