השחקנים שלא רצו להתנשק עם שותפיהם לסרט. צילום מסך מהיוטיוב

השחקנים שלא רצו להתנשק עם שותפיהם לסרט

כמה קשה להתנשק מול המצלמות עם מישהו שאתם לא סובלים? קשה עד כדי כך משום שהשחקנים האלה לא יכלו לשמור לעצמם את חוויות הנשיקה הרעות שקרו להם על המסך

למען התהילה ומשכורת שמנה, שחקנים רבים נאלצו לחצות נהרות וימים כדי להיות מסוגלים להצליח ככל האפשר בתפקיד אותו הם משחקים. מת'יו מקונוהיי למשל, נאלץ להוריד כמות מפחידה מהמשקל שלו כדי לשחק קורבן איידס ב"מועדון הלקוחות של דאלאס" ורנה זלווגר העלתה בתוך כמה ימים עשרות קילוגרמים כדי לגלם את ברידג'ט ג'ונס. כמובן שיש גם סרטי פעולה בהם השחקנים מסכנים את חייהם אם הם בוחרים שלא להשתמש בכפילים. ואז מגיעות הסצנות הרומנטיות.

ליצור סצנת רומנטית גדולה באמת זה לא פשוט, שחקנים שמשחקים זוג אוהבים צריכים שיהיו להם טונות של כימיה או לפחות להסתדר גם מחוץ למסך. מסוגלים לדמיין כמה קשה זה להפגין אהבה מול המצלמות עם מישהו שאתם לא סובלים? גם לשחקנים האלה, היו כמה דברים ממש שליליים להגיד על שותפי הנשיקות שלהם.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

טובי מגוויר וקריסטין דאנסט ("ספיידרמן")

אחת סיבות למה הסרט "ספיידרמן" מ-2002 היה כל כך מוצלח היא בגלל הנשיקה המפורסמת במהופך של ספיידרמן (טובי מגוויר) העניק למרי ג'יין (קירסטין דאנסט) בגשם השוטף. זה היה רומנטי כמו גיהינום, אבל הקהל לא יכל שלא לתהות עד כמה קשה היה להצליח בזה באמת. מגווייר לא רצה לעשות את זה בגלל שהוא כבר ידע שזו הולכת להיות חוויה מאוד לא נוחה. מלבד זה שהוא תלוי במהופך ועומס הדם לראשו, מגווייר גם נאלץ להתמודד עם הגשם.

© צילום מסך מהיוטיוב

קייט הדסון ודיין קוק ("החברה של החבר הכי טוב שלי")

"סצנת הנשיקה הגרועה ביותר אי פעם." כך הגדיר דיין קוק את הנשיקה שלו עם קייט הדסון בסרט "החברה של החבר הכי טוב שלי" כפי שדווח על ידי ABC News באוקטובר 2014. הידיעה הזו גרמה למבוכה בקרב מעריציה של הדסון וקוק מיהר להגיד שאמר את כל זה בהומור. לדברי קוק, הדסון אוכלת בצל ממש לפני סצנת הנשיקה, רק כדי להציק לקוק באופן ידידותי.

© צילום מסך מהיוטיוב

שיילין וודלי ומיילס טלר ("העכשיו המדהים")

כמות טובה של כימיה הייתה לשיילין וודלי ולמיילס טלר בסרט "העכשיו המדהים", אבל שניהם גילו בראיונות שהם לא היו להוטים להתנשק. ביולי 2013 טלר טען כי וודלי תמיד הייתה לוקחת תוספים צמחיים סיניים לפני סצנת הנשיקה, מה שהפך את הנשיקה לכמעט בלתי נסבלת. לכן, הוא היה שותה גטאורייד (משקה אנרגיה) לפני הצילומים, רק כדי להחזיר לוודלי.

© צילום מסך מהיוטיוב

קירסטן דאנסט ובראד פיט ("ראיון עם הערפד")

קירסטן דאנסט זכתה להרבה ביקורות שליליות כשאמרה שלהתנשק עם בראד פיט ב"ראיון עם ערפד" היה "מגעיל", למרות שזה מובן, בהתחשב שהיא הייתה רק 11 כשהיא הייתה צריכה לעשות את זה. דאנסט הודתה שפיט היה למעשה הנשיקה הראשונה שלה ושהיא כלל לא הבינה על מה כל המהומה.

© צילום מסך מהיוטיוב

טום קרוז ות'נדי ניוטון ("משימה בלתי אפשרי 2")

אף אחד לא רוצה שיקראו לו נשקן רטוב, אך לרוע המזל של טום קרוז ת'נדי ניוטון הגדירה אותו ככזה. לדבריה, להתנשק עם קרוז היה "מעט איכס וסוג של רטוב." ניוטון המשיכה לספר בראיון עימה ב-2008 כי הוא תמיד היה עצבני כשהצטלם לכמה נשיקות בסצנה מפני שהם היו צריכים לעשות את זה פעמים רבות עד שתצא סצנת הנשיקה המושלמת בעיני הבימאי.

© צילום מסך מהיוטיוב

ריס ווית'רספון ורוברט פטינסון ("מים לפילים")

ריס ווית'רספון אמרה במפורש שלא היה מושך לנשק את רוברט פטינסון. באפריל 2011, ווית'רספון סיפרה שבזמן שהם היו צריכים לצלם כמה סצנות רומנטיות, פטינסון היה מקורר, מה שהפך את הנשיקה איתו למגעילה. השחקנית המשיכה ואמרה כי לפטינסון הייתה נזלת כל הזמן, לכן היא הייתה די מאוכזבת כי החוויה הייתה רחוקה מלהיות סקסית.

© צילום מסך מהיוטיוב

ג'ניפר לורנס וג'וש האצ'רסון ("משחקי הרעב: התלקחות")

היא מוגדרת כאחת השחקניות הלוהטות בהוליווד, אבל כנראה שג'ניפר לורנס היא לא הנשקנית הטובה ביותר בעולם. באוקטובר 2014 ציין האצ'רסון כי לורנס מנשקת "משעמם". הוא הוסיף כי הייתה לה בעיית רוק שבה הייתה צריכה לטפל. אנחנו לא בטוחים אם האצ'רסון אמר את זה בצחוק או שהוא היה רציני, בכל מקרה זה עדיין לא מציג את לורנס בצורה טובה. 

© צילום מסך מהיוטיוב

ג'ניפר לורנס וליאם המסוורת' ("משחקי הרעב: עורבני חקיין חלק 1")

ג'וש האצ'רסון הוא לא היחיד שהתלונן על הנשיקות עם ג'ניפר לורנס. בעוד האצ'רסון התלונן על בעיית רוק, המסוורת' טען שיש לה את ריח פה גרוע ביותר. מסתבר שלורנס הייתה אוכלת שום או טונה, ולא הייתה מצחצחת את שינייה לפני סצנת הנשיקה שלהם רק כדי להרגיז את המסוורת!

© צילום מסך מהיוטיוב

אליסון הניגן וג'ייסון סגל ("איך פגשתי את אמא")

הזוג האהוב עלינו ב"איך פגשתי את אמא" הם לא באמת טד ורובין, אלא לנצח יהיו מרשל ולילי - הזוג המתוק והמקסים של הסדרה. מאחורי המסך, אליסון הניגן לעיתים קרובות סירבה להתנשק עם סגל. הסיבה? הוא הסריח מסיגריות. בעקבות ההערות של הניגן, סגל החליט להיגמל מהן לחלוטין.

© צילום מסך מהיוטיוב

אמה ווטסון ורופרט גרינט ("הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2")

היו המון שמועות שבזמן הצילומים של "הארי פוטר" שניים מכוכביה אמה ווטסון ורופרט גרינט (ששיחקו את הרמיוני ורון, בהתאמה) לא ממש מסתדרים מחוץ למסך. אבל דבר אחד בטוח - הם בהחלט לא נהנו להתנשק מול המצלמות. ביולי 2011, גרינט טען כי להתנשק ווטסון הרגיש כל כך לא טבעי, בהתחשב בכך שהם מכירים מאז שהיה בן תשע ולכן נאלצו לצלם את אותה הסצנה שוב ושוב. 

© צילום מסך מהיוטיוב

ונסה הדג'נס וג'יימס פרנקו ("ספרינג ברייקרס")

במרץ 2013 אמרה הדג'נס שהיא לא רוצה לנשק את פרנקו ומעדיפה לנשק בחורה מאשר אותו. בנוסף, היא טוענת שאין לה שום חרטות על הסרט עצמו אבל לא מסתירה שזהו ניסיון הנשיקה הגרוע ביותר שלה אי פעם על המסך.

© צילום מסך מהיוטיוב

 

תגובות