"סתמי ת'פה": גם אתם משוגעים על קומדיות רומנטיות?. צילום מסך מהיוטיוב

"סתמי ת'פה": גם אתם משוגעים על קומדיות רומנטיות?

תרגיל בימוי בהשתתפות היוטיוברים תום טרגר ונלי כהן, מוכיח שדקה היא כל מה שנחוץ בכדי ללמד אותנו על הקלישאות של הקומדיות הרומנטיות מול האמת של מערכות יחסים

איך אפשר ליצור קומדיה רומנטית בדקה בלבד? איתי גל, סטודנט בחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת ת"א מוכיח שקומדיה רומנטית היא בסה"כ סצינת הסיום ליד תחנת האוטובוס, שאחרי צפייה בה לא בטוח שנוכל יותר להתרגש. 

הסרטון בכיכובם של תום טרגר ולני כהן עוסק במפגש בין שתי דמויות בשם "גבר" ו"אישה", שלא רק שמם מעיד על כל הסטריאוטיפים המגדריים שמציג לפנינו תרגיל הבימוי הזה - האישה כביכול עוזבת את הגבר ומחכה בתחנת האוטובוס עם מזוודה, הגבר מגיע, צועק "חכי, אישה!" מתחנן אליה שלא תעזוב אותו "למקום בו לא אוכל לפגוע בך יותר".

 

© צילום מסך מהיוטיוב

וזה לא הכל, אחרי שהוא מחליט לא לכבד את הבחירה שלה לעזוב, משכנע אותה להישאר ומודה ברגשותיו האנוכיים, היא מצידה אומרת לו שהיא אוהבת אותו והוא בתגובה אומר "סתמי את פה". 

 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

 בין אם גל התכוון לכך או לא, אי אפשר להתעלם מהביקורת הנוקבת כלפי הסרטים האלו ובכלל, כלפי מה שהם משדרים לנו ביחסים רומנטים. הציניות הבולטת כאן גורמת לנו עוד יותר להבין שקומדיות רומנטיות הן בעלות אותו קו עלילה שחוזר על עצמו שוב ושוב שנגמר בסופו של דבר בקבלה של ה"אישה" את ה"גבר" למרות מעשיו.

© צילום מסך מהיוטיוב

והסיום כמובן הוא ששניהם חיים את ההגדרה של הוליווד לסוף טוב ומתחתנים, קלאסי!

© צילום מסך מהיוטיוב

צפו בסרטון המלא:

 

 
תגובות