בלי סודות: רוצה להתחיל איתה אבל לא קורה בינינו כלום. צילום מסך מהאינסטגרם

בלי סודות: רוצה להתחיל איתה אבל לא קורה בינינו כלום

"בלי סודות" - פינה ביחסים בשיתוף עם יועצות מעמותת "דלת פתוחה" בו הן עונות על כל מה שרציתם לדעת על מיניות בריאה ולא העזתם לשאול

בת 16 :היי. קיימתי יחסי מין לא מוגנים עם החבר שלי. כל הזמן הוא אמר לא לי לדאוג ושהוא לא יגמור בפנים. עכשיו שמעתי על "טיפות האהבה" שיכולות לצאת לו לפני שהוא גומר ואני ממש מפחדת שאני בהריון, כי המחזור שלי מאחר בשבוע ובדרך כלל הוא סדיר בלי שום איחורים. אחרי שהמחזור איחר בכמה ימים הלכתי וקניתי שתי בדיקות הריון השתמשתי בראשונה מיד אחרי שקניתי ויצאה תשובה שלילית. בבדיקה השנייה השתמשתי בבוקר כשקמתי וגם יצאה תשובה שלילית. אני לא יודעת אם המחזור סתם מאחר, כי אני מחכה לו, או כי אני באמת בהריון. מה הסיכוי ששתי בדיקות הריון יצאו שליליות? אני נלחצת וגם הבן זוג שלי".

תשובה: שלום יקירה, אני מבינה שאת דואגת. אכן יש סיכוי להיכנס להריון מטיפות שיוצאות לפני שהגבר מגיע לאורגזמה, אם כי הסיכוי לא גבוה. חשוב שתדעי שבדיקת הריון אמינה רק אם חלפו שבועיים מאז שקיימתם יחסי מין לא מוגנים. אם ערכת את הבדיקה לפני שחלפו שבועיים בכל מקרה לא יופיע בשתן הורמון ההיריון, גם אם את בהריון. אני ממליצה לחשב מתי זה היה ולערוך בדיקת הריון חוזרת בהתאם. אנחנו פה אם יש לך צורך בסיוע, עזרה או עצה. את מוזמנת לבוא אלינו לביצוע בדיקת הריון בחינם, ללא ידיעת ההורים ובליווי יועצת שתהיה איתך בכל תוצאה שלא תהיה. חשוב בכל מקרה לזכור שאורגזמה מחוץ לגוף לא מונעת הריון! על מנת לשמור על בריאותכם המינית, אני ממליצה שתגיעו אלינו בהקדם לייעוץ ולהתאמה של אמצעי מניעה.

 

"בדיקת הריון אמינה רק אם חלפו שבועיים מאז שקיימתם יחסי מין לא מוגנים© צילום מסך מהאינסטגרם

 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

בן 14 :היי, אני כבר יותר מחצי שנה לומד בבי"ס חדש וראיתי איזו ילדה יפה. בהתחלה רציתי להתחיל איתה אבל זה לא קרה, בגלל החברים שלי. יום אחד כשסיימתי ללמוד התחלנו ללכת ארבעה חברים. ואז ראיתי אותה קצת מרחוק, בערך 16 מטר מאתנו. אמרתי לחברים שלי 'איזה יפה היא', בלחש, שלא תשמע, ואז הם שאלו אם אני רוצה אותה. אמרתי שכן, והם הלכו אליה ואמרו לה את זה. היא צחקה והמשכנו ללכת. למה היא צחקה? זה אומר משהו? רק בגלל שאני הוא לא זה שמתחיל איתה? יש לי ביטחון עצום ואף פעם לא פחדתי ממשהו. דבר נוסף, פעם כשהיינו ביחד באותו האוטובוס, היא ישבה איזה חמישה כיסאות מאחוריי והיא הייתה עם חברה שלה ואז חברה שלה אמרה 'נו תתחילי איתו' אז מה לעזאזל אני אמור לעשות?"

תשובה: שלום לך, אני שמחה שפנית אלינו. ממה שאתה מתאר אני מבינה שאתה נער מאד חברותי ולמרות שהתחלת בי"ס חדש יש לך כבר חברים. איזה יופי! אתה שואל למה היא צחקה. יכול להיות שהיא צחקה כי היתה במבוכה, ומי יודע, אולי היא מאד רוצה להתחיל איתך ופשוט מתביישת. אני מבינה שאתה רוצה להתחיל איתה ושיש לך ביטחון עצום. מה דעתך פשוט לגשת אליה ולהזמין אותה לפעילות משותפת ששניכם אוהבים? אולי לסרט? אתה יכול גם להזמין אותה דרך הרשת. מה אתה אומר? אתה מוזמן להמשיך לשתף אותנו. 

בן 15: "היי, איך אני יודע אם יש לי שפיכה מהירה? ואם יש לי, זה יגרום לי ליהנות פחות מסקס? איך אני יכול להאט את השפיכה?"

תשובה: שלום לך, בחור בגיל צעיר כשלך בדרך כלל שופך די מהר. המהירות תלויה ברמת הגירוי ומתי היתה השפיכה האחרונה שלך. אם למשל אוננת באותו יום, ייתכן שהשפיכה שלך תתעכב. רצוי שתדע שדקה-שתיים של קיום יחסי מין מחדירה ועד לשפיכה הוא זמן ממש סביר, וגם אם לפעמים זה קורה קודם, זה רק מראה שהכל תקין. למה אתה משווה את מהירות השפיכה שלך? אם אתה משווה למה שרואים בפורנו, אז דע לך שזה לא אמיתי ושהסרט מצולם לאורך כמה ימים ועובר עריכה. אם אתה משווה למה שחברים שלך אומרים, אז לא צריך להאמין לכל דבר שאתה שומע. בדרך כלל בגיל יותר מבוגר, עם ההתבגרות וצבירת הניסיון, גברים לומדים לשלוט בקצב השפיכה, וגם אז הוא לא נמשך יותר מכמה דקות. זה לא ישפיע על איכות הסקס שלך או על ההנאה שלך או של בן/בת הזוג שלך. זה ממש לא צריך להטריד אותך. הכל נשמע תקין.

 

"אולי היא מאד רוצה להתחיל איתך ופשוט מתביישת" © shutterstock

 

המשיבים הם יועצים מטעם עמותת "דלת פתוחה" - רשת מרכזי יעוץ למתבגרים ולצעירים בנושאים הקשורים למיניות בריאה. לייעוץ חינם בטלפון 03-5101511, או באתר  www.opendoor.org.il. במקרה הצורך ניתן לקבוע פגישה/בדיקת רופא/ה במרכזי הייעוץ ברחבי הארץ. סודיות מובטחת.

 

תגובות