הזוגות הבלתי נשכחים שהופיעו על המסך הגדול. צילום מסך מהיוטיוב

הזוגות הבלתי נשכחים שהופיעו על המסך הגדול

כמעט בכל סרט שיצא אי פעם יש אהבה, לפעמים אנחנו פחות אוהבים את הזוג, אבל יש את המקרים שאנחנו פשוט לא יכולים לשכוח את הזוג שראינו וכל כך אהבנו סרט. אספנו לכם את 5 הזוגות המהממים שהיו אי פעם על מסכי הקולנוע

1. נוח ואלי - "היומן"

סיפור האהבה בין הנער העני לנערה העשירה שצלח למרות כל הסיכויים הוא אחד מסרטי הקולנוע המרגשים ביותר שנתקלנו בהם. אין אחד שראה את הסרט ולא הזיל דמעה בשלב כלשהו של הסרט.

© צילום מסך מהיוטיוב

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

2. קטניס ופיטה - "משחקי הרעב"

נכון שהיה את משולש האהבה בין קטניס פיטה וגייל ולאורך כל ארבעת סרטי הקולנוע שיצאו היא לא יודעת מה לבחור, אך לבסוף היא בחרה בפיטה, יש כאלו שיגידו שזו בחירה שגויה והיא הייתה צריכה לבחור בגייל, אבל בסופו של דבר אנחנו אהבנו את הבחירה.

© צילום מסך מהיוטיוב

3. רוז וג'ייק - "הטיטאניק"

עוד סיפור אהבה בין עשירה לעני ברשימה, אבל הסרטים היו מאוד שונים וללא ספק כל אחד מהם השאיר חותם שונה. בסרט הזה רוז פגשה את ג'ק בעקבות אירוסים שגרמו לאומללותה, הוא הציל את החייה פעמים ובפעם השנייה הקריב את עצמו למענה. הסרט יצא לפני כמעט 20 שנה ואנחנו עדיין מדברים עליו עד היום.

© צילום מסך מהיוטיוב

4. אלכס ורוזי - "באהבה, רוזי"

שני החברים הכי טובים שגילו שהם מאוהבים אחד בשני, סגנון הסרטים שהכי כיף לראות. בהתחלה אלכס עם מישהי, רוזי עם מישהו, שניהם נפרדים מבני זוגם ותוהים מה היה יכול לקרות אם שניהם היו ביחד, שניהם חוזרים לאקסים וניפרדים מהם שוב ולבסוף מוצאים את דרכם אחד אל השני.

© צילום מסך מהיוטיוב

5. הייזל ואוגאסטוס - "אשמת הכוכבים"

הייזל ואוגאסטוס כבשו את ליבנו מהגע שראינו אותם. שניהם נפגשו בקבוצת התמיכה לחולים, התחילו להתכתב, והפכו מהר מאוד לסיפור אהבה שבסופו שבר את ליבנו.

© צילום מסך מהיוטיוב
תגובות