סטריאוטיפים, נשים גברים ומה שביניהם. shutterstock

סטריאוטיפים, נשים גברים ומה שביניהם

אנו כבחורות מדברות על מי שמעצבן אותנו, כמה הוא מעצבן אותנו, עם כל החברות. אין אחת שלא שמעה את כל הקלישאות. אבל מה עם הצד השני? יובל ללוש שוחחה עם שלושה גברים, שסיפרו לה איך הנוף נראה מנקודת מבט אחרת

אין בחורה שלא יוצא לה לדבר על הבחור שמשגע לה את השכל (ועל הדרך, גם את הלב) עם החברות שלה.

אין אחת שלא שמעה את המשפט המוכר: "עזבי, הוא כמו כולם."

שלושה בנים שמצאו עובדה זו מעצבנת מאד שוחחו איתי כדי להפריך את כל הסטריאוטיפים האפשריים שיש על גברים בזוגיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 

אם אנחנו לא בוכים, זה לא אומר שלא אכפת לנו

על גברים רבים בחורות אומרות "הוא אפילו לא בכה כשנפרדנו". חשבתן לרגע למה הוא לא בכה? מאיזה מקום זה מגיע? 

אלכס (שם בדוי) ,  בן 16 מספר: "חוויתי פרידה לא קלה לפני כמה שבועות. היא סיימה מערכת יחסים של יותר משנה, ככה בקלות אבל לא פנים מול פנים - בוואטסאפ. לא ידעתי איך להביע את מה שאני מרגיש, לא ידעתי אם כאב לי יותר או הייתי בשוק יותר. לא בכיתי בגלל שהייתי המום, לא כי אין לי רגשות. אני שונא שאומרים שגברים לא בוכים, במה הם שונים מנשים? נשים הן היחידות עם רגשות? ומי שלא בוכה אין לו אף רגש? זה פשוט מגוחך."

© shutterstock

כל הגברים אותו דבר?

אחד המשפטים הכי נפוצים להגיד על גבר שנפרד ממך. "עזבי אותך, כולם אותו דבר, אחד אחד." הנה מצאתי אחד, שטוען שהאמרה הזו, פשוט שגויה.

עידו, (שם בדוי), 17 מספר: "אני יכול להעיד על עצמי שאני שונה מהגבר שמישהי יצאה איתו לפניי. הוא זלזל בה ונתן לה תחושה שהיא לא אהובה, כשאני? הענקתי לה הכל מהכל. עשיתי הכל כדי שתרגיש טוב עם עצמה וככה היא הרגישה. השקעתי בה, דאגתי להחמיא לה ולתת לה את ההרגשה שהיא הכי טובה בעולם. הכל תלוי בכמה אתה אוהב את בת הזוג שלך. ככה זה הולך. אנחנו לא מכונות שפועלות באותה צורת חשיבה."

© shutterstock

בתור גבר, לא אוהב אותך פחות ממה שאת תאהבי אותי כבחורה

נועם, (שם בדוי), 16 מספר: "תמיד אומרים שאם מישהו הוא גבר, הוא לא אוהב אותך באותה 'כמות האהבה' כמו שנשים אוהבות את בן זוגן. בעיני זה פשוט שטויות. אני מאמין שבקשר חזק ויציב אין מישהו שבאמת אוהב יותר. אולי אם שניים שאהבו את אותו אדם לפני מרגישים זכייה כלשהי, כאילו הגשימו חלום כי הם השיגו את מי שרצו. אבל מה זאת אומרת, 'גברים לא אוהבים כמו שנשים אוהבות'? אני בזוגיות כבר קרוב לשנתיים ואני יכול להגיד שאני מטורף מאהבה כלפי בת הזוג שלי. זה אידיוטי ומכליל לומר את זה, גם לגברים יש רגשות. חייבים להפסיק להוציא אותנו כאנשים אדישים שלא מרגישים דבר."

בעיניי, הם לא יכלו לומר את זה טוב יותר. בסך הכל, הרגשות שלנו לא מושפעים מהמין שלנו, מאם אנחנו גבר או אישה, אלא מהלב שלנו ומהבן אדם שאנחנו ומי שאנחנו אוהבים. די לסטריאוטיפים, בואו פשוט נאהב!

תגובות