הלו, אני מסכימה: הצעות הנישואין שהיינו חולמות לקבל בעתיד. צילום: shutterstock

הלו, אני מסכימה: הצעות הנישואין שהיינו חולמות לקבל בעתיד

כל אחת רוצה את החתונה המושלמת בעתיד, אבל מה לגבי ההצעה המושלמת? אספנו בשבילכן את חמשת הצעות הנישואין הכי מדהימות ומקוריות שראינו

כולנו ראינו מלא הצעות נישואין ברחבי היוטיוב, פנים מול פנים ובסרטים. כבר עברנו את השלב של להתלהב ממטוס עם כיתוב של "התנשאי לי" (די, זה כבר חרוש ולא מקורי!) אז מה כן צריך להצעה המושלמת? קצת דמיון, יצירתיות ומחשבה! במיוחד בשבילכם אספנו חמישה דרכים מקוריות להצעת הנישואין שהיינו רוצים לקבל בעתיד הרחוק.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הצעה מתוקה במיוחד

דרך מקורית ומתוקה כמו זו לא תמצאו. הבחור הגאון הזה כנראה יודע שלשוקולד אי אפשר לסרב, ונתן לחברתו ביצת הפתעה, שגרתי נכון? רק שלהפתעה הזו, היא ממש לא ציפתה כיוון שבמקום צעצוע, חיכתה לה בפנים טבעת נישואין עם בובה להרכבה (פלוס דף הוראות) שבסופה תצא לה בובה של האהוב שלה מציע לה נישואין. מקורי וטעים!

יאמי יאמי, ולהפתעה כזו היא בטח לא ציפתה
יאמי יאמי, ולהפתעה כזו היא בטח לא ציפתה © twoplus.us

חיים בסרט

לכל אוהבי הסרטים שבינינו הנה לכם ההצעה המושלמת. הבחור הבא שמר את כל כרטיסי הסרט אליהם הלכו הוא וחברתו יחד, והרכיב מהן אותיות שיוצרות את המשפט - "?Will you marry me״. את סופו של הסרט הרומנטי הזה אתם כבר לגמרי יכולים לנחש לבד. 

© bthornephotography, צילום מסך מפייסבוק

נסיעה של פעם בחיים 

מכירים את זה שאתם עולים על מתקן מפחיד בלונה פארק, יורדים מהמתקן והולכים לראות איך הייתם נראים בתמונות שמצלמים אתכם על המתקן? אז החבר הבא די סמך על הבהלה של בת הזוג שלו, ארגן את כל החבורה לעלות על מתקן וברגע הכי מפחיד שלפו כולם את הצעת הנישואין. הבחורה כמובן לא שמה לב לכל העניין, עד אשר יירדה מהמתקן, ניגשה לעמדת התמונות וקלטה מה הלך מאחוריה בזמן הזה. 

הצעת נישואין שבטח הייתה מהירה במיוחד
הצעת נישואין שבטח הייתה מהירה במיוחד © www.earthport.com

מונופול של החיים האמיתיים

משחק המונופול המוכר התעורר לחיים וקיבל גרסה חדשה. הבחור המאוהב הכין באמצע הרחוב לוח משחק ענק, קוביות עצומות ושחקנית אחת שכל שעליה לעשות הוא ליפול על המשבצת עם הטבעת, ולהגיד כן (אחרת היא עלולה ללכת לכלא, או שלא?). עכשיו נותר רק השלב הבא - לקנות בית!

מי רוצה להגיע לטבעת?
מי רוצה להגיע לטבעת? © http://themetapicture.com/

חתונה GO

הבחור הזה מכור למשחק ששיגע את כל העולם ״פוקימון גו״, ונתן (או זרק) לחברתו פוכדור שבתוכו טבעת וכיתוב "I choose you"! הוא אומנם לא תפס את פיקאצ'ו, ולא היה צריך ללכת אלפי קילומטרים ברחוב, אך זכה בדבר שווה הרבה יותר - חתונה. 

מצא משהו הרבה יותר שווה מפוקימון
מצא משהו הרבה יותר שווה מפוקימון © boredpanda.com
 
תגובות