יצאתי, נדלקתי: המקומות המושלמים לדייט . shutterstock

יצאתי, נדלקתי: המקומות המושלמים לדייט

קבעתם דייט, לאן יוצאים? בכל שבוע ניתן לכם רעיון אחר למקום מגניב אחר שאפשר ללכת אליו או פעילות כיפיית שאפשר לעשות - פינה קיטשית במיוחד

אז קבעתם דייט עם הבחור\ה המושלמים עבורכם. על משימה אחת מתוך כמה אפשר לעשות וי. אבל - מה קורה עם המקום? בפינה חדשה בערוץ נציע לכם מדי שבוע רעיון אחר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

והשבוע: ערב רומנטי של סרט!

חשבו על זה: שניכם ביחד בבית שלו או שלה, מכורבלים על הספה, פופקורן ושלל חטיפים ומתוקים על השולחן, מסך ענק, רק אתם והסרט המושלם שמוקרן לכם מול העיניים, לא חלום? חלום שיכול להיות מציאות!

אפשר היום להשכיר כל סרט דרך שירות הויאודי, לרכוש כל סרט דיוידי או אפילו להקרין מהמחשב אל המסך, כל מה שצריך זה שני אוהבים שיאהבו לראות אותו.

לערב שכזה דווקא מן הראוי ללכת על סרט רומנטי, אבל אף אחד לא אמר שהוא צריך להיות עד כדי כך סרט קיטשי שלדברי הגברים, מוכר יותר כ'סרט בנות קיטשי'. לכן אספנו לכם כמה סרטים רומנטיים שלא בהכרח מתאימים רק לנשים מבינינו, רוצים לראות אותם? המשיכו לקרוא!

אשמת הכוכבים

סרט מדהים, מרגש ועצוב שיצא בשנת 2014, ומבוסס על רב המכר של הסופר ג'ון גרין. הסרט ממש לא מוגדר כסרט בנות וגם גברים רבים ראו והתרגשו. הסרט מספר את סיפורם של הייזל ואוגסטוס, שני נערים בגילאי 16 ו-18 שנפגשים בקבוצת תמיכה לחולי סרטן, המחלה הארורה ששניהם חולים בה. השניים מתאהבים וסיפור האהבה המרגש עד דמעות שלהם, שהוא בהחלט לא שגרתי - ריגש רבים ברחבי העולם. מומלץ בחום (רק אל תשכחו את הטישו!)

צפו בטריילר:

 

ללכת בדרכך

סרט רומנטי שיצא ממש לאחרונה, המספר את סיפורם של לואיזה קלארק וויל טריינור. לואיזה מחפשת עבודה באופן נואש, עם תנאים טובים ושכר נאה. לואיזה גם מוצאת את העבודה המושלמת לדרישות שלה, אבל עם אתגר שלא ממש ציפתה לו. היא מתקבלת לעבודה כמטפלת בוויל, בחור בן גילה שבעקבות תאונה קשה שעבר נהיה משותק החל מהכתפיים. לואיזה מקבלת את האתגר ואיתו גם את הבשורה כי כל האנשים שהיו בתפקיד לפניה, נכשלו במשימה.

לואיזה מקבלת עליה את המשימה לעזור לוויל, ומעבר לכך גם מתאהבת בו. סיפור אהבה מרגש אך קשה לאור המציאות הקשה שוויל מתמודד עמה וכך גם היא לאורך הסרט, כמו באשמת הכוכבים, הכינו את הממחטות כי הסרט הזה הולך להוריד לכם נהרות מהעיניים, תהנו!

צפו בטריילר:

 

ערים של נייר

עוד סרט רומנטיקה שמשולב עם הרפתקאות שלאו דווקא בהכרח כולו לקוח מהז'אנר הרומנטי. הוא מלא באדרנלין, קצב ואקשן גם כן.

מרגו וקיו גרים בשכנות לומדים באותו בית ספר כבר שנים מאז היו ילדים, קיו מאוהב במרגו כל השנים הללו אבל לא  מסוגל להגיד לה, והיא מצידה לא יודעת מדבר. החברות הטובה שהייתה להם התפרקה לאורך השנים אבל נדלקת מחדש כאשר מרגו מופיעה לילה אחד בחלון חדרו של קיו באמצע הלילה, ומצרפת אותו אליה ללילה של הרפתקאות שבטוח שאף אחד מהם לא ישכח לזמן הקרוב. זמן קצר לאחר מכן מרגו, כאדם המסתורי שהיא, נעלמת, וקיו יוצא לחפשה.

צפו בטריילר:

 

 

 

 

תגובות