5 סוגי זוגות שתמצאו בכל מקום . צילום: gettyimages

5 סוגי זוגות שתמצאו בכל מקום

תמיד יש את הזוגות האלה שלא משנה מה תמיד תוכל למצוא אותם בכל יום, בכל מקום. אם לא חשבתם על הנושא ברצינות עד היום, הכירו אותם

האם אי פעם נתקלתם בזוג מסוים ולא קלטתם שלמה שהוא עושה יחדיו ישנו שם? קבלו את חמשת סוגי הזוגות שכולנו מכירים ואוהבים (או שלא).

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הדביקים

מוכרים בכל בית ובכל בית ספר. אלו שפותחים את הבוקר עם הודעת "בוקר טוב אהוב שלי" וסוגרים את הערב עם הודעת "לילה טוב דובי שלי" ושלל כינויים אחרים. אלו שפשוט לא יכולים להיפרד, אם לדוגמא הם נפרדים בשיעור כי הם לא באותה הכיתה, זה לא ייגמר שם, הפנים שלהם לא ירדו מהטלפון כי הם יקשקשו אחד עם השני, בהפסקה הם רק יחפשו להיות יחדיו ולהתחבק ולהתנשק בפומביות, כאילו שבא להם להראות לכולם: "תראו, אנחנו בזוגיות ואתם לא". אנחנו בכנות, לא מחבבים זוגות כאלה במיוחד.

© צילום: shutterstock

המתבודדים

בהפסקה כשכולם מבלים עם החברים שלהם, פתאום כולם יקלטו ששוב הזוג הזה נעלם. לאיפה? לא ידוע, כנראה שכל חור בבית הספר מלבד המסדרון בו נמצאים כולם. כל פעם שהזוג הזה ביחד בזמן בית הספר, זה כאילו הוא מסתתר או משחק מחבואים, אחד מהשניים. אם תרצו חס וחלילה להשיג אחד מבני הזוג, אל תצפו ליותר מדי. הם no where to be found.

קוקו, אתם שם?
קוקו, אתם שם? © Gettyimages

אלו שעושים הכל ביחד 

בין אם זה ספורט, לימודים, מפגשים עם חברים או אפילו מסאג' בספא - הם תמיד שם, אחד עם השני, הולכים אחד עם השני לכל מקום, וכשאנחנו אומרים כל מקום - אנחנו מתכוונים לכל מקום. גם לכל המקומות שיהיה מאד מוזר ללכת אליהם בשניים, הם לא ילכו לבד. אנחנו בכנות, לא כל כך מבינים זוגות כאלה, אבל תעשו מה שעושה לכם טוב.

הם גם מבשלים כשהם מחוברים יחדיו
הם גם מבשלים כשהם מחוברים יחדיו © צילום: shutterstock

עושי האקסטרים המשותף

זה לא משנה בכלל אם זה רכבת הרים, פארק מים עם רכבת מטורפת, באנג'י או שמא צניחה חופשית - הם שם ביחד, תמיד. זה זוג הרפתקני במיוחד שאם תסכלו לעומק מסביב, תראו שתמיד אפשר למצוא אותו. זה זוג שברזומה שלו תמצאו מגוון דברים מטורפים שהם עשו ביחד, ותגלו שאצלם, תמיד יש מקום לעוד.

© צילום: shutterstock

הקיטשיים

לראות זריחה על הגג בתור דייט, לפתוח לה את הדלת כשהיא יוצאת מהאוטו או לכתוב שיר רומנטי ומרגש - זה זוג שתמיד תמיד יהיה מוקף בקיטש ענק, הדייטים שלהם יהיו הדייטים הכי רומנטיים, קיטשיים וצפויים שכולנו מכירים, והם הכי יראו כמו זוג שיצא מסרט. אנחנו לא יודעים מה איתכם, הזוג הזה יכול להיתפס כזוג המושלם, אבל אם מסתכלים קרוב קרוב - גם לו יכולים להיות חסרונות רבים. 

© צילום: shutterstock

 

 

 

 

תגובות