יעשה להם אור: המתנות המושלמות לחנוכה לבני הזוג . צילום: shutterstock

יעשה להם אור: המתנות המושלמות לחנוכה לבני הזוג

הילדים הקטנים מקבלים דמי חנוכה והבוגרים יותר נשכחו מאחור? ממש לא! הכנו לכם את המתנות המושלמות לבני הזוג לחג החנוכה, גם כאלה שקשורות לחג וגם כאלה שלא, שבהחלט יביאו להם אור ושמח. חג חנוכה שמח לכולם!

כבר עשינו לכם כתבה עם רעיונות למתנות לחג הסוכות, ועכשיו חג החנוכה ממש כבר פה, ואתם בטח מרגישים מקופחים כי עברתם את הגיל דמי חנוכה, אבל אתם מתים על מתנות. בדיוק בשביל זה אספנו לכם את המתנות הכי שוות ומתוקות לתת לבני הזוג בחג החנוכה. חג שמח ואוהב לכם ולבני הזוג שלכם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

שוקולדים ברוח החג

הרי זה ידוע שאחד הדברים שאנשים הכי אוהבים בחגים זה כמובן - האוכל! חנוכה מלא בסופגניות, לביבות, ממתקים ומטבעות שוקולד. למה לא לתת שוקולד ברוח החג? רשת "גימיקים" מציעה כמה וכמה מארזי שוקולד מעוצבים ברוח חג החנוכה, ולביבות, חנוכייה וכל השאר מקבלים פתאום טעם מתוק במיוחד! מתנה מתוקה לחג שתעשה לבני הזוג מתוק בפה ובלב. 

© צילום מסך, אתר "גימיקים"

סביבון מעוצב אישית

האם ידעתם שקיימת אופציה לעצב לעצמכם או לבני הזוג (מה שתבחרו) סביבון משלכם? אם לא, אז זה אכן קיים! אתר "מרמלדה" מציע סביבונים מעוצבים אישית לפי העיצוב וההדפס שבחרתם לסביבון, וכן הוספת שם של אהוב קרוב (או משפחה וחברים, מה שתחליטו) לסביבון עצמו. אכן מתנה מקורית במיוחד שאנחנו בטוחים שבן/בת הזוג לא ירצו להפסיק לסובב!

© צילום מסך, אתר "מרמלדה"

תיק לחנוכה

מה? תיק לחנוכה? כן, תיק לחנוכה! אתר "Etsy" משלב המון המון מוצרים מכל מיני סוגים ותחומים והכל, בהכנת יד. במיוחד לחג החנוכה אנשים מכל העולם הכינו עבורכם תיקים רבים מעוצבים לפי חג האורות שלנו. באתר קיימים שלל דגמים וגדלים, ואתם יכולים לבחור לעצמכם מה שתרצו, ולהיות ברוח חג החנוכה למשך כל השנה! מי אמר שחייבים רק בדצמבר?

© צילום מסך, "Etsy"

שמונה ימים של חופשה חלומית

למשקיענים שמביניכם, שממש רוצים להפתיע את בני ובנות הזוג, למה לא לקחת אותם לחופשה חלומית? שמונת ימי החופש בחג יכולים להיות גם חופשה עבורכם, לא רק לילדים ולתלמידים. ארזו את בני הזוג, ויאללה לנופש! 

© צילום: gettyimages

 פנקייק בצורה מיוחדת

אם נחזור לעניין האוכל, ממש לא צחקנו כשאמרנו פנקייק! בדיוק לחג החנוכה, ניתן להכין פנקייקים בצורת מגן דוד, חנוכייה או כל הבא ליד לבני ובנות הזוג, וככה לפתוח יחדיו את הבוקר של החג! ארוחה רומנטית ואין ספק שטעימה וחמודה, שהאהובים שלכם בהחלט ישמחו לקבל. 

© צילום מסך

 

 

תגובות