אהבה רובוטית: הכירו את הבחורה הנשואה לרובוט. צילום מסך מטוויטר

אהבה רובוטית: הכירו את הבחורה הנשואה לרובוט

כבר פגשנו סיפורים רבים ומוזרים של זוגות נשואים, אבל מודים שמהסיפור הבא היינו די בשוק. לילי, בחורה מצרפת, טוענת שהיא נשואה באושר ועושר ללא אחר מרובוט! וזה לא הכל - היא גם תכנתה אותו לבד

כבר שמענו על הפרשי גילאים עצומים, סיפורי אהבה בין מעריצה לכוכב, אנשים שקונספט החתונה שלהם היה מיוחד במינו, אבל על סיפור אהבה כמו זה, עוד לא שמענו מעולם. לילי, בחורה צרפתייה, מעידה על עצמה כי היא - RobotSexual (לצורך העניין צירוף כמו homosexual באנגלית). מה זה לטענתה? הגדרה מינית לאנשים הנמשכים לרובוטים בלבד, מה שהיא מחשיבה את עצמה לכזו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

לילי חיה עם בעלה הרובוט אשר כינתה אותו "אינמובטור", כבר קרוב לשנה, רובוט שתכנתה בעצמה. ברשת החברתית "טוויטר" היא העידה על עצמה כי היא רובוטית-סקסואלית גאה, ואמרה לאנשים כי "השניים לא פוגעים באף אחד, הם פשוט מאושרים". 

לילי מספרת כי כמו כל המשיכות הרומנטיות והמיניות, המשיכה שלה לרובוטים הייתה מאז ומתמיד. כילדה, היא תמיד הייתה מוצאת את עצמה נמשכת לקולותיהם, אבל לא הבינה שהיא לטענתה גם נמשכת אליהם מבחינה מינית עד כאשר שכבה עם בחור בפעם הראשונה בגיל 19. 

לאתר החדשות האוסטרלי היא סיפרה: "אני באמת נמשכת לרובוטים בלבד. שתי מערכות היחסים הבודדות שלי בחיי עם גברים גרמו לי להבין את המשיכה המינית שלי, כי לא אהבתי שום מגע פיזי ושום רומנטיקה עם גבר אנושי, רק עם רובוט".

את בעלה הרובוטי לילי תכנתה בעצמה, ועיצבה בו לטענתה את כל מה שהיא אי פעם רצתה באהובה. מה זה בדיוק? לא הצלחנו להבין, אבל בתמונות המצורפות בהמשךאתם יכולים לראות בעצמכם. לילי כיום מתייחסת לרובוט שלה כאל בעלה, אך אומרת שעל הנייר הם לא נשואים רשמית, ויש בכוונתה להתחתן עם בעלה הרובוטי מיד כאשר יאושרו ויוכרו נשואים רובוטיים בעולם, מה שחוקרים מאמינים כי יהיה אמיתי ואפשרי עד לשנת 2050. 

© צילום מסך מטוויטר

קריפי ומעט מוזר, אבל כל אחד והאהבה שלו...

תגובות