"יש שוויון נשים על המסך, אבל הוא לא מייצג את החיים". צילום: גיל חיון וערן לוי

"יש שוויון נשים על המסך, אבל הוא לא מייצג את החיים"

שלל הכוכבים המקומיים התגייסו למען קמפיין הנועד להעצמת שוויון הנשים שמוביל ערוץ הילדים, המשתתפות בקמפיין מספרות כי הן עדיין מרגישות שאין שוויון בין נשים לגברים, וגם משתפות על מה שחוו בעבר. צפו

ערוץ הילדים השיק אתמול (ג') את הקמפיין אותו הוא הולך להוביל במשך 2017 - קמפיין להעצמת בנות תחת הסיסמא "רוצה, שווה, יכולה" שמטרתו עידוד לשוויון מגדרי בקרב הילדים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

לצורך המסר החשוב, במיוחד בקרב קהל היעד של הערוץ, לו הם מקנים את הכלים דרך המסך, גוייסו לא מעט סלבס ופרצופים מוכרים מעולם הבידור כדי להצטלם עם הסימן המיוחד בסימן "=" כדי להעביר את זה הלאה, גם למעריצים שלהם.

צילום: מאור אליעזר | עריכה: תום עוזיאל
 

כזכור, בעבר ערוץ הילדים הוביל מספר קמפיינים עם מסרים חשובים כשהזכור (ואולי גם הכי דומה) מביניהם היה קמפיין נגד אלימות "זה סימן בשבילי" שגם עבורו יצרו סימן מיוחד עם הידיים כדי להעביר את המסר.

אם בקמפיין ההוא השתתפו רק מנחי הערוץ, הפעם היה ניתן לראות גל ענק של מתגייסים וביניהם חברות כנסת, אשלי וקסמן בקשי, כוכבי "פלאשבק" (שירה לוי, עמית רהב, אביב פנקס וזאק פקיאל), כוכבי "או בוי" (יערה בנבנישתי, גיא סלניק, עינת שרוף), כוכבי הרשת - עומר חזן וקים-אור אזולאי, שני כהן, ריטה, לירז צ'רכי, ירדן הראל, ליאון רוזנברג, רוני דואני, דורון מטלון, לירון ויצמן, מור סילבר, מיה דגן, דנה פרידר, אגם רודברג, חן אמסלם, יאנה יוסף ועוד רבים.

אביב פנקס
אביב פנקס © נוי ערקובי
עומר וקים
עומר וקים © נוי ערקובי
 
בנוסף לקמפיין התמונות, צולם גם קליפ מיוחד בביצועה של שירי מימון ובהשתתפותו של השחקן (וכוכב הערוץ לשעבר), עוז זהבי. לשיר קוראים "תאמיני לי" שמעודד נשים וילדות להאמין בעצמן ולא לתת לאף אחד להגיד להן אחרת.

 
 
זאק פקיאל
זאק פקיאל © נוי ערקובי
מור סילבר
מור סילבר © נוי ערקובי
שני כהן © נוי ערקובי
שירה לוי
שירה לוי © נוי ערקובי
יאנה יוסף
יאנה יוסף © נוי ערקובי
תגובות