מזל גדול: נהג מונית הציל נערה בת 16 מעבירות מין . נהג המונית המדובר. צילום מסך מפייסבוק

מזל גדול: נהג מונית הציל נערה בת 16 מעבירות מין

מקרה מפחיד בנסיעה רגילה במונית: נהג "אובר" לקח שלוש בחורות ברכבו למה שחשב שהולכת להיות מסיבה, אך באמצע הנסיעה התברר לו כי אחת מהבחורות, נערה צעירה בת 16, נעדרת מביתה ועוסקת שלא מרצונה בסחר במין, והוא בעצם מביא אותה ל'לקוח' הבא שלה. לא תאמינו מה הוא עשה

נסיעה רגילה במונית בארצות הברית הסתיימה בתחנת המשטרה: נהג "Uber" כבן 34, מסקרמנטו קליפורניה, אסף לרכבו שתי נשים צעירות ובחורה בת 16, והתכוון לקחת אותן למסיבה במלון, או כל הוא חשב. מה שהתברר לו רק באמצע הנסיעה, זו העובדה שהוא לא ממש לוקח את הבחורות הצעירות למסיבה במלון, אלא ללקוח המחכה לשירותי המין שלהן. עוד התברר כי הנערה הצעירה שודלה לעסוק בזנות על ידי שתי הנשים האחרות. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

קית' אבילה, נהג 'אובר' כבן 34, אסף לרכבו באחד הלילות בשבוע שעבר שלוש בחורות. מהר מאד לאחר שנכנסו, שמע את שיחתן, ולא ידע מה לעשות עם עצמו ועם המידע שקיבל. לפי סרטון שהעלה ל"פייסבוק", מיד לאחר שנתן עדות במשטרה, הוא מספר כי מהר מאד לאחר כניסתן לרכב, שתיים מהנשים תיארו לנערה שישבה במושב הקדמי, שהוא חשב בתחילה שמדובר בילדה כבת 12 בלבד, מה נדרש ממנה לעשות כאשר יגיעו למלון: "קודם תבדקי אם יש עליו נשק או כסף, לפני שאת מתחילה לגעת בו", אמרו לה הבחורות.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: shutterstock

בסרטון שהעלה לפייסבוק, מתאר קית' את המקרה. בזמן הנסיעה, קית' חשב שהבחורה היושבת לצידו במושב הקדמי, בסך הכל בת 12, הוא אמר בסרטון כי הוא לא יכול היה פשוט להוריד אותן ביעדן ולהמשיך הלאה, לאחר ששמע את מה ששמע. אז מיד לאחר שיצאו ממכוניתו, הוא התקשר למשטרה. 

לפי אתר החדשות האמריקאי "The Daily beast", הנערה בת ה-16 הייתה מעורבת בשרשרת של סחר במין, ונעדרה מהבית מזה כבר זמן רב. המשטרה החזירה אותה לביתה בסופו של המקרה, הודות לטלפון של נהג המונית. 

המשטרה עצרה את שתי הבחורות האחרות, דסטיני פתאי (25) ומריה וסטלי (31), שלפי החשד ארגנו את מה שהיה עתיד לקרות באותו הערב. בנוסף, הם גם עצרו את הבחור שחיכה לשלוש הבנות בחדר המלון, ואיתו נמצאה עוד נערה קטינה.

משפחתה של הנערה הודתה לנהג המונית על המעשה האמיץ, ועל כך שלא נתן לביתם למצוא את עצמה עם סוף רע כל כך, והנערה שבה הביתה בבטחה.

תגובות