מתים על זה: עשרת השירים הכי רומנטיים ליום האהבה. צילום מסך מיוטיוב

מתים על זה: עשרת השירים הכי רומנטיים ליום האהבה

יום האהבה או כמו שאומרים באנגלית 'הוולנטיינס דיי' קרב ובא, ולמי מכן שתכנן דייט של מסיבת ריקודים סוערת בבית עם האהוב עליכם, במיוחד עבורכם אספנו את השירים הכי יפים ורומנטיים שיחממו לכם את הלב ביום האהבה הקרוב

למי מכן שתכנן דייט של מסיבת ריקודים פרטית ובייתית עם האהוב עליכם ביום האהבה הקרוב, הכנו לכם את הפלייליסט שלנו עם השירים הכי רומנטיים ליום האהבה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

Taylor Swift - Love story   

  השיר "love story" שאותו ביצעה לא אחרת מהזמרת המדהימה טיילור סוויפט, יצא בשנת 2008 ומבוסס על המחזה הידוע ״רומיאו ויוליה״. התלבושות, המיקום ותפאורת הקליפ בדיוק כמו באגדות, רומנטיים במיוחד וללא ספק מכניסים אותנו לאווירה.      

 

Ed Sheeran - Thinking out loud

  השיר ״thinking out loud״ שאותו ביצע הזמר הג'ינג'י האהוב על כולנו אד שירן, יצא בשנת 2014 וזכה ב״פרס הגראמי לשיר השנה״. בקליפ רואים את אד ובחורה בריקוד רומנטי במיוחד לצלילי השיר המדהים הזה. לא יודעים מה איתכם, אבל אותנו זה ריגש מאוד!

 

 Bruno Mars - Just the way you are

 השיר "just the way you are " שאותו ביצע הזמר ברונו מארס, יצא בשנת 2010. חוץ ממילות השיר היפות  שכל בחורה הייתה רוצה שיגידו לה אותן, השיר בעל קליפ מיוחד מאוד. בזמן שאנחנו שומעים את ברונו שר לבחורה את כל הדברים שהוא אוהב בה, אפשר לראות אותו מרכיב ציורים שמתארים את המילים שלו מסרט של קסטה ישנה. לדוגמה כשהוא שר על העיניים של הבחורה אנחנו רואים מעין ציור של העיניים שלה. מדליק לא? (ורומנטי במיוחד, וחלומה של כל בחורה...).

 

Meghan Trainor - Like I'm gonna lose you     

השיר "like I'm gonna lose you" הוא דואט מרגש שבוצע על ידי מייגן טריינור וג'ון לג׳נד ויצא בשנת 2015. אווירת הקליפ רומנטית במיוחד, ודבר מיוחד שניתן לראות בקליפ אלו סוגים שונים של זוגיות: אם זה זוגיות מאותו המין, צבע עור שונה, מבוגרים או צעירים וכו'. כולם מחובקים, מאושרים ומאוהבים. שיא הרומנטיות!

 

John Legend - All of me                                               

השיר "All of me" אשר בוצע גם הוא על ידי ג'ון לג׳נד האגדי, יצא בשנת 2013 וזכה ב״פרס המוזיקה של בילבורד ללהיט הרדיו הטוב ביותר״,  בקליפ של השיר רואים את ג'ון מנגן בפסנתר יחד עם קטעים שמראים חלקים מזוגיות משגשגת שלו ושל בחורה. ספוילר קטן, בסיום הקליפ הם מתחתנים!

 

Elvis Presley - can't help falling in love

 השיר הבא מוקדש לנוסטלגיים שבינינו. את השיר "can't help falling in love" שיצא בשנת 1961, ביצע לא אחר מהזמר אלביס שידוע בכינויו גם 'המלך', פרסלי. השיר יצא לפני יותר מ-56 שנה (הרבה לפני שנולדנו), אבל עדיין תמיד כיף להיזכר בו, ואם במקרה קרה ויש כאלה שעדיין לא מכירים את השיר, למה אתם מחכים? עזבו הכל ורוצו מיד לשמוע אותו!

 

Celine Dion - my heart will go on                                

השיר הבא היה חלק מהפסקול לסרט המצליח ״טיטניק״, והוא בוצע ע״י לא אחרת מהזמרת הגדולה סלין דיון. הוא יצא בשנת 1997, וכבר קטף את פרס גלובוס הזהב, הגראמי והאוסקר לשיר השנה המקורי והטוב ביותר. בקליפ ניתן לראות קטעים מתוך הסרט הכי רומנטי שקיים ואיך לא, גם את הקטע המפורסם בחזיתה של הספינה כשהם מרימים ידיים, שזכור לכולנו. המלצה שלנו: אם קצת משעמם לכם ועדיין לא ראיתם את הסרט, הכינו פופקורן (רצוי גם כמה ממחטות), וצללו לתוך הסרט המדהים הזה. צפייה נעימה!

 

 מאור אדרי - קטנה 

צריך גם קצת ייצוג ישראלי בכתבה לכן השירים הבאים יהיו רומנטיים וישראליים במיוחד. את השיר הבא שביצע מאור אדרי אתם בטוח מכירים - השיר יצא בשנת 2016, יחד עם קליפ רומנטי, משעשע ומרגש במיוחד. את הזוג שמככב בקליפ אלעד לוי וליהי בנין, אתם בטוח מכירים מהסרטונים המצחיקים ברשתות החברתיות. וכמובן שגם לסרטון השיר כאן הם הצליחו להכניס קצת הומור. אנחנו אהבנו, ואתם?

 

 שלומי שבת - יש לך

 השיר ״יש לך״ של הזמר המדהים שלומי שבת, הוא שיר חזק, מרגש וסוחף. הוא יצא בשנת 2012, עם קרוב ל-10 מיליון צפיות. השיר לגמרי מרגש, אוהב והוא לגמרי מסוג השירים הנצחיים שמספיק לשמוע פעם אחת ולהתאהב בו כל פעם מחדש.

 

 דניאל סלומון - אהבה  

את השיר ״אהבה״ שיצא בשנת 2005, כתב, ביצע והלחין היוצר הנפלא דניאל סלומון. שיר מרגש, ועוצמתי שכל אחד יכול להזדהות איתו ובקלות להישאב אליו. השיר ללא ספק מצליח להסביר מהי אהבה, ולדעתנו הכי מתאים ליום המיוחד הזה, שכל כולו עוסק בה.                  

 

ועכשיו כשיש לכם את הפלייליסט המושלם, נאחל לכולכם יום אהבה שמח!

תגובות