קסום? בני נוער מספרים על הנשיקה הראשונה שלהם. צילום: shutterstock

קסום? בני נוער מספרים על הנשיקה הראשונה שלהם

לכבוד יום האהבה שחל ממש השבוע, אספנו לכם שני סיפורים על הנשיקה הראשונה מפי שני בני נוער. תתכוננו להתרגש ולהתאהב יחד איתם!

 נשיקות ראשונות יכולות לעיתים להביך ויכולות להיות גם הכי קסומות שיש. לכבוד הוולנטיין אספנו לכם שני סיפורים מפני שני בני נוער, שחלקו איתנו את הסיפור המרגש (או המביך) של הנשיקה הראשונה שלהם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

נמרוד (שם בדוי), 18, מספר לנו: 

"אומרים שנשיקה ראשונה זה דבר שזוכרים לכל החיים. אז כן, זוכרים - זוכרים כל פעולה ופעולה, כל רגש והתרגשות של מה שהיה, זה מקסים ומרשים בו זמנית. אני זוכר את הנשיקה הראשונה שלי כדבר התמים והמיוחד ביותר שיצא לי לחוות. רק שנינו מחובקים, בתוך מתקן הגליל המחורר בפארק השעשועים שליד ביתו.  הכרנו בתנועת נוער, הצטרפתי לקראת סוף אפריל, ומשם התחיל להתפתח הקשר. זה התחיל מהליכה ברחבי העיר עם כלבו, אז זה המשיך עם שהיות בפארקים ומעין פיקניקים בלי אוכל ואחר כך גם יציאות לעיר השכנה עד גמר האירוויזיון, שבו הכול קרה.

אילוסטרציה © צילום: gettyimages

"המתקן הצפוף והלא נוח, די הביא אותנו להיצמד אחד לשני.  התעלמתי מתחושת האי-נוחות והתרכזתי רק בו. שכבנו שנינו בתוך המתקן כשראשנו מונחים על כר מאולתר מבד פיקניק שהיה לי באותו רגע. שכבתי לצדו הימני וידי השמאלית הונחה מתחת לצווארו. צפינו בגמר האירוויזיון ששודר בלייב, ותוך כדי דיברנו ברמה שהשיחה זרמה והייתה נעימה ונינוחה. אחר כך, בלי לדבר כלל ועם מזל גדול שהסתיים האירוויזיון, ידי ליטפה את בטנו והשנייה את שיער ראשו. הוא הסתובב עם הגב אליי, והלב שלי פעם מהר. המשכתי ללטף אותו, וחיבקתי אותו חזק תוך כדי. אחרי כמה רגעים, הוא הסתובב אליי ופניו היו במרחק כמה מילימטרים בודדים ממני. התקרבנו אחד לשני, פתחנו שפתיים וקירבנו אותן עד שהן נגעו האחת בשנייה. השעה הייתה כבר חמש בבוקר, ושום דבר לא יוכל להרוס את הלילה הזה, חוץ מהרגע שאחרי - הנורא מכל קרה - הטעם המר של לא לצחצח שיניים כל הלילה. טעם מר ליווה את הנשיקה, אך יחד עם זאת גם תחושת חמימות נעימה ומתוקה. טיפה לפני הזריחה, כשהשמש רק זרחה, ליוויתי אותו לביתו, וכמו באגדות נשקתי לו שוב, לשלום".

 זוהר (שם בדוי), 18, משתפת:

"תמיד דמיינתי את הנשיקה הראשונה שלי כאיזה רגע קסום מתוך סרט. בגשם או באמצע ריב טיפשי, או באיזה דייט מושלם ומתוק. בצעירותי תמיד קיוויתי שזה ילך מושלם ללא שום טעויות, ושמתי דגש על כמות האנשים שתהיה בחדר בזמו הנשיקה, וכמובן שבדמיוני היו רק שניים - אני, ומי שאתנשק איתו.

 

© צילום: shutterstock

 

"במציאות, הנשיקה הראשונה שלי ממש לא הייתה ככה, והייתה כל כך נוראית ואפילו לא כל כך נחשבת, ולצערי דווקא בגלל זה תמיד אזכור אותה לדעתי. הלכתי למסיבה הראשונה 'הרצינית' מה שנקרא בכיתה י', כשהייתי בת 15 וכמה חודשים. לא ידעתי איך עניין המסיבות עובד בכלל, ואיזה מישהו שבכלל לא הכרתי כל הזמן ניסה לרקוד איתי, ולא הבנתי מה הוא רוצה. בשלב מסוים, חברה שלי לחשה לי שאיזה מישהו מנסה להתחיל איתי כבר כמה דקות ויבשתי אותו אז הוא הלך. נדהמתי וכגיליתי מי זה, ממש לא יודעת מה גרם לי לעשות זאת, אבל חיבקתי אותו וזרמתי עם הריקוד. בשלב מסוים ממש דקות ספורות אחרי שהתחלנו לרקוד, בשיר הכי קצבי בעולם, הוא שם עליי את הידיים לריקוד סלואו, היה כל כך חשוך שלא ראיתי אותו בכלל. משום מקום, פתאום הרגשתי משהו על שפתיי. כילדה שלא התנשקה לפני עוד מעולם, כשהכל חשוך, לא ידעתי אפילו מה אני מרגישה, אז זרמתי איתו גם שם. לאחר כמה שניות של נשיקה נדלק מעט האור והבנתי מה קורה סביבי ברגע. דחפתי אותו וזזתי הצידה, רומנטיקה ושלמות - לא ממש הייתה שם".

תגובות