לומר את זה מבלי לומר את זה: כל הדרכים לומר "אני אוהב/ת אותך". צילום: Shutterstock

לומר את זה מבלי לומר את זה: כל הדרכים לומר "אני אוהב/ת אותך"

מפחדים לומר "אני אוהב/ת אותך"? מסמיקים רק מהמחשבה על להוציא את שלוש המילים העצמתיות האלה מהפה? הגיע הזמן לצאת מהקופסא! אז איך אומרים את זה בלי להגיד? כל הדרכים להביע את אהבתכם

בין אם אתם כבר נמצאים בזוגיות ובין אם אתם רוצים לגלות לאדם אחר על רגשותיכם בפעם הראשונה - להתוודות על אהבה הוא דבר לא קל. אמנם הפעולה נראית פשוטה, לומר שלוש מילים קצרות: "אני אוהב/ת אותך", אבל בכל זאת כולנו יכולים להזדהות עם תחושת הפחד שמציפה את הלב שניה לפני שאומרים אותן. הנה שש דרכים יצירתיות בעזרתן תוכלו להביע את אהבתכם מבלי להשתמש במילים "אני אוהב/ת אותך".

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דרך הישירים

יש אנשים שהכנות והישירות מהוות את הדרך הטובה ביותר בשבילם כשמדובר בנושאי האהבה. דיבור פתוח על הרגשות שלכם עשוי להקל מאוד על הפחד ועל המבוכה בין שני הצדדים, בעיקר כשאתם לא בטוחים איך מרגיש הצד השני.
הדרך הזו היא בשביל הישירים שרוצים להתקדם הלאה: התחילו בדיבור על כך שששניכם חברים מדהימים, טובים ונפלאים, אתם משתפים הכל, צוחקים ותומכים. ואז, זרקו את הפצצה: למה בעצם לא לקחת את זה לשלב הבא?

דיבור פתוח על הרגשות שלכם עשוי להקל מאוד על הפחד ועל המבוכה בין שני הצדדים
דיבור פתוח על הרגשות שלכם עשוי להקל מאוד על הפחד ועל המבוכה בין שני הצדדים © צילום: Shutterstock

דרך הביישנים

מי אמר שדרך הרמיזה מיותרת? באופן ספונטני, שתפו את הצד השני במחשבותיכם לגבי זוגיות ודייטים: התחילו בדיבור על הבחור המושלם או על הבחורה המושלמת בשבילכם, ואז, קנחו במשפט המתוק: "בדיוק כמוך".
בום! זרקתם פצצה, שלא רק עזרה לכם להוציא את מה שישב לכם על הלב, אלא גם גרמה לצד השני לחייך ולהרגיש מוחמא.

לחשוב בגדול

הגיע הזמן ללכת רחוק! קחו את מושא אהבתכם למקום מיוחד, שונה ממה שאתם רגילים, שיש בו אווירה אינטימית ותחושת קרבה. טיול בטבע, פיקניק או סרט, לדוגמא, הן פעילויות נהדרות שבמהלכן תוכלו להבהיר את הרגשות והכוונות שלכם בנוגע לאדם שנמצא לידכם (ולא, אנחנו לא מדברים על הזקנה עם הכובע האדום שיושבת לידכם באולם הקולנוע, אלא על הקראש שלכם).

קחו אותם למקום עם אווירה אינטימית ותחושת קרבה
קחו אותם למקום עם אווירה אינטימית ותחושת קרבה © צילום: Shutterstock

"חולי אהבה"

הדרך הבאה דורשת השקעה ויצירתיות: הכינו מסמך, שנראה כמו סיכום ביקור של רופא, עם כל הכותרות האופייניות לו: תסמינים, אבחנה, דרך טיפול וכו'. לאחר כל כותרת יופיע פירוט שמטרתו של כל אחד היא להביע את הרגשות שלכם. זה יכול להיות מצחיק, רומנטי, שנון, מרומז - מה שמתחשק לכם.
לדוגמא - תסמינים: הלב פועם בחזקה בקרבת אדם מיוחד מאוד, והמוח מלא במחשבות על אדם זה. המטופל מדווח על פרפרים בבטן וחיוך ענק כאשר הוא נמצא ליד אותו האדם.
אבחנה: אין ספק שמדובר ברגשות חזקים כלפי אדם מיוחד, אני קורא/ת לכך "תסמונת פרפרים בבטן" אשר נפוצה אצל חולי אהבה.
דרך הטיפול: מפגשים קבועים עם האדם המיוחד, רגעים משותפים של צחוק ואושר, קרבה ויצירת חוויות חדשות. 

עזרת חבר

מה היינו עושים בלי החברים שלנו? בקשו עזרה מכמה מהחברים המשותפים שלכם, והכינו סרטון קצר שמטרתו להביע את רגשותיכם כלפי הצד השני.
רעיון נפלא לסרטון כזה הוא לבקש מכל חבר להצטלם עם דף, ועליו כתוב רגש אחד שיש לכם כלפי מושא האהבה שלכם (לדוגמא: "פרפרים בבטן", "רצון לחיוך ענק", "רוגע בלב"). לבסוף, אחדו את כל התמונות, הוסיפו מוסיקה נעימה, ותנו לצד השני לצפות!

מה היינו עושים בלי החברים שלנו?
מה היינו עושים בלי החברים שלנו? © צילום: Shutterstock

עזרת סלב

הרעיון הזה דורש המון מאמץ, אבל הוא ממש שווה את זה: בררו מי האמן האהוב על אהוב/ת ליבכם, שלחו לאותו אמן הודעה (יותר נכון הספימו אותו בהודעות) באחת מהרשתות החברתיות ובקשו ממנו לעשות סרטון קצר, בו הוא מדבר על הרגשות שיש לכם כלפי הצד השני. אם זה יצליח, אין דרך מקסימה יותר מזו להתוודות על הרגשות שלכם!

תגובות