בלי סודות: "לא אוהבת את החבר שלי, אלא מישהו אחר". צילום: Shutterstock

בלי סודות: "לא אוהבת את החבר שלי, אלא מישהו אחר"

יועצות מעמותת "דלת פתוחה" עונות על כל מה שרציתם לדעת על מיניות בריאה ולא העזתם לשאול

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

במי לבחור?

בת 16 שואלת: "היי, רציתי להתייעץ איתכם בנוגע לחבר שלי...
לפני חודשיים בערך, היה לי קטע מיני עם ידיד שלי, ומאז שזה קרה בינינו זה כבר הפך להיות קבוע; זאת אומרת שבכל פעם שנפגשנו היה בינינו אקט מיני. כל הזמן הוא היה אומר לי שהוא אוהב אותי, אבל אני לא הצלחתי להאמין לו כי הוא היה אומר דברים כאלה להרבה בנות... דיברנו בפעם האחרונה לפני שבועיים בערך, ומאז הניתוק התחלתי לצאת עם מישהו אחר, אבל אני מרגישה שאני לא אוהבת אותו. לפני יומיים נודע לי שהידיד ההוא באמת אהב אותי והעובדה מיד הדליקה בי משהו. אני מרגישה שאני אוהבת את ה"ידיד" הזה ואני לא יודעת מה לעשות, אני מפחדת לפגוע בחבר הנוכחי שלי אבל אני מרגישה שאני לא אוהבת אותו אלא מישהו אחר..."

תשובה: "שלום רב, מפנייתך אני מבינה כי את מנהלת, למעשה, שתי מערכות יחסים במקביל. זה מצריך המון אנרגיות, כי אני מניחה שאת לא מגלה לחבר שלך על השני. את כותבת כי את חוששת לפגוע בחבר שלך, אבל הלכה למעשה, את כבר פוגעת בו משום שאינך לגמרי שקופה עימו. אני מזמינה אותך ללכת עם הלב שלך ולהיות איפה שאת מרגישה הכי טוב, ולהיות שם במאה אחוז עם המחיר של לוותר על אחד מהם. אי אפשר, לאורך זמן, לרקוד על שתי חתונות. זה לא הוגן כלפיך ובטח ובטח כלפי כל אחד מחברייך. בהצלחה"

© צילום: Shutterstock

פספסתי גלולה

בת 18 שואלת: "פספסתי גלולה למניעת הריון של "יאז" ביום הראשון של השבוע השלישי, ולקחתי אותה בבוקר שאחרי. באותו היום, שכחתי שוב ליטול טבליה בלילה, ושוב לקחתי אותה בבוקר שאחרי. קיימתי אתמול יחסי מין לא מוגנים. האם לקחת פוסטינור? איך להמשיך עם הטבליות?"

תשובה: "שלום לך, שכחה בשבוע השלישי היא פחות מסוכנת. אבל, מאחר ששכחת יום אחר יום, אני חושבת שכדאי לך לקחת גם פוסטינור, או נורלבו, או אלה. להבא, תעשי לעצמך תזכורת בסלולרי שיזכיר לך ליטול גלולה. כל טוב"

תגובות