קיטש לסופ"ש: הסרטים הכי רומנטיים לשישי-שבת. צילום: shutterstock

קיטש לסופ"ש: הסרטים הכי רומנטיים לשישי-שבת

גם אתם לא יודעים מה לעשות הסופש? מצאנו לכם את הפתרון! כנסו למיטה, התכרבלו בשמיכה נעימה והכינו פופקורן טעים. עכשיו כשהכל מוכן אתם מוזמנים לבחור אחד מהסרטים הרומנטיים הבאים שיחממו ויעשו לכם טוב על הלב. צפייה נעימה!

 אז הסופ"ש הולכת להיות סערה שחבל על הזמן, ולכן הכנו לכם כאן בפרוגי את כל הסרטים הכי שווים ורומנטיים שבהחלט יחממו לכם את הסופ"ש הקר שצפוי לנו. מוכנים? ארזו את הפרטנר, כרבולית, ויאללה, תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איך להיפטר מבחור בעשרה ימים

״איך להיפטר מבחור בעשרה ימים״ הוא מסוג הסרטים שכל אחד לגמרי חייב לראות. זו קומדיה רומנטית המספרת על אנדי (קייט הדסון) שבמסגרת עבודתה כעיתונאית מתבקשת לכתוב כתבה שתתאר את כל הטעויות שנשים עושות עם גברים, ולשם כך צריכה לצאת עם בחור ולגרום לו לזרוק אותה תוך עשרה ימים. אולם למרבה האירוניה, אותו בחור (מתיו מקונוהי) שבחרה, עובד במשרד פרסום והתבקש להוכיח שהוא יכול לגרום לכל אישה להתאהב בו וממש במקרה, תכלס איך לא, גם תוך עשרה ימים. מכאן אתם יכולים לנחש כבר מה יקרה, העניינים הולכים ומסתבכים, מה שיוצר קומדיה רומנטית מצוינת שלגמרי שווה צפייה!

 

 לה לה לנד 

אם אתם אוהבים סרטים מוסיקליים המשלבים שירים וריקודים במהלך העלילה, הסרט הבא הוא בדיוק בשבילכם! הסרט מספר על סיפור אהבה מוסיקלי של פסנתרן ג׳ז קשה יום (ריאן גוסלינג) ושחקנית מתחילה בלוס אנג׳לס (אמה סטון). הסרט זכה בפרסים רבים. הוא סוחף, מרגש, השירים מדהימים וגורם לך לצאת עם מחשבות ותובנות רבות. מומלץ!

 

 50 דייטים ראשונים 

״50 דייטים ראשונים״ הוא קומדיה רומנטית   של הקומיקאי המצליח, אדם סנדלר. הסרט מספר על הנרי אותו משחק סנדלר, המנהל רומנים קצרים המחזיקים מבחירתו ליום אחד. חייו משתנים כאשר מתאהב בתיירת בשם לוסי (דרו ברימור) ונראה כי לשניים הולך מצוין. כאשר הוא בא למחרת לקחת את הקשר שלב קדימה (לשם שינוי) נדהם לגלות כי לוסי סובלת מאובדן זיכרון לטווח הקצר בעקבות תאונה ואינה זוכרת אותו. הוא לא מוותר ויוצא לחזר ולכבוש את ליבה שוב ושוב עד שתיזכר בו ובאהבתם. הסרט המצולם בהוואי היפה יודע בדיוק מתי להצחיק ומתי לרגש דבר התורם רבות לחווית הצפייה.

 

 לזרום עם זה 

עוד סרט מבית היוצר של אדם סנדלר. ״לזרום עם זה״ היא קודמיה רומנטית המספרת על מנתח פלסטי (אדם סנדלר) המעמיד פנים שיש לו נישואין כושלים כדי להשיג בחורות והיחידה שיודעת על כך היא הקולגה שלו (ג׳ניפר אניסטון). יום אחד הוא יוצא עם מורת בית ספר הצעירה ממנו באופן משמעותי והעניינים מסתבכים כאשר הוא נאלץ להראות לה את גרושתו המרושעת שעליה הוא סיפר. כמובן שהוא מגייס את הקולגה שלו לתפקיד ומשם העניינים מסתבכים רק יותר ויותר. הסרט סופר מצחיק ולגמרי כדאי לצפות בו!

 

מה שקורה בווגאס 

זה אחד מסוג הסרטים שאף פעם לא נמאס לראות. הסיפור מתרחש בלאס וגאס, בה 2 זרים מתעוררים לאחר לילה סוער ומופתעים לגלות שהם נישאו אחד לשני ואם זה לא מספיק הם גם זכו בסכום גדול מאוד של כסף בקזינו, לאחר ששיחקו עם מטבע של רבע דולר שהיה שייך לאחד מהם. במהלך הניסיון לגלות למי שייך המטבע והכסף כמובן, הם מתאהבים, אבל זה לא נגמר כאן. את הדמויות משחקים: אשטון קוצ׳ר וקמרון דיאז המהממים שמכניסים הומור רב לסרט ועושים עבודה מצוינת. מומלץ בחום!

 

 

תגובות