דמיון מול מציאות: מהי מערכת היחסים ה"מושלמת"?. צילום: Shutterstock

דמיון מול מציאות: מהי מערכת היחסים ה"מושלמת"?

בואו נודה בכך: לכולנו יצא לדמיין אין ספור פעמים סצנות רומנטיות כאלה ואחרות שקשורות לאהבת חיינו. אבל לפני שתשקעו באשליות ותתנו להן לתפוס מקום גדול מדי בחייכם - חשוב שתזכרו שיש דברים שקורים רק באגדות ובסרטים

דמיון מפותח הוא דבר נפלא - כל עוד אנחנו לא מתבלבלים בינו לבין המציאות. לעיתים, אנו נוטים להגזים עם המחשבות על "מערכת היחסים המושלמת", ולפעמים שוכחים שלא הכל ורוד. הנה כמה דברים שאנחנו כל כך רוצים שיקרו במערכת היחסים שלנו - אבל הם פשוט קיטשיים מידי בשביל לקרות באמת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לחכות לנסיך על הסוס הלבן או לנסיכה מהאגדות

לחכות רגל על רגל לאחד המיוחד או לאחת המיוחדת, הוא לא הדבר היעיל ביותר. רובינו רואים ב"נסיך על סוס לבן" כאידיאל גברי שלא קיים במציאות; וכך גם "נסיכה מהאגדות" משתקפת בעינינו כבחורה המושלמת מכל הבחורות. אבל האמת היא שאף אחד לא מושלם ובטח שלא "הכי מושלם", וחוץ מזה - בספרי המעשיות, הנסיך על הסוס הלבן הוא דמות של גיבור, שמציל את הנסיכה מהאגדות החלשה והמסכנה ממצוקתה; נו באמת, אנחנו כבר בשנת 2018. מה עם הכוח הנשי?!

להיתקל במקרה אחד בשני

החיים ממש לא הולכים ככה, ובטח שלא כשזה נוגע לאהבה. תתקלו אחד בשני בטעות, הספרים יפלו, תתכופפו שניכם להרים אותם, המבטים שלכם ייפגשו וזו תהייה אהבה ממבט ראשון ותחיו יחד באושר ועושר עד עצם היום הזה - לא. זה לא יקרה. מציאת אהבה היא דבר מסובך, קודם מכירים את הבן אדם, ואם הוא או היא מוצאים חן בעיניכם אז מתקדמים; אבל אם אף אחד לא יעשה את הצעד הראשון - שום דבר לא יתקדם.

© צילום: Shutterstock

יד ביד אל עבר שקיעה

דימיינו את הסיטואציה הזו כל כך הרבה פעמים - מה קורה כל שניה, מה כל אחד מכם ילבש, מה תגידו אחד לשני, כל פרט קטן. זה כיף לדמיין, אבל כדאי לזכור שזה כל מה שזה - דמיון. חשוב שתזכרו, שלפעמים יש לנו נטייה להגזים במחשבות ובציפיות, ובסופו של דבר אנו עלולים להתאכזב.

תהיו יחד במשך כל תקופת התיכון, ובסופו של דבר תתחתנו

מחשבה קצת מוגזמת, לא? בפועל, מערכות יחסים בגילאי התיכון לא מחזיקות כל כך הרבה זמן, ובטח שלא מובילות לחתונה... חשוב שתהנו מהרגע, ולא תרחיקו לכת במחשבות על העתיד הרחוק (מאוד). גם אם מערכת היחסים שלכם לא תחזיק מעמד הרבה זמן, עדיין תזכרו לקחת מהזוגיות הזו את הטוב שהיה או שיש בה.

זוגיות ללא מריבות כלל

מריבות הן לא סוף העולם! לכל זוג יש את המריבות שלו, ואפילו לזוגות האלה, שהכל נראה אצלם תמיד ורוד ויפה. הדשא של השכן פשוט תמיד נראה ירוק יותר. לא ככה?

© צילום: Shutterstock

בני הזוג שלכם יוותרו על הכל למענכם

כמה קיטשי. אנחנו אוהבים לחשוב שאנחנו כל חייהם של בני הזוג שלנו, מהשנייה בה הם קמים בבוקר, עד הרגע שהם הולכים לישון, ואפילו בחלומות שלהם. אנחנו מצפים מהם להרבה, ולרוב הציפיות הן גבוהות מידי. אל תצפו מבני זוגכם שיוותרו על הכל למענכם, עם כמה שזה נשמע קשה, יש להם עוד דברים חשובים בחיים חוץ מכם! אם תציבו להם אולטימטום, הם רק יכעסו יותר שאתם לא מכבדים את מי שהם ואת הדברים שהם עושים. תנו להם גם ספייס, לעשות גם דברים אחרים שהם אוהבים.

להילחם על הקשר

אם נפרדתם מבני הזוג שלכם - כנראה שהקשר לא היה מספיק טוב בשבילכם. אל תצפו שהם יילחמו על הקשר, אם אמרתם להם שזה נגמר.

בלי ידידים/ידידות

קודם כל, עצם העובדה שיש להם חברים מהמין השני, לא אומרת כלום על הקשר שלכם. אם הם נמצאים איתכם בזוגיות - כנראה שיש סיבה לכך, ושהם מרגיש כלפיכם משהו שהם לא מרגישים לאחרים. זה טבעי שיהיו להם גם חברים מהמין השני, ומן הסתם שגם לכם יש כאלה.

© צילום: Fotolia

נשיקה ראשונה חלומית

בואו נודה בכך, לרוב - הנשיקה הראשונה לעולם לא תהיה מושלמת. אמנם אנו מדמיינים את הנשיקה הראשונה כדבר חלומי ומושלם, אבל זה לא תמיד ככה. נשיקה ראשונה היא סוג של התנסות ראשונית במשהו שאנחנו עדיין לא מכירים ולא עשינו, וכמו שאר ההתנסויות הראשונות - ככל שעושים יותר ומתאמנים יותר, ככה גם משתבחים. אז יש למה לצפות...

להצליח להתגבר על כל המכשולים בעולם

זוהי המציאות, יש דברים שאי אפשר להתגבר עליהם. כשאתם נתקלים בבעיה, אל תתעלמו ממנה - חשוב להגיע לשורשה ולפתור אותה. וגם אם לא - אל תתאכזבו, זו פשוט המציאות...

תגובות