לכבוד יום התיאטרון: ההצגות הרומנטיות ביותר שמצאנו. צילום: Fotolia

לכבוד יום התיאטרון: ההצגות הרומנטיות ביותר שמצאנו

מחר (ג') יציין העולם את יום התיאטרון הבינלאומי. במיוחד בשביל המאורע, אספנו לכם את ההצגות הרומנטיות ביותר שהצלחנו למצוא, כדי שתוכלו לחגוג את היום ברומנטיקה המקסימלית

לכבוד יום התיאטרון הבינלאומי שחל מחר (ג'), הכנו לכם רשימה של חמשת ההצגות הרומנטיות הכי טובות שיש. זה הזמן למצוא פרטנר טוב, ולהזמין זוג כרטיסים. שיהיה לכם יום תיאטרון בינלאומי שמח!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"מהומה רבה על לא דבר"

"זהו, נגמרה המלחמה, הנה בא השלום, וזה הזמן לאהבה!"
"מהומה רבה על לא דבר" היא קומדיית אהבה מאת ויליאם שייקספיר. הצגה זו מספרת את סיפורם של ביאטריס ובנדיק, שני גיבורים מיתולוגיים שלהם עמדה שלילית במיוחד כלפי נישואים. במחזה השנון נוכל למצוא את זוג הגיבורים נתקלים לא פעם בהרהורים רציניים ומעמיקים על אהבה, חתונה, רווקות ולחץ חברתי. האם האהבה ביניהם, הלחץ החברתי והמשפחתי יצליחו להביא אותם אל מתחת לחופה? האם זה מה שיהפוך אותם למאושרים? המחזה מסיר את המסכה מעל מוסכמות האהבה, ומגלה את "פרצופה האמיתי".
האם לדעתכם אהבה אמיתית קיימת, או שהיא בסך הכל "מהומה רבה על לא דבר"? בואו לגלות את התשובה בהצגה.

מקום: תיאטרון הקאמרי.
מחיר: 220 ₪ לכרטיס.
משך ההצגה: כשעה וחצי.

"כטוב בעינכם"

גם זו קומדיית אהבה של שייקספיר: העולם המודרני במחזה מתואר כמשועבד לכוח וכסף, עולם בו בני האדם איבדו את פרטיותם: עוקבים אחריהם, מצותתים להם והם הפכו ל"עבדים" של "מלך" אכזר ודיקטטורה נוראית חסרת רגשות; אך המחזה, לעומת זאת, מתרחש ביער קסום - המשמש כמפלט מפני העולם המודרני. 
ביער זה פורחת השירה והחירות, וכמובן, איך לא - האהבה. זהו עולם פיוטי ומשעשע: תוכלו למצוא בו חוכמת חיים, שנינות רבה ומוסיקה קצבית וכובשת. כל אלה מוכיחים כי "כל העולם במה, וכל האנשים שחקנים הם".

מקום: תיאטרון הקאמרי.
מחיר: 220 ₪ לכרטיס.
משך ההצגה: כשעתיים.

נכנסים לאווירה רומנטית ביום התיאטרון © צילום: Fotolia

"פשוט לאהוב"

תל אביב של שנות השישים – תחילת שנות השבעים הייתה בין התקופות הסוערות, היצירתיות והמשמעותיות של ישראל. מחזה זה הוא סיפור אהבה דרמטי של זוג בשם רחל ועקיבא.
ימים אלו חוזרים להיות מזוהים עם שירים שנכתבו בארצנו הצעירה באותה תקופה, אותה מוסיקה שהפכה לפסקול חיינו: שירים כמו "אני ואתה נשנה את העולם", "אל תוותרי עלי", "כשאת בוכה את לא יפה" ועוד הרבה.
הוריה של רחל וחבריו של עקיבא המושרשים באמונתם ובתפיסת עולמם, משליכים את הזוג הצעיר בין תקווה לייאוש, בין מוות לחיים.
אנחנו מזמינים אתם לבוא ולגלות האם אהבתם של רחל ועקיבא תגבר על כל הקשיים ותהפוך לחיים של הגשמה עצמית, יצירתיות ויציבות.

מקום: תיאטרון הקאמרי.
מחיר: 350 ₪ לכרטיס.
משך ההצגה: כשעתיים.

"חמש השנים האחרונות"

מדובר במחזמר מיוחד במינו, המגולל את סיפור האהבה של קייטי, שחקנית בתחילת דרכה; וג׳יימי, סופר מצליח ממוצא ניו-יורקי. השניים נמצאים בעיצומו של מסע בזמן, של אהבה, דמעות, קנאה, געגועים וצחוק. מחזמר זה עטור שבחים, ואף עובד לסרט בשנת 2015!

מקום: תיאטרון הקאמרי.
מחיר: 140 ₪ לכרטיס.
משך ההצגה: כשעה וחצי.

"סיפור אהבה ארץ ישראלי"

זוהי הצגת יחיד מרגשת של השחקנית עדי בילסקי, על רקע האירועים הסוערים של קום המדינה. במחזה מתוארת פגישה מקרית אשר מציתה אהבה ממבט ראשון. הצגה זו מספרת את סיפור אהבתם של מרגלית ועמי, כשברקע האירועים הסוערים שקדמו להקמת המדינה ולפרוץ מלחמת השחרור. מחזה זה מבוסס על סיפורה האמיתי של פנינה גרי: הוא מספר את סיפור חייה האמיתי, ועל אהבתה ללוחם הפלמ"ח עלי בן צבי. הצגה זו זכתה לשבחים רבים, היא תורגמה לאנגלית ואף עיבדו אותה במהלך השנים לספר וסרט.

מקום: תיאטרון הקאמרי.
מחיר: 100 ₪ לכרטיס.
משך ההצגה: כשעה.

תגובות