מה עדיף? יתרונות של זוגיות VS יתרונות של רווקות. צילום: Shutterstock, Fotolia

מה עדיף? יתרונות של זוגיות VS יתרונות של רווקות

מה טוב יותר? להיות חופשי ולגמרי לבד, או להסתמך על העובדה שתמיד יהיה מישהו לצידך? מה ישמח יותר את הלב? ומה אתם מעדיפים? ההשוואה - עלינו, ההחלטה - עליכם!

בין אם אתם רווקים ובין אם במערכת יחסים, ודאי רציתם לא פעם שהמצב יהיה הפוך: הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, ואפילו ברגעים הכי מאושרים - מתגעגעים לפעמים לזמנים של פעם. לכל צד של המטבע יש יתרונות וחסרונות; ולכן, חשוב לנו להזכיר לכם כמה יתרונות יש בכל אחד מהמצבים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בילויים וזמן פנוי

בזוגיות: אתם יכולים להסתמך על כך שתמיד תהיה לכם חברה. כשאתם נמצאים במערכת יחסים, תמיד יהיה לכם מישהו להתקשר אליו ולבלות איתו כשאתם מרגישים בודדים. כך, אף פעם לא תרגישו לבד.

ברווקות: באפשרותכם לעשות מה שאתם רוצים, מבלי להתייעץ עם "פרטנר": בין אם אתם רוצים לצאת לטיול עם חברים, או סתם לראות קומדיה רומנטית לבדכם - אתם אדונים לעצמכם, וההחלטות נמצאות בידיכם.

ביטחון ואהבה עצמית

בזוגיות: כשנכנסים לזוגיות, באופן אוטומטי אפשר לחוש בשיפור משמעותי בהערכה העצמית ובביטחון העצמי. מרגישים נאהבים יותר, בני הזוג גורמים לכם להרגיש טוב יותר לגבי עצמכם, והתחושה הזו משפרת את איכות חייכם.

ברווקות: תקופת הרווקות מאפשרת לכם להתמקד בעצמכם ללא הסחות דעת, ואתם זוכים להכיר את עצמכם בדרך הכי טובה! אתם מגלים את העולם הפנימי שלכם, עולם שלא תמיד מקבל במה בחיי זוגיות. אתם יכולים לחקור לעומק מי אתם, לחשוב מה אתם רוצים במערכת יחסים ולעבוד על הביטחון העצמי.

אז מה עדיף?
אז מה עדיף? © צילום: Fotolia

בריאות ולחצים

בזוגיות: מחקרים מוכיחים שתוחלת חייהם של האנשים הנמצאים בזוגיות ארוכה יותר: אותם האנשים יחוו פחות חרדה, והסיכוי שילקו בהתקף לב בעתיד נמוך, יחסית לרווקים.

ברווקות: הרווקים חווים פחות לחץ: אין צורך להתחשב בלוח הזמנים של אדם נוסף, המטלות שלכם הן שלכם בלבד, ואינכם צריכים לדאוג לעוד אדם.

כסף ומטרתו

בזוגיות: אתם אמנם מבזבזים די הרבה כסף על בילויים, אך הבילויים הללו מחזקים את הקשר ביניכם ומועילים לשני הצדדים - כך שהכסף ה"מבוזבז" מוקדש למטרה טובה.

ברווקות: יש יותר כסף בכיס שלכם. להיות במערכת יחסים הוא דבר יקר, זה הרי ידוע: ארוחות במסעדות, סרטים, דייטים ומתנות – כל אלו דורשים כמות משמעותית של מזומנים. שמרו את הכסף הזה למשהו שאתם אוהבים, חסכו אותו והשתמשו בו בעתיד בתבונה.

אז מה לדעתכם עדיף, זוגיות או רווקות? שתפו אותנו בתגובות.

תגובות