אל תנסו את זה בדייט: מה יגרום ליציאה הזוגית להיכשל?. צילום: fotolia

אל תנסו את זה בדייט: מה יגרום ליציאה הזוגית להיכשל?

אתם לפני דייט ראשון, נורא לחוצים ורוצים שהדייט יהיה הכי מוצלח שיש - ואנחנו? כמובן שאיתכם! לשם כך, הכנו לכם רשימה של כל הדברים שבגללם הדייט שלכם עלול להיות מועד לכישלון מוחלט, ושלא תעזו לעשות אותם כשאתם יוצאים לדייט המיוחל. בהצלחה!

אין ספק שדייט ראשון זה תמיד דבר סופר מלחיץ. אנחנו מתארגנים לקראתו שעות, רוצים להיות הכי יפים וטובים שיש כדי שנצא שוב, במידה ואנחנו ממש דלוקים על הצד השני. כדי שתהיו מוכנים עד הסוף, הכנו לכם את הרשימה של כל הדברים שיש לא לעשות בזמן הדייט אם אתם מעוניינים לצאת איתם לדייט שני.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

העמדת פנים

חשוב מאד, בוודאי לפני הדייט הראשון. אתם יושבים שם, אחד מול השני, ושימו לב, אל תזכרו שאתם שם וצריכים להכיר אחד את השני, ולא להוליך אותם שולל. צאו עם ה'אני האמיתי' שלכם החוצה, במקום להעמיד פנים שאתם טיפוס מסוים שאתם בהחלט לא בחיים האמיתיים, ואנחנו אפילו לא ממליצים על אאוטפיט נועז שביומיום לא הייתם לובשים ויותר מדי איפור. זה משהו שאם הוא לא אתם, קל מאד לשים לב אליו. זכרו שהבנאדם שיוצא איתכם יתאהב בכם, ולא במי שאתם מציגים. קל מאד לעלות על כזה דבר.

הסכמה על כל דבר

אנחנו מבינים, אתם רוצים למצוא חן בעיניהם ולכן אתם מסכימים איתם על כל דבר אפשרי שהם אומרים. 'אני מבין על מה אתה מדבר', 'אני מסכים איתך' וכדומה... אם הם אינם הרגשות האמיתיים שאתם מרגישים ביחס לשיחה, אל תגידו אותם! כשאנחנו מנהלים שיחה עם בן אדם, בכדי שהיא תהיה עשירה בדברים ומעניינת, אי הסכמה דווקא יגרום לה להיות כזו.

השיחה תהיה טובה גם אם לא תסכימו איתם על הכל © צילום: fotolia 

יותר מדי שאלות

אי אפשר לדעת הכל אחד על השני בן רגע, או אפילו בדייט אחד. אז במקום להתמקד רק בלדעת דברים עליהם, נסו לספר גם על עצמכם (אבל לא יותר מדי כן?) וגם לדבר עמם על נושאים רציניים יותר וסוגיות רציניות בעולם בכדי לשמוע את דעתם בנושא. אלו דברים שחשובים גם בנוסף למה הצבע האהוב עליהם.

חוסר הקשבה

כולם עושים זאת. אתם חייבים להיות מקשיבים טובים, להיות קשובים להם אם הם רוצים לדעת משהו עליכם, שואלים משהו וכדומה. אם אינכם קשובים ומקשיבים להם, גם זה דבר ששמים לב אליו בקלות, ועלול לגרום לצד השני לרצות לא לצאת איתכם בשנית.

גרימת אי נוחות

מעט מתחבר לשאילת היותר מדי שאלות. אי אפשר לחטט יותר מדי, גם אם מאד רוצים לדעת דברים עליהם, שזה דבר לגיטימי, אך יש לעשות אותו בצורה חכמה והגיונית. אסור לשכוח שדורשים ממש המון שנים או אפילו חיים שלמים בשביל להכיר בן אדם. צריך לגרום להם לחוש בנוח בכל שלב, בין אם זה בלא לחטט יותר מדי, להחמיא להם על המראה שלהם ולא לעשות משהו שיגרום להם לפקפק בעצמם, כיוון ששוב - ישנו ההבדל הדק בין דיבור וכנות לבין גרימת תחושה של אי נוחות לצד השני.

© צילום: shutterstock

כנים קצת יותר מדי

אל תמהרו לחשוף הכל הכל על חייכם כבר בדייט הראשון ואל תהססו יותר מדי אם אתם כבר מתחילים לדבר. אם הם שואלים אתכם על משהו שאינכם מרגישים נוח לחשוף, תגידו להם את האמת, שאינכם רוצים לדבר על זה. זה בסדר ולגיטימי. זה יעזור במידה ומערכת היחסים תמשיך, יעזור להציב ביניכם גבולות, ולבנות את האמון במערכת היחסים.

אל תרדפו אחריהם

כשהדייט נגמר, אין מה שתזמינו אותם כל רגע ורגע לדייטים אחרים, או תתקשרו אלף פעם. אם הוא הלך טוב, תאמינו לנו שגם הם ירגישו בזה וירצו לצאת איתכם שוב. תנו גם להם להתקשר, תנו גם להם לתת אופציות למקומות לצאת אליהם. אם הם מציעים לכם ללכת למסיבה של חבר וכדומה - זה סימן טוב, זה אומר שהם שמחים ורוצים שתכירו את עולמם הפנימי והאנשים החשובים בחייהם.

לצפות יותר מדי

אחרי שאתם מחליטים שתצאו שוב ותתחילו לקחת את הקשר הזה קדימה, תשתדלו לא לבנות מגדלים באשר לזוגיות הזו ואל תמהרו לחשוב שהיא תחזיק לנצח. נהדר אם יהיה לכם טוב ביחד ותהיו מאושרים, ואנחנו לא אומרים שקשרים טובים לא מחזיקים מעמד, להיפך, אבל כשהקשר רק מתחיל - זה אינו הזמן לבנות מגדלים.

תגובות