מדינה קטנה ויפה: המקומות הכי רומנטיים לטייל בהם בארץ. צילום: Fotolia

מדינה קטנה ויפה: המקומות הכי רומנטיים לטייל בהם בארץ

השבוע (ה') ציינו 70 שנה למולדת היפה שלנו, אך החגיגות האמיתיות מתחילות רק עכשיו! זה הזמן לצאת לסיור באווירה רומנטית שכזו, במקומות הכי רומנטיים שיודעת ארצינו הקטנטונת. מי צריך חו"ל בכלל?!

עזבו אתכם מחוץ לארץ: לכבוד יום העצמאות שחל אתמול (ה') וחגיגות 70 שנה למדינה, ארגנו לכם רשימה של כל המקומות הכי רומנטיים בארץ; כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא למצוא פרנטר, ולצאת יחד איתו או איתה לטיול באחד (או יותר) מהמקומות הרומנטיים הבאים שמצאנו (ואולי אפילו תוכלו לבקר בכולם...). תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סמטאות וטיילת יפו העתיקה

אין דבר יותר רומנטי, מאשר ללכת יד ביד על רקע סמטאות טיילת יפו העתיקה והיפה. ביפו תוכלו להנות מהנוף המדהים, מהשקיעה היפה והים הקסום, ולסיים את היום בארוחה טובה באחת מהמסעדות שבאזור. מי צריך יותר מזה?

 

A post shared by Tel Aviv (@telaviv) on

ראש הנקרה

מדובר באתר תיירות רב אטרקציות, אשר מוגדר כשמורת טבע. במקום ניתן למצוא את הנקרות הכי מיוחדות ויפהפיות שיש; לכן אם אתם מחפשים מקום רגוע שבו אפשר לשבת ולהנות מהנוף המושלם - זה בדיוק המקום בשבילכם!

 

A post shared by Раиса (@raisarvf888) on

חוף קיסריה

אחד מהחופים הכי יפים ונקיים שיש בארץ. הוא משקיף על שרידי הנמל והמצודות המרשימים שבנה המלך הורדוס; וללא ספק המקום הטוב ביותר לשבת עם בן או בת הזוג, לקחת פסק זמן מכולם ולהנות מהרגע המיוחד.

 

A post shared by Neoxiang (@neoxiang_star) on

האגם הנעלם בפארק תמנע

בין מחצבות נחושת נטושות, מתחבא אגם ענק ומרהיב ביופיו, שאליו, לשמחתנו - ניתן להיכנס. האגם מוקף מצוקים אדמדמים, אשר יחד עם מי האגם הכחולים, יוצרים מקום רומנטי וקסום במיוחד. מומלץ!

 

A post shared by פארק תמנע (@timnapark) on

בריכת הקשתות ברמלה

הבריכה התת קרקעית ברמלה היא המקום המושלם לשיט רומנטי מיוחד, ממש כמו בונציה שבאיטליה. השיט מתקיים מתחת לאדמה, ובמהלכו ניתן להינות גם מיופייה של תקרת הקשתות המרשימה, שיוצרת במקום אווירה קסומה.

 

A post shared by Hofit (@hofits) on

תל שקמונה

שמורת חוף שקמונה הינה שמורת טבע ימית, מהייחודיות והיפות ביותר בישראל. במקום ישנה בריכה סלעית עגולה, בה אפשר לשחות להנאתכם; ואפילו שונית עתיקה אשר בנויה משרידי חלזונות - אבל אל תדאגו, הדבר רק הופך את המקום לעוד יותר רומנטי ויפה. סמכו עלינו!

 

A post shared by avitals things (@avital_ellenberg) on

מצפה הכוכבים בגבעתיים

ביקור עם פרטנר רומנטי במצפה הכוכבים שבגבעתיים היא ללא ספק חוויה של פעם בחיים! הרי, אין דבר יותר רומנטי מאשר להביט אל עבר הכוכבים שבשמיים יחד עם אהוב או אהובת לבכם, לא ככה?

תגובות