התאהבות או רק קראש? כך תבחינו. צילום: Shutterstock

התאהבות או רק קראש? כך תבחינו

האי פעם שאלתם את עצמכם אם הקראש שלכם הוא רק קראש, או שמא... מעבר לכך, ובעצם התאהבתם בהם? כך תדעו

מי מאיתנו לא התאהב או נדלק על מישהו או מישהי, לפחות פעם אחת בחייו? לרובנו יש או היה את האחד או האחת שעליהם היינו כל היום חושבים, מדברים ורוצים להיות איתם. לא תמיד אנחנו יודעים להבדיל אם מדובר בהתאהבות אמיתית או סתם קראש קטן, לכן אספנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם להבחין אם מדובר בסתם קראש חולף או בהתאהבות רצינית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

יופי - Out, אופי - In! 

שימו לב אם כל הרגשות לאותו אדם מבוססות רק על יופי: אנחנו לא אומרים שאין להתייחס למראה החיצוני כלל, אבל כשמדובר בקראש הדגש הוא בעיקר על החיצוניות; ואילו בהתאהבות, אנחנו מתאהבים בדרך כלל באדם עצמו, באישיותו וכבדרך אגב גם במראה. כשפנימיותו של אדם יפה לנו - החיצוניות הופכת בעיננו גם היא ליפה.

מתביישים לדבר איתם?

כשאנחנו רוצים לדעת אם מדובר בקראש או בהתאהבות, אנחנו צריכים קודם כל לשאול את עצמנו אם אנחנו מתביישים מהם, מפחדים לבוא לדבר איתם או לפתח איתם שיחה: אם התשובה היא כן, זהו ללא ספק קראש; ואם התשובה היא לא, כנראה שאתם מכירים את הבן אדם לעומק והקשר איתו חשוב לכם, לכן אין לכם בעיה לגשת אליהם. במצב הזה, סביר להניח שמדובר בהתאהבות.

אם אתם לא מתביישים לגשת אליהם - כנראה שהתאהבתם
אם אתם לא מתביישים לגשת אליהם - כנראה שהתאהבתם © צילום: Fotolia

לחוצים Vs רגועים

שימו לב מה קורה כשהם נמצאים בסביבה שלכם: אם כשהם נמצאים איתכם בחדר או אפילו מדברים איתכם הלב שלכם על 200, אתם מרגישים נורא לחוצים ובקושי מצליחים לדבר - כנראה שמדובר בקראש. אבל, אם כשהם נכנסים לחדר או מדברים איתכם אתם מרגישים פתאום רגועים, עם תחושת שלווה ושמחה באוויר - זוהי לגמרי התאהבות.

מה אתם יודעים עליהם?

קחו לעצמכם דקה וחשבו: מה אתם באמת יודעים עליהם? האם אתם באמת מכירים אותם, או שזה רק נראה לכם? חשבו אם את כל הידע שלכם עליהם הם סיפרו לכם ושיתפו אתכם, או שאולי אתם בדקתם וחקרתם לבד. כנ"ל גם לגביכם: אם סיפרתם ושיתפתם אחד את השני בדברים, סימן שאתם מרגישים פתוחים וסומכים אחד על השני ובמקרה כזה כנראה מדובר בהתאהבות.

כמה יצא לכם לחקור אותם?
כמה יצא לכם לחקור אותם? © צילום: Fotolia

שיתוף אנשים ברגשות

כשיש לנו קראש קטן על מישהו, אנחנו נוהגים לספר בדרך כלל רק לחברים הטובים ולכמה שפחות אנשים, מחשש שאותו האדם יגלה. אבל כשמדובר בהתאהבות, לא אכפת לנו שכל העולם ידע - אנחנו מספרים לחברים, למשפחה ואולי אפילו לבחור או לבחורה עצמם...

זכרו, קראש הוא אולי סיפור אגדה - אבל התאהבות היא כבר קסם. שימו לב במה מהשניים מדובר, אל תמהרו ותפעלו בעיקר לפי הלב!

תגובות