אוהבים על אמת: הזוגות מהסרטים שהתאהבו גם במציאות. צילום מסך מיוטיוב

אוהבים על אמת: הזוגות מהסרטים שהתאהבו גם במציאות

בכל סרט רומנטי מצליח, המעריצים בדרך כלל מקווים ומתפללים שהזוג על המסך יהיה גם זוג בחיים האמיתיים ויפזר אהבה לכל עבר. בסרטים הבאים עם הזוגות הבאים זה אכן קרה

מי לא היה רוצה שהשחקנים האהובים עליו שמשחקים זוג אוהב כל כך יפה בסרט הרומנטי סוחט הדמעות, יהיו גם זוג בחיים האמיתים? בסרטים הבאים, הזוגות ששיחקו זוג אוהבים על המסך אכן נהפכו לכאלה בחיים האמיתיים, ותכלס, עשו את כולנו מאושרים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

גיגלי (2003)

מסופר על ריקי (ג'ניפר לופז), רוצחת ורודפת גברים כאחד, מחפשת בהיסטריה את הבחור הכריזמטי לארי (בן אפלק). מאז שפגשה אותו, נכנסו ריגושים וצבעים חדשים לחייה. כשהסכימה לפוז לתפקיד, היא לא ידעה שגם בחיים האישיים היא תיפול לרגליו של בן אפלק הנאה והגבוה ששיחק לצידה - ואכן הזוג על המסך החל לצאת וניהל מערכת יחסים תוך כדי הצילומים.

 

ויקי כריסטינה ברצלונה (2008)

בסרט, פנלופה קרוז וג'ביאר ברדם משחקים זוג צעיר, נשוי ומלא תשוקה. התשוקה והאהבה המטורפת שאפפה את הזוג הנשוי בעלילת הסרט, אכן תרמו גם הם בחיים האישיים של הזוג שהובילו לרומן במהלך צילומי הסרט ובהמשך אף לנישואים! מי היה מאמין שהכל החל בסט אחד...

© צילום מסך מיוטיוב

כוונות אכזריות (1999)

מה שאנחנו בדרך כלל קוראים לו כימיה טובה ואוהבת בין שחקנים על המסך, קרה במציאות בין השחקנים ריזי וית'רספון וראיין פיליפה כאשר עבדו על הסרט הזה. אומנם השם של הסרט יכול להטעות מעט, אבל לשניים ממש לא היו כוונות רעות אחד כלפי השניה - הם התאהבו והפכו לזוג במציאות.

© צילום מסך מיוטיוב

הדירה (1996) 

תוך כדי הצילומים, הרגשות בין השחקנית האיטלקייה המוכרת מוניקה בלוסי והשחקן הצרפתי וינסנט קאסל פשוט התעצמו והתעצמו, ויש סיבה לכך: הזוג בסרט הפך גם הוא לזוג בחיים האמיתיים, מאוהב מתמיד. רבים אף אמרו שהכימיה הרומנטית בין השניים הייתה כל כך טובה שבדיוק בזכותה סרט זה נחשב לטובים ביותר בז'אנר הרומנטיקה.

© צילום מסך מיוטיוב

סטפ אפ 1 (2006)

מי לא מכיר את סדרת הסרטים המקפיצה והאהובה? למי מכם שעוקב אחרי הסרטים, בכל סרט ישנה סוגיה אחרת הקשורה בריקוד ובקרב ריקודים כזה או אחר בין שתי להקות. הסרט הראשון והמצליח שיצא בשנת 2006 בכיכובם של צ'נינג טייטום וג'נה דוואן, ששיחקו זוג נאהבים שהתאהבו דרך הריקוד על המסך - בחיים האמיתיים הפכו לזוג, נישאו ואף הביאו יחד ילדה לעולם. אולם, ממש השנה השניים נפרדו ושברו את ליבם של כולנו.

 

ספיידרמן המופלא (2012)

ספיידרמן המקסים שלנו, אנדרו גרפילד, בדיוק כמו דמותו נפל בקסמיה של השחקנית ששבתה אותו גם כדמות בסרט המוכר והמצליח שכולנו מכירים. השניים הכירו בזכות הסרט, התאהבו ולשמחתנו הרבה עד היום הם נמצאים בזוגיות פוטוגנית ומעוררת קנאה.

 
תגובות