מתרגשים או אדישים: הזוגות שניתן לראות בשטח בט"ו באב. צילום: Shutterstock

מתרגשים או אדישים: הזוגות שניתן לראות בשטח בט"ו באב

אלה שרציניים מדי, שונאים את החג או לא מוותרים על מריבה - לפניכם המדריך המלא (כולל הפירוט) לזוגות שתתקלו בהם ביום האהבה העברי שחל הערב (ה')

ודאי שמתם לב כי החנויות מלאות בשוקולדים בצורת לב, בדובים פרוותים, כרטיסי ברכה לבביים ופרחים יפים. לא טעיתם - יום האהבה העברי (או בשמו המוכר יותר, ט״ו באב) אכן הגיע! בזמן שאתם התכוננתם למאורע, אנחנו אספנו סוגי זוגות שקשה שלא לראות ביום חג זה. יום אהבה שמח!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הרציניים (מדי)

הזוג הזה לוקח את ט״ו באב יותר מדי ברצינות: הם כל כולם בעניין ונורא משקיעים וחדורי מטרה לחוות את יום האהבה המושלם. אם זה חדר מלא בלונים ונרות, מתנות מפנקות, מסאז' או עוגות מוגזמות - כל דבר שיוכל להראות לבן או לבת הזוג (או לאינסטגרם) כמה הם אוהבים זה את זה.

תורידו קצת הילוך!
תורידו קצת הילוך! © צילום: Fotolia

"לא אכפת"

לשניים האלה לא אכפת מהיום הזה ואנחנו בספק אם הם בכלל זוכרים אותו. בשבילם מדובר בבזבוז זמן והשקעה והם בטוחים שאין הבדל בין היום הזה לשאר הימים. אז זוג יקר, אנחנו לא מצפים מכם לצאת לחגוג או להביא מתנות ענקיות אחד לשני - אבל שוקולד קטן לבן/ בת הזוג לגמרי לא יזיק, לא ככה?

שונאי החג

לזוג הזה דווקא מאוד אכפת מהיום הזה, אבל הם מראים זאת בדרך קצת שונה: הם שונאים את היום הזה וכל מה שקשור אליו. הפרחים סתמיים, הזוגות מוזרים - הכל לא טוב להם. אנחנו מקווים שזה את זה הם כן אוהבים, ולפחות יודעים שיש להם משהו במשותף...

מצד אחד

אחד או אחת מבני הזוג ללא ספק אוהב/ת את יום האהבה, הרבה יותר מהאחר - והתוצאה יכולה להיות מאוד מביכה: רק צד אחד בקשר מארגן ומשקיע בטירוף, בזמן שהשני בכלל שכח מהיום הזה - סיטואציה לא נעימה בכלל. זכרו: עדיף מאוחר מאשר לעולם לא, כך שאם שכחתם - יש גם את מחר לפצות ובגדול!

הו לא, זה היום?!
הו לא, זה היום?! © צילום: Fotolia

הטריים

"או-אמ-ג'י", איזו התרגשות! זו הפעם הראשונה שהזוג הזה עומד לחגוג את יום האהבה יחד, כזוג חדש! הכל טרי וחדש, הם כל כך מאוהבים והשמיים הם הגבול ביום הקסום הזה (אלא אם כן הם מהזוגות שלא אכפת להם או שונאים את ט״ו באב... נקווה שהם לא).

ריב! ריב! ריב!

את השניים האלה, לא מעניין באיזה חג או אירוע מדובר - הם עדיין יריבו, ויותר מכך - יעשו את הכל בשביל לריב. ובכן, קל מדי לשפוט אותם; לפעמים כשקורה דבר גדול ומלחיץ שקורה בחיים, גם אם הוא לא קשור בזוגיות - אנו נוהגים להילחץ יתר על המידה ולהוציא את הכל על בן או בת הזוג. זוג חביב, עצה שלנו - קחו אוויר, ספרו עד שלוש ונסו להימנע מלריב ולהיות מהזוגות שלא מדברים אפילו ביום האהבה.

בחייכם, לפחות היום, אל!!!
בחייכם, לפחות היום, אל!!! © צילום Fotolia

הזוג ״הרגיל״

אם נדמה לכם כי לא מצאתם את עצמכם (או את החברים שלכם) ברשימה, אתם ודאי משתייכים לקטגוריה הזו: רוב הזוגות שלא נכללים באחד הסוגים לעיל ודאי יחגגו את ט"ו באב במסעדה, עם מתנה או כל הפתעה קטנה ונחמדה אחרת שעולה בדעתם. הזוגות האלה פשוט רוצים להנות מהיום וגם לגרום לכך שבני זוגם יהנו. אין עליכם, אתם האהובים עלינו! המשיכו כך!

תגובות