נצלו את הלבד: כל מה שאפשר לעשות כרווקים בט"ו באב. צילום: Fotolia

נצלו את הלבד: כל מה שאפשר לעשות כרווקים בט"ו באב

ערב יום האהבה העברי יחול ממש מחר (ה') ולכבוד המאורע המרגש והרומנטי, אנחנו בטוחים שאתם עושים כיף - כן, גם אם אתם לבד לחלוטין, אפשר ליהנות מיום האהבה. הפתענו אתכם? בואו לגלות איך

איזה כיף שיש את יום האהבה, הלוואי וכל יום היה כזה: יום בו אפשר פשוט לאהוב ולהרעיף חום ואהבה על כל אדם ואדם. אם עד כה חשבתם שאפשר לבלות את היום המרגש רק במתכונת זוגית - חשבו שוב! הנה כל הפעילויות המגניבות שתוכלו לעשות בט"ו באב אם אתם רווקים. תכל'ס, הכי שווה להיות סינגלס.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לצעוק מהחלון "אני חופשי"!

אנחנו לגמרי רציניים כשאנחנו פותחים את הכתבה שלנו עם הטיפ הזה, שהוא לחלוטין פעילות שמעירה אתכם לבוקר מוצלח. אין מה לעשות, עם כל אהבתנו למערכות יחסים, הן יכולות להיות מעיקות לפעמים ואף מעט תיק. לא תמיד אנו רוצים בהן ולפעמים חופשי זה לגמרי לבד, אז ביום אהבה זה - תצרחו את החופש. תשמחו שאין לכם מישהו לשבור לגביו את הראש ימים ולילות אם לקנות לו את הדובי הזה והשוקולד מהסוג הזה, ולאיזה דייט ללכת בפעם ה-20, פיקניק בפארק או סרט רומנטי? חסכתם לעצמכם את כל בלגן ההחלטות השנה (ולא מעט כסף), תצעקו את זה לעולם.

בילוי זמן איכות עם החברים הטובים

אין מצב שבחבורה שלמה של חברים כולם נמצאים בתוך זוגיות, לכן קחו איתכם את החברים שאינם מבלים את יום האהבה עם פרטנר בצורה רומנטית ופשוט בלו את היום ביחד! בין אם זה בטיול, קפיצה לים או כל פעילות אחרת שאפשר לעשות בקיץ במזג אוויר המושלם שבחוץ - פשוט עשו זאת.

© צילום: Shutterstock

הפוך - נצלו את היום דווקא לזמן איכות עם עצמכם

חשבו על זה, מתי בפעם האחרונה לקחתם חופש, חופש אמיתי? לא כזה בו טסים לחו"ל ומתעדים כל רגע בסטורי או בתמונה לפייסבוק, אלא חופש כזה בלי ניידים, עם ספר או מגזין טוב ביד ופשוט נשמתם באמת, נשימה רגועה ועמוקה שבאה מבפנים. אם לוקח לכם הרבה זמן לחשוב מתי עשיתם זאת לאחרונה, כנראה שלא עשיתם זאת כבר הרבה זמן וחבל. הדבר משחרר, עושה טוב לנשמה ומעלה את מצב הרוח אוטומטית. קחו את עצמכם לחצר האחורית בבית שלכם, לפארק הקרוב או לחוף הים, בלי נייד; ופשוט תנפשו כאוות נפשכם.

קצת ספורט לא הרג אף אחד

אם אתם פוגשים את יום האהבה עצבנים, מלאי אגרסיות ורגשות קשים כלפי העובדה שאין לכם בני זוג - מה יותר טוב מקצת ספורט בשביל להשכיח את כל המחשבות השליליות הללו? הדבר ברור מאליו שספורט גורם לנו לחוש טוב, להוציא את הרגשות שלנו החוצה בדרך פיזית ועושה רק טוב לנשמה. פרקו את כל מה שאתם מרגישים החוצה על-ידי ריצה, קיק-בוקסינג, זומבה, שחייה או כל מה שמתחשק לכם.

© צילום: Shutterstock

עשו איזה מסאג' טוב - לבד

נשמע כמו חוויה מוזרה אולי לחלקכם, אך נסו לשנות את המחשבה לרגע. טיפ זה הולך עם הטיפ הקודם שלנו - בו אנו ממליצים לכם פשוט לשחרר. כחלק מהשחרור, מה יותר טוב מללכת לספא ולקבל מסאג'? וודאי ישנם גם דילים ביום האהבה לרווקים וזוגיות כאחד - ואתם לגמרי יכולים לנצל זאת. מדובר בכיף וחופש אמיתי לנפש אחת ולגוף אחד.

כתבו מכתב אוהב 

ואם קראתם את הכתבה, הגעתם לסעיף האחרון ואתם עדיין לא משוכנעים שלבלות את יום האהבה לבדכם יכול לעשות דווקא ממש טוב - נצלו את יום האהבה הנוכחי בשביל להגיד לקראש שאתם אוהבים (ולא מודע לקיומכם) כיצד אתם מרגישים. בעינינו, אין דרך טובה יותר ממכתב. במכתב אתם יכולים ומסוגלים להגיד באמת את כל מה שעולה לכם לראש ואת כל מה שאתם מרגישים כלפי הצד השני. ספרו להם למה לא פניתם אליהם עד עכשיו, במידה ואתם שומרים את זה המון זמן. עם כל כמה שזה נשמע מיושן, אזרו מעט אומץ ושלחו להם את המכתב בדואר או במייל - כך לא יהיה וי כחול שילחיץ אתכם אם הם ראו את ההודעה, לא תבדקו את הטלפון בהיסטריה כל שתי שניות ותוכלו להביע את הרגשות שלכם בצורה הכנה ביותר. ומי יודע, אולי כך לא תבלו את יום האהבה הבא כרווקים...

למרות ששוב, רווקות זה הכי טוב בעולם, סמכו עלינו.

תגובות