קולטים סימנים: כך תבחינו אם מישהו מאוהב בכם. צילום: Shutterstock

קולטים סימנים: כך תבחינו אם מישהו מאוהב בכם

שימו לב, מעכשיו אתם דוקטורים לאהבה: עקבו אחר הסימנים הגופניים הבאים, ונסו להבחין אם יש בסביבתכם מישהו מאוהב!

האהבה מרוממת אותנו וגורמת לנו להרגיש פרפרים ושלל חיות אחרות בבטן. מעבר לכך, יש לאהבה השפעה רבה גם על הגוף שלנו; שיכולה אף להיראות לעין בסימנים פיזיים. הסימנים הללו ממש ברורים לפעמים - כך תוכלו לזהות אם מישהו בעניין שלכם, גם אם הם קרי רוח ואדישים! מצאנו כמה תכונות וסימנים שיסייעו לכם לראות התאהבות במו עיניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הורמונים עולים, הורמונים יורדים

קבוצה של הורמונים מסויימים אחראית על רגשות חזקים ושחרור של אותם הורמונים גורם לאנשים לחוות רגשות רומנטיים שקשה לשלוט בהם. הסימנים שמופיעים אצל בנות ובנים הם שונים: בעת התאהבות, בנים יהפכו להיות רומנטיים, עדינים וקשובים יותר, בעוד הבנות יחוו פרץ של אנרגיה והשתוללות של רגשות. אבל לרוע המזל, כאשר רמת ההורמונים חוזרת למצב הרגיל שלה - הבנות מרגישות חוסר תשומת לב ואילו הבנים מרגישים געגוע.

בתוך העין יש אישון... מורחב

עיניים משחקות תפקיד חשוב בתחילת מערכת היחסים: שינויי המבט ותנועות העיניים הינם האותות הכי אמינים כאשר מדובר בהבנת מצב הרוח שלנו תוך כדי בילוי עם מושא האהבה. התרחבות האישונים תלויה לא רק באור, אלא גם במצב הרגשי. זו הסיבה שאנשים אוהבים להסתכל אחד לשני לתוך העיניים: הם מנסים, לא במודע, לראות מה ניתן לגלות דרך עינייו של האדם בו הם מאוהבים.

© צילום: Fotolia

הקול משתנה

כאשר אישה מדברת אל מושא אהבתה, הקול שלה הופך רך וגבוה יותר באופן לא מודע. מצד שני, נשים יכולות גם לגרום לקול שלהן להיות נמוך יותר (באופן מודע) ובכך מושך יותר. הבנים, באופן לא מודע, מעדיפים בנות אשר קולן הוא גבוה ונשי: קול כזה מעיד על כך שהאישה אכפתית ומוכנה לקשר ארוך טווח. קול נמוך מושך פחות מבחינה רגשית.

סומק בלתי נשלט

בחור או בחורה חלומיים נכנסים לחייכם, מחייכים אליכם וחולפים על פניכם. זה אולי לא נראה כמו משהו מיוחד, אבל הלחיים שלכם מספרות סיפור אחר! סומק טבעי הינו דבר שימושי אשר מציג אתכם בחביבות. לפי תיאוריה אחת, מדובר בתגובה טבעית לפחד של "להיחשף לאהבה"; ועל פי אחת אחרת, הפנים האדומות שלכם מראות שאתם רוצים למנוע תשומת לב מוגזמת ואתם נותנים רושם של אדם ביישן ולא מרוכז בעצמו. בנוסף, בגלל שסומק הוא בלתי נשלט, זהו אחד המאפיינים הנפוצים ביותר לכנות.

מה קורה לרגשות שלי?

בלבול, עצבים, שינויים במצב הרוח, חוסר תיאבון ועייפות הם חלק מהסימנים אשר מביעים על התאהבות: הגוף שלנו מיידע אותנו שאנחנו צוללים לתוך ים של רגשות עמוקים. כלי הדם בבטן, לדוגמא, מתכווצים ואז מרגישים בחילות. ככלל, הורמון המתח יכול להיות אחת הסיבות ל"סבל" גם הוא, כי כאשר אדם מתאהב הוא חווה המון רגשות ומתח עצום. הסימפטומים אינם נעלמים כאשר היחסים הופכים ליציבים יותר.

© צילום: Shutterstock

כוחות על?!

אהבה ופחד נותנים לנו כוחות, פשוט כמשמעו. הדבר ניכר אצל אנשים מאוהבים והסיבה לכך היא שהורמון מסויים משוחרר לתוך המערכות של הגוף כאשר בעת התאהבות; ואותו הורמון יכול למעשה להגדיל את הסובלנות לכאב פיזי. בשל כך, אנשים מרגישים ש"הם יכולים לעשות הכול" בשביל מושא אהבתם.

תגובות