לקראת החזרה ללימודים: כך תגרמו לקראש לשים לב אליכם. צילום: Shutterstock

לקראת החזרה ללימודים: כך תגרמו לקראש לשים לב אליכם

סיפור אהבה (חד צדדי, לעיתים) שנוצר בין מסדרונות בית הספר - לכולנו זה קרה. רגע לפני שחוזרים ללימודים, הינה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את הקראש הנחשק אחת ולתמיד ולהפוך את היום הראשון ללא פחות מחלומי

כפי שאתם ודאי יודעים, ממש עוד רגע נחזור ללימודים. רובנו מתאבלים על סיומו של החופש; אבל למאוהבים שבינינו זו סיבה למסיבה - סוף סוף יראו את הקראש האהוב שלהם, שלא ראו חודשיים! השנה, הציבו לעצמכם מטרה ותגרמו לקראש לשים לב אליכם. כדי לצלוח את המשימה, אספנו במיוחד בשבילכם דרכים ועצות מועילות שיעזרו לכם להשיג קצת יחס מהקראש ביום הראשון של בית הספר. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טריק שיעורי הבית

אם אתם והקראש לומדים באותה הכיתה, הדרך הבאה היא בדיוק הדרך בשבילכם: כל שעליכם לעשות הוא לשאול את הקראש בסוף השיעור אם הוא או היא יודעים מה השיעורים, כי לא ממש הקשבתם (לא כי הייתם מרוכזים במושא אהבתכם או משהו כזה) ואם הם יכולים להכתיב לכם את מה שצריך לעשות. כך תוכלו לדבר איתם מעט, לגרום להם לשים לב אליכם והכי חשוב - לדעת על קיומכם. אולי אפילו תוכלו להציע להם לעבוד יחד על השיעורים, פשוט כי אתם כל כך מתקשים...

מעניין כמה זה 2+2... © צילום: Fotolia

חיוך ויצירת קשר עין

אחד השלבים החשובים ביותר ליצירת קשר עם מישהו או מישהי, הוא לתפוס קשר עין עם אותו אדם או לחייך אליו או אליה. כשאתם עושים זאת, הדבר מראה שאתם פנויים, חברותיים ומעוניינים לדבר עם הקראש. אם תעשו זאת בזמן וברגע הנכון - אל תהיו מופתעים אם הם יבואו לדבר איתכם!

רשתות חברתיות

דרך מצוינת לגרום לקראש לשים לב אליכם, היא בעזרת הרשתות החברתיות: אם תעקבו אחריהם או תעשו להם לייק, הם ישימו לב לכך ואולי אפילו יחזירו לכם! לאמיצים שבינינו - הדרך הטובה ביותר היא פשוט לשלוח להם הודעה, בסגנון: "מה העניינים?", "הבנת משהו מהשאלות במתמטיקה?" או "איך הייתה לך ההרצאה היום?". מה כבר יש לכם להפסיד?

רק היזהרו מסטוקינג!
רק היזהרו מסטוקינג! © צילום: Fotolia
 

מחמאה

מי מאיתנו לא אוהב מחמאות? השתמשו בזאת בתבונה והחמיאו לקראש כשצריך, לדוגמה: אם הם שיחקו או עשו משהו בבית הספר, לכו אליהם ותגידו שנהנתם או אהבתם את מה שעשו. הדבר יגרום להם להרגיש טוב ולדעת שמישהו מעריך אותם ואת העבודה שלהם. זו גם ללא ספק דרך נהדרת לפתח שיחה.

הומור

צחוק הוא לגמרי הפתרון להכל: אם הקראש מספר או מספרת בדיחה, תצחקו - כך הם יראו שאתם בעלי חוש הומור, והכי חשוב אוהבים את ההומור שלהם ונהנים ממנו. בנוסף, נסו גם אתם להצחיק אותם. אם הצלחתם, תהיו בטוחים שהם שמו לב אליכם ואתם לגמרי בדרך הנכונה!

חחח... © צילום: Fotolia

חטיף

דרך מצוינת לגרום לקראש לשים לב אליכם, היא במילה אחת - אוכל. זה הרי ידוע שהדרך אל הלב עוברת דרך הקיבה! הביאו לבית הספר חטיף טעים או משהו מתוק והציעו להם קצת מהמטעמים שלכם. כך הם ידעו שאתם נחמדים והדבר כבר יעשה חצי מהעבודה. גם שיחת חולין קטנה לא תזיק...

 
תגובות