עושים בית ספר לאהבה: דייטים בסגנון חזרה לבית הספר. צילום: Shutterstock

עושים בית ספר לאהבה: דייטים בסגנון חזרה לבית הספר

מבואסים מהחזרה ללימודים? לחוצים מההתחלה החדשה שנפלה עליכם? תנו לנו לעשות לכם קצת כיף עם הדייטים הבאים, שיוכיחו לכם שבית ספר לא חייב להיות כל כך נורא. מאחלים לכם שנת לימודים שמחה!

אספנו במיוחד בשבילכם רעיונות לדייטים מיוחדים בהשראת החזרה לבית הספר - כך שאם אין לכם רעיון לדייט הבא, אולי אחד ממקצועות הלימוד הבאים יוכל לעזור וללא ספק להפוך את הלימודים למהנים יותר ולמלאים בזכרונות ובחוויות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

השיעור: היסטוריה

הדייט: מוזיאון

דייט במוזיאון יכול להיות מצד אחד שעמום אחד גדול, ומצד שני חוויה היסטורית מרתקת - תלוי עם איזה מצב רוח אתם מגיעים ובאיזה מוזיאון בחרתם. נסו להתאים את המוזיאון כך ששניכם תהנו ותתעניינו מהמיצגים. התאמת אופי הדייט לאופי של שניכם חשובה מאוד! אחרת, יווצר מצב לא נעים ובסוף הדבר היחיד שיהיה "היסטוריה" הוא הזוגיות שלכם.

השיעור: מתמטיקה

הדייט: מסעדה טובה

מסעדה טובה היא הדייט האולטימטיבי של כל זוג - גם רומנטי, גם טעים וגם כיף. מסעדה היא דרך טובה ללמוד על הרגלי האכילה של בני הזוג שלכם ואילו סוגי מאכלים הם אוהבים באופן כללי. כמו כן, אם אתם הולכים על תשלום חצי-חצי - תצטרכו להיעזר בלא מעט מתמטיקה! אחלה רענון לקראת השנה הקרובה.

 

השיעור: אנגלית

הדייט: סרט באנגלית

אמנם רעיון לא כזה מקורי, אבל אף פעם לא מאכזב. יציאה לסרט (או צפייה ביתית) באנגלית יכולה להיות מהנה במיוחד ואף מלמדת; אם אתם עוקבים אחרי הכתוביות, מקשיבים למילים ומנסים ללמוד ביטויים חדשים. אז למה אתם מחכים? קנו כרטיסים, פופקורן וצאו לבלות!

אולי אפילו תנסו לראות סרט בלי כתוביות...
אולי אפילו תנסו לראות סרט בלי כתוביות... © צילום: Fotolia

 

השיעור: ביולוגיה

הדייט: פיקניק בחיק הטבע

אין כמו פיקניק מעולה בחיק הטבע; תוסיפו לזה ארוחה טובה ומיץ תפוזים סחוט טרי וזהו - יש לכם דייט מושלם! אחת המעלות בדייט בטבע היא שהוא בחינם, כך שלאחר חופש שלם של בזבוז הכסף שהרווחתם בבייביסיטר, יש סוף סוף משהו מהנה שאתם יכולים לעשות ללא תשלום!

השיעור: ספורט

הדייט: פעילות ספורטיבית/משחק ספורט

ספורט היא קטגוריה נרחבת למספר פעילויות מהנות שתוכלו לעשות יחדיו: ממשחק טניס משותף דרך החלקה על הקרח ועד כדורסל, כדורגל ואפילו שחייה. כל פעילות ספורטיבית משותפת בריאה ומבורכת! בנוסף, אם אתם יודעים שבני הזוג שלכם אוהדים קבוצת ספורט מסוימת, אתם יכולים להפתיע אותם בכרטיסים למשחק שלהם. בני הזוג שלכם יהנו במשחק ואתם תהנו מההנאה שלהם. ווין-ווין.

השיעור: ספרות

הדייט: פואטרי סלאם

ספוקן וורד, שירת רחוב, נבואות זעם ומונולוגים פואטים - כל אלו נכתבים ומוקראים על ידי בני נוער, משוררים ומשוררות צעירים בפואטרי סלאם לנוער. אם אתם מחפשים דייט שהוא גם מקור השראה וגם חוויה מרתקת, זה המקום בשבילכם. בין אם אתם רוצים להקריא קטעי שירה ששמרתם זמן מה במגירה או סתם להנות מספרות טובה, את הדייט הזה אתם לחלוטין לא תשכחו. הנאה צרופה מובטחת!

השיעור: מוזיקה

הדייט: הופעה של זמר אהוב

זוהי אולי קלישאה, אבל מוזיקה אכן מחברת בין אנשים: אם בני הזוג שלכם אוהבים טרנאסים, קחו אותם למסיבה שווה באזור של איזה די-ג'יי מוצלח. אם יש זמר שהם מאוד אוהבים, קחו אותם למופע שלו (אם מתאפשר, כמובן). אם הם יותר בעניין של מוזיקה קלאסית, קחו אותם לקונצרט של הפילהרמונית. דייט מוזיקלי יעזור לכם להתחיל את שנת הלימודים בצורה הטובה והנינוחה ביותר.

אל תתפלאו אם אתם קמים בלי קול בבוקר שאחרי!
אל תתפלאו אם אתם קמים בלי קול בבוקר שאחרי! © צילום: Shutterstock

 

השיעור: אזרחות

הדייט: הכנסת

מה הקשר?! אתם ודאי תוהים. אם אי פעם יצא לכם ללמוד את המקצוע אזרחות, בוודאי שמעתם את המילים ״הרשות המחוקקת״ או במילה אחרת - ״הכנסת״. ביקור בכנסת הוא לא הדייט הכי שגרתי, אבל סופר מקורי. אם כל עניין הפוליטיקה, בחירות וכל הקשור בזה מעניין אתכם, זה בדיוק המקום בשבילכם! תוכלו לסייר במקום, ללמוד דברים חדשים והכי חשוב להיות ביחד. אין יותר מחבר מזה!

השיעור: תנ"ך

הדייט: הכותל

אחד המקומות הקדושים ביותר לעם היהודי הוא הכותל. אם הדת תופסת אצלכם מקום חשוב ואתם מחוברים אליה, הכותל הוא בדיוק המקום בשבילכם. תוכלו ללכת לשם, להניח כל אחד פתק עם משאלות ליבכם ואחר כך לטייל בסביבה. זה לגמרי יקרב ויחבר ביניכם ויראה שיש לכם במשותף.

השיעור: לשון

הדייט: פגישה אינטימית

צאו לאיזשהו מקום, אפילו לגינה ציבורית; שבו ושוחחו (בעברית, כמובן). כשתדברו, תוכלו להכיר אחד את השני לעומק, ללמוד ולהתחבר. הדבר ייצור ביניכם קשר חזק ויהיו לכם דברים משותפים. בטוחים שתהנו וזכרו, היכרות מעמיקה שכזו אף פעם לא יכולה להזיק.

© צילום: Fotolia

השיעור: אומנות

הדייט: סדנת ציור זוגית

לציירים שבינינו ולאלו שאומנות זורמת בדמם, הרעיון לדייט הבא הוא בדיוק בשבילכם: סדנת ציור זוגית תעזור לכם להכיר אחד את השני טוב יותר, תגרום לאווירה רגועה יותר ומהנה. לכן אנחנו ממליצים על הרעיון הזה - ולכו תדעו, אולי עוד תמצאו את המוזה שלכם אחד אצל השני...

השיעור: פיזיקה

הדייט: צפייה בכוכבים

רבים לא יודעים, אבל בין פיזיקה לאסטרולוגיה יש קשר רב. אם אתם עדיין לא יודעים לאן לצאת עם בן או בת הזוג, יש לכם מזל! מצאנו רעיון נהדר בשבילכם והוא צפייה בכוכבים. צאו למקום בו ניתן לראות את הכוכבים באופן ברור, קחו כמה חטיפים, שמיכות ותהנו מצפייה רומנטית, מעניינת וחווייתית בכוכבים המדהימים.

פרוגי מאחל לכם המון הצלחה בשנת הלימודים הקרובה!

 
תגובות