Couple Goals: זוגות סלבס שהיינו רוצים להיות כמוהם. צילום: Getty Images, צילום מסך מיוטיוב

Couple Goals: זוגות סלבס שהיינו רוצים להיות כמוהם

מטיילור ובן זיני, דרך אורנה בנאי ובת חן סבג ועד לנסיך הארי ומייגן מרקל - אלה הם הזוגות שהם הכי "Couple Goals" שיש

בביצת הסלבס אפשר למצוא המון זוגות מפורסמים. מעבר לכך שהם יפים, מוצלחים ומעוררי קנאה, יש גם זוגות שאפשר ללמוד מהם רבות על מערכות יחסים. הנה לפניכם זוגות סלבס שללא ספק עברו מכשולים, התגברו על קשיים ונשארו יחד כנגד כל הסיכויים. שאפו מאיתנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טיילור מלכוב ובן זיני

כוכבי הרשת הלוהטים, טיילור ובן זיני, שגם הוציאו בתחילת השבוע שיר זוגי ודביק חדש, הם לגמרי הזוג הכי חם של השנה - אמנם הקריירה המצליחה, הזוגיות היפה והדרך הארוכה לפסגה לא היו קלים במיוחד. זה לא סוד שיש בין השניים פער גילאים לא קטן, שגרם להם פעמים רבות לספוג תגובות והשמצות פוגעניות; אבל למרות כל זאת, השניים לא נכנעו, המשיכו במסע שלהם, גרמו לכולם להתאהב בהם וללא ספק הוכיחו שגיל הוא רק מספר. מרגש!

יונתן מרגי ונועה קירל

לפני מספר חודשים, הזמרים המוכשרים וכוכבי "פריסטייל פסטיגל" חשפו בפנינו את הזוגיות המפתיעה ביניהם בסרטון חמוד ומיוחד שחצה ממזמן את מיליון הצפיות. השניים נתקלו במבול תגובות רעות - והשיא היה תגובת האקס המיתולוגי של קירל, ברק שמיר, שהגיב על הזוגיות החדשה בתיבול של עקיצה קטנה. למרות ההודעות, התגובות והדעות הרבות שיש לכל אחד בנושא, קירל ומרגי מתעלמים וממשיכים בדרכם ומראים לנו שהכי חשוב ללכת לפי הלב ולעשות רק מה שעושה לנו טוב. הכי בא לנו אתכם!

 
 
 
View this post on Instagram

Im yours @jonathanmergui ❤️

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

ביונסה וג׳יי זי

צמד הזמרים המצליח בעולם, ביונסה וג׳יי זי, הם ללא ספק זוג שעבר רבות. בשנת 2002 השניים שיתפו פעולה והוציאו שיר משותף, שלאחריו התחילו לצאת. כעבור מספר שנים השניים התחתנו ואף הודיעו שמצפים לילד אך עם ההצלחה הרבה והשמחה הגדולה בא הנורא מכל: ביונסה הפילה את התינוק, חוויה קשה מאוד. אבל בכל מקרה, אם חשבתם שזה הסוף, תשמחו לדעת כי מכאן הם רק צמחו. היום יש להם כבר שלושה ילדים, הם מנהלים זוגיות טובה, הוציאו אלבום משותף ויצאו לסיבוב הופעות מצליח. מעוררי השראה!

מעוררי השראה
מעוררי השראה © צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

קים קרדשיאן וקניה ווסט

הזמר המצליח, קניה ווסט ומלכת הריאליטי הבלתי מעורערת, קים קרדשיאן, מנהלים זוגיות מתוקשרת למדי. זה לא סוד שמערכת היחסים הזו זכתה לעליות ומורדות רבות: השניים הספיקו להיפרד ולחזור שוב ושוב, גם אם בחלק מהפעמים זה היה נראה לגמרי סופי; אבל למרות הכל הוכיחו לנו כי דבר לא יפריד ביניהם. נולדו להם שני ילדים, נורת׳ וסיינט ווסט; וגם כאשר נודע שקים לא תוכל להיכנס להריון בפעם השלישית, השניים לא ויתרו והביאו מאם פונקדאית את בתם השלישית והמתוקה שיקגו. גאים בכם!

© gettyimages

בר רפאלי ועדי עזרא

הדוגמנית המצליחה בר רפאלי ואיש העסקים עדי עזרא, הם ללא ספק הזוג היפה של המדינה. השניים התחילו לצאת בשנת 2012 ונפרדו כעבור שנה. אל דאגה: הפרידה והסוף המר הפכו לקאמבק מהסרטים. בשנת 2015 התחתנו ומאז הם מנהלים זוגיות בריאה יחד עם שתי בנות מדהימות, ליב ואל. אנחנו מזמן התאהבנו, ואתם?

יפהפיים!
יפהפיים! © צילום מסך מאינסטגרם @barrefaeli

הראל סקעת ועידן רול

עידן רול והזמר המוכשר הראל סקעת מנהלים זוגיות ארוכת שנים ומעוררת השראה בקרב לא מעט צעירים להט״בים. השניים עברו פרידות וקאמבקים רבים במהלך השנים, אך כיום ניתן ללמוד מהם רבות: ממש לא מזמן הם עלו לכותרות כאשר הפכו להורים גאים וגרמו לכולנו לבכות מאושר. פייר, אין עליהם!

 
 
 
View this post on Instagram

♥️

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on

צ׳ינה סוארס ובנחמין ויקונה

מערכת היחסים בין הכוכבים הארגנטיניים צ׳ינה סוארס ובנחמין ויקונה הייתה די מסובכת בתחילתה: השניים היו צריכים להתמודד עם דברים רבים - ושמועות על בגידה של בנחמין באישתו הקודמת עם צ'ינה ביניהם, אך זה לא גרם להם לרגע לוותר. הם נלחמו על אהבתם, עברו להתגורר יחד בספרד ואפילו הביאו לעולם את ביתם המשותפת והמתוקה מגנוליה, אחות לרופינה, ביתה של צ'ינה מבן זוגה הקודם ניקולס קברה. טנטו אמור!

מיאמור!
מיאמור! © צילום מסך מאינסטגרם @sangrejaponesa

בת חן סבג ואורנה בנאי

כוכבת ויוצרת הסדרה ״מטומטמת״ בת חן סבג והקומיקאית המצחיקה אורנה בנאי מנהלות זוגיות מצליחה במיוחד. למרות פער הגילאים והיציאה הפתאומית והלא-ברורה מהארון של סבג, השתיים מראות לנו שאין דבר שיעצור אותן כי הן מאוהבות מתמיד - והאמת שגם אנחנו.

© צילום מסך מאינסטגרם @bathen_sabag

יעל בר זוהר וגיא זוארץ

הכוכבים היפים, יעל בר זוהר וגיא זוארץ, לגמרי מראים לנו מה זו אהבה טהורה. השניים מנהלים זוגיות מצליחה כבר למעלה מ-15 שנות נישואים, יש להם ילדים מדהימים והם גורמים לכולנו לקנאה רבה. למרות הזמן והמרחק שנאלצים להתמודד איתו בצילומי הסדרה ״הישרדות״ ולמרות הריבים במשחק אחד עם השני, הם גורמים לנו תמיד להעלות חיוך על הפנים וממיסים את ליבנו.

שורדים את הזוגיות בהצלחה
שורדים את הזוגיות בהצלחה © צילום מסך מאינסטגרם @yaelbarzohar

דנית גרינברג ואליאב אוזן

לזוגיות של יוצאי האח הגדול, דנית גרינברג ואליאב רוזן, נחשפנו לא פעם ולא פעמיים. זה לא סוד שהשניים עברו עליות ומורדות רבות, אך למרות כל זאת אפשר לראות את החברות האמיתית שיש ביניהם והם אפילו הוכיחו לנו זאת כשזכו במקום הראשון בתוכנית ״זוג מנצח״. האמת אנחנו לגמרי מסכימים עם התואר, ואתם?

מתוקים!
מתוקים! © צילום: רפי דלויה

צחי לוי ולוסי אהריש

ממש לא מזמן יצא לנו לשמוע במפתיע על החתונה של צחי לוי ולוסי אהריש. השניים התחתנו וגרמו לסערה לא קטנה בעולם הבידור: הם קיבלו תגובות רעות על המוצא של כל אחד מהם והנושא לגמרי נחשב לשנוי במחלוקת - אך לא נראה שהדבר מפריע להם, כי הם מאוהבים וזה מה שחשוב. שיהיה לכם בהצלחה!

מייגן מרקל והנסיך הארי

הנסיך הארי והנסיכה החדשה מייגן מרקל, הם הזוג המלכותי והיפה של העולם. השניים באים מעולמות שונים לחלוטין; ולמרות הפער במעמדות והשוני ביניהם הם התאהבו, התחתנו והוכיחו שאהבה אמיתית יכולה לקרות בכל מצב. הכי מורידים בפניכם את הכתר... את הכובע, סליחה.

נסיכים!
נסיכים! © gettyimages

 

 
תגובות