קרוב גם כשרחוק: כך תפיגו את הגעגוע לבן או בת הזוג. צילום: Shutterstock

קרוב גם כשרחוק: כך תפיגו את הגעגוע לבן או בת הזוג

אולי אתם נמצאים בקשר בשלט רחוק, או שמא אתם עמוסים מעל הראש בלימודים ואין לכם זמן להיפגש עם בני הזוג. מרגישים שהגעגועים פשוט הופכים לכם את הבטן? בואו לגלות כיצד להפיג מעט את הגעגוע הבלתי נשלט לבני הזוג

זה קורה לנו הרבה בחיים, התחושה הזו של געגוע אינסופי – לפעמים זה יכול להיות כבר בלתי נסבל - אבל כשבני הזוג לא יכולים להיפגש איתכם בזמן הקרוב מכל מיני סיבות שהן, אתם כמובן מרגישים געגוע רב ותסכול. חפשו את הטיפ שהכי יעזור לכם להתגבר ואולי אפילו להפיג חלק מהגעגוע הזה עד המפגש הבא שלכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עשו דברים שאתם אוהבים

אחד הפתרונות הטובים שעוזרים להפיג תחושות לא נעימות הוא תעסוקה: להעביר את הזמן במחשבות על דברים אחרים, ככה שלא תיזכרו בתחושות הקשות. כאשר אתם מתעסקים בדברים שאתם אוהבים, יהיה לכם הרבה יותר קל להפיג את הגעגוע ולחשוב באותו זמן על דברים אחרים, עד שיגיע הדייט או הפגישה המיוחלת עם בני הזוג.

ט-כ-נ-ו-ל-ו-ג-י-ה

בימינו יש וואצפ, שיחות פלאפון או פייס טיים – כל אלה יכולים לשמש לכם תחליף מעולה ותרופה טובה לגעגוע. ברגע שאתם מתגעגעים – תתקשרו. לשמוע או לראות את בני הזוג שלכם רק דרך מסך יכול לבאס לפעמים, אבל כשאין ברירה, אין ברירה... עושים מה שצריך כדי להפיג קצת את התחושה המתישה של געגוע לבן או בת הזוג.

© צילום: Fotolia

קחו את הגעגוע למקום טוב

היי! מי אמר שגעגוע הוא דבר רע? לפעמים געגוע מוסיף קצת "פלפל" לקשר ורק גורם לכם להרגיש ציפייה גדולה יותר בין דייט לדייט. בפעם הבאה שאתם חשים בגעגוע עז לבני הזוג, נסו לנתב את הרגש למקום טוב יותר, לתשוקה, ציפייה ובעיקר אהבה. אתם יכולים לכתוב את הרגשות שאתם חשים באותם רגעים או אפילו לכתוב לבן או בת הזוג מכתב אהבה וגעגוע, זה יכול רק לעזור.

פנקו אותם בדייט הבא

את כל הזמן הזה שאתם מעבירים עד לדייט הבא, אתם יכולים להעביר במחשבות על אותה פגישה. חשבו מה בני הזוג שלכם אוהבים, מה ישמח אותם שתעשו ואיזו הפתעה, אפילו הקטנה שבהן, יכולה לעשות להם את היום. תתכנו, תשקיעו ותצליחו להרפות קצת מהגעגוע הבלתי נסבל מבלי לשכוח לגמרי מבני הזוג.

חשבו על משהו מקורי
חשבו על משהו מקורי © צילום: Fotolia

שלחו להם מכתב בדואר

אתם בטח חושבים שהשתגענו, מי שולח היום מכתבים? תתפלאו שזה דווקא יכול להיות רעיון טוב להעברת תחושת הגעגוע ולשמח את בני הזוג. כתבו להם מכתב אהבה, ספרו להם כמה אתם מתגעגעים אליהם, מה אתם רוצים לעשות בפעם הבאה שתיפגשו וכל מה שעולה על דמיונכם. אתם יכולים להוסיף מתנה קטנה ואם יש לכם בושם, אתם יכולים להתיז מעט על המכתב. מבטיחים לכם שכאשר בן או בת הזוג שלכם יקבלו את המכתב הם יותר מישמחו.

 
תגובות