מה עושים בולנטיין? כל הדייטים השווים מ-א' ועד ת'. צילום: Fotolia

מה עושים בולנטיין? כל הדייטים השווים מ-א' ועד ת'

טרם בחרתם רעיון לבילוי בולנטיין? סידרנו עבורכם את כל הרעיונות לדייטים המוצלחים ביותר, על פי סדר האותיות העברי. תודו לנו אחר כך

הולנטיין דיי בפתח; ואיתו ההזדמנות לאהוב, להרגיש נאהבים, להתרגש וכמובן - לצאת לדייטים. אולם, לעיתים רבות זוגות צעירים נתקלים בקושי למצוא את מקום הבילוי האידאלי שבו יחגגו את אהבתם. אם אתם חלק מהזוגות המתקשים הללו, הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

א – אסקייפ רום

מה יותר כיף מאשר להתנסות כזוג בטרנד שכבש את העולם? הרי שחוץ מההנאה והחוויה הבלתי נשכחת, אתם גם תהפכו מגובשים יותר ותכירו אחד את השנייה הרבה יותר טוב. איפ קטן מאיתנו: חשוב לזכור לבחור אסקייפ רום שמתאים לשני אנשים ולא לקבוצה גדולה.

ב – ברביקיו

אם אתם חובבי אוכל (מי לא, בעצם?) ובבית של אחד מכם יש גינה או מרפסת גדולה, אז ברכותיי – זהו הדייט האידאלי עבורכם! אמנם ייתכן שלחלקכם זה נשמע "פשוט" מדי, אך אם תעשו את כל ההכנות והבישולים כצוות, זו יכולה להיות חוויה מהנה ומגבשת ביותר עבורכם.

© צילום: gettyimages

ג – "גיימינג נייט"

לכל הגיימרים והגיימריות שבנינו וגם לאלו שלא - יכול להיות מאוד נחמד לשבת על הספה לצד בן/בת הזוג, לשתות שוקו חם ולשחק במשחקי מחשב מדליקים עד לשעות הקטנות של הלילה (לא, פאבג'י לא נחשב); תוך כדי שיחת נפש עמוקה. כמובן שזה לא מתאים לכל אחד ואחת, אך זוהי בהחלט דרך ייחודית לחגוג את הולנטיין.

ד – דיינר

למי שלא שמע ולא ידע: דיינר הוא סוג של מסעדה בסגנון אמריקאי, המשלבת אוכל בסגנונות שונים (בעיקר אמריקאי) ובמחיר מוזל יחסית, עם מוזיקה טובה ותחושת חמימות בייתית. בנוסף, הדיינרים מפוזרים בכל הארץ ופתוחים עד הלילה ולכן, כולכם יכולים לאתר דיינר חביב הנמצא בקרבתכם ושפתוח בשעות הנוחות לכם.

ה – הליכה על החוף

אמנם הדבר יכול להיות קצת קיטשי ונדוש - אך הוא בהחלט עושה את העבודה בתור חוויה מגבשת, רומנטית ובלתי נשכחת.

ו – וינטג'

אם לשניכם יש ראש פתוח ואתם מעוניינים להתנסות במשהו חדש וייחודי, אז באפשרותכם לצאת לדייט בסטייל מעט מיושן - כמו דרייב אין (בית קולנוע באוויר הפתוח - וכן, יש כאלה בארץ), שיעור ריקודי עם או ריקודים סלוניים ועוד.

ז – זריחה

אם אתם מחפשים חוויה רומנטית ומרגשת, אז מצאתם: הפעילו שעון מעורר והיפגשו כעשר דקות לפני זמן הזריחה (ניתן למצוא את הזמן המדויק באינטרנט), הכינו מראש נשנושים ושתייה והכי חשוב – פשוט תתרווחו ותהנו זה בחברת זו.

© צילום: gettyimages

ח – חזרה לדייט הראשון

ההתרגשות שחשנו בדייט הראשון עם בן או בת הזוג שלנו לרוב דועכת עם הזמן; לכן, באפשרותכם לשחזר באופן מדויק את הדייט הראשון שלכם ובמהלכו להציף יחדיו זיכרונות ותחושות ששכחתם שקיימים.

ט – טיול אתגרי

אם מטרתכם העיקרית היא להכיר אחד את השנייה טוב יותר, אז הדייט המושלם עבורכם הוא לא אחר מאשר הליכה משותפת לאורך מסלול אתגרי הנמצא בקרבתכם, שבו תתצרכו להיעזר ולתמוך אחד בשנייה.

י – יציאה לריקודים

מי מאיתנו לא אוהב לשמוע מוזיקה ולרקוד, במיוחד כשזה עם אהובת ליבנו? דייט על רחבת ריקודים יעניק לכם שלל של זכרונות וחוויות חדשות ומרגשות כזוג, שלא יישכחו בקרוב.

כ – כדורת

מה יותר רומנטי מאשר משחק זוגי של אחד המשחקים החביבים והפופולאריים ביותר בעולם, הלא הוא באולינג (כדורת בעברית)? אל תשכחו שכמובן ניתן ואף מומלץ לשלב בדייט גם אוכל טעים וחמים.

ל – לבשל ביחד

מצאו מתכונים מיוחדים המתאימים לשניכם, קנו את כל המצרכים ואפו, בשלו וטגנו אך ורק בעבודת צוות. כך תוכלו להנות הן מחוויה רומנטית והן ממאכלים מגוונים וטעימים.

© צילום: Shutterstock

מ – מסע שופינג

אמנם זהו דייט קל לביצוע, אך אין זה מוריד מהערך שלו בתור חוויה משעשעת ומהנה. מלבד זאת, במידה ואתם מכירים אחד את השנייה היטב, באפשרותכם להפוך את העניין למשחק קטן ולקנות בגדים ונעליים לבן הזוג השני מבלי להיעזר בו - ולבסוף יהיה עליכם ללבוש את הבגדים שאהובכם / אהובתכם בחרו עבורכם למשך כל היום.

נ – נטפליקס וסושי או פיצה

אי אפשר להציע רעיונות לדייטים מבלי להזכיר לפחות פעם אחת את "דייט החלומות" של כולנו – צפייה בסרט או סדרה בנטפליקס עם בן/בת הזוג שלנו, תוך כדי התכרבלות כייפית ומחממת ומאכל קליל ומשביע.

ס – סטאנדאפ

זהו בהחלט אחד הדברים המשחררים, המשעשעים והנחמדים ביותר שניתן לעשות כזוג בולנטיין, במיוחד כשכל מה שאתם צריכים זה מצב רוח טוב וחוש הומור.

ע – עיסויים ופינוקים

אם אתם בעניין של מסאז'ים וטיפולי יופי, אז זהו כמובן הדייט האידאלי ביותר עבורכם. כל מה שעליכם לעשות הוא בסך הכל לאתר את הספא הקרוב ביותר ולהתחיל להנות!

פ – פיקניק

הבה נודה באמת - כולנו פינטזנו לפחות פעם בחיינו על פיקניק ביער או על החוף לצד אהוב או אהובת ליבנו; והוולנטיינס דיי הוא ההזדמנות המושלמת לעשות כן.

צ – צפייה בכוכבים

בין אם יש בקרבתכם מצפה כוכבים ובין אם לא, אתם רשאים להנות מאחד הדייטים היותר מעניינים ויחודיים, אשר לא דורשים כלום מעבר לבגדים חמים, שתייה ונשנושים (וכמובן כיסאות ישיבה).

© צילום: Fotolia

ק – קמפינג משותף

בדומה לטיול אתגרי ואסקייפ רום, גם דייט בקמפינג הוא פעילות מגבשת שתגרום לכם להכיר אחד את השנייה לעומק. כמו כן, בדרך כלל העלות הכספית של דייט כזה היא איננה גבוהה, במיוחד אם ישנו אוהל בבעלותכם.

ר – רכיבה על סוסים

במידה ואתם רומנטיקנים שאוהבים חיות וטבע, אז זהו בדיוק הדייט בשבילכם! כמו כן, ישנם סוגים שונים של רכיבה על סוסים ואתם רשאים לבחור את מה שהכי מתאים לכם, כגון: רכיבה על החוף, רכיבה בחווה, רכיבה קבוצתית וכדומה.

ש – שחייה לילית

דייט שמשלב רומנטיקה, ספורט והנאה, לכדי חוויה בלתי נשכחת אשר תהווה זיכרון חיובי ומשמעותי לאורך כל מערכת היחסים שלכם.

ת – תחביב משותף

נצלו את הוולנטיינס דיי לפיתוח תחביב משותף שמסב הנאה עבור שניכם ותתמידו איתו למשך תקופה ארוכה. לדוגמה: סנפלינג, ציור, מרתונים שנתיים ועוד.

לא משנה לאיזה דייט אתם בוחרים לצאת ועם מי, העיקר שלא תשכחו להנות ולצבור חוויות וזיכרונות. יום אהבה שמח!

 

 
 
תגובות