נא להתנהג בהתאם: עשו ואל תעשו ביום האהבה. צילום: Fotolia

נא להתנהג בהתאם: עשו ואל תעשו ביום האהבה

יוצאים לחגוג את הולנטיינס דיי עם בחיר/ת ליבכם? חכו רגע: לפניכם רשימת הוראות מפורטת לפני היציאה למבצע - מה עליכם לעשות ביום הרומנטי בשנה וממה חייבים להימנע

יום האהבה כבר כמעט כאן! כולם שמחים, אוהבים ומצפים ליום מושלם ורומנטי עם בני הזוג. אמנם, לא תמיד הדבר יוצא לפועל; ולפעמים התוכניות שרצינו לממש, נשארים בגדר חלומות. כדי שלא יהיו אי נעימויות, אספנו במיוחד בשבילכם את כל הדברים שכדאי לעשות ביום האהבה, מול הדברים שממש לא כדאי (במילים עדינות). 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מסעדה

עשו: ידוע כי הדרך לליבו של אדם עוברת דרך קיבתו; לכן, פנקו את אהוב/ת ליבכם בארוחה זוגית ורומנטית במסעדה טובה וטעימה. פעולה קטנה שתגרום להערכה גדולה מצד בני הזוג ולתחושה נעימה.

אל תעשו: אל "תפנקו" את אהוב/ת ליבכם בארוחה זוגית ורומנטית ברשת זולה. יום כזה דורש השקעה של קצת יותר מחמישה שקלים, לא כך?

© fotolia

מתנה

עשו: הפתיעו את בני הזוג וקנו להם מתנה נחמדה שתראה להם עד כמה אתם אוהבים ומכירים אותם: פרחים, דובי או שוקולד לגמרי יכולים לעשות את העבודה!

אל תעשו: אל תפתיעו את בני הזוג ותקנו להם במתנה משהו מוזר ולא שימושי שמצאתם ברגע האחרו, רק כי שכחתם שיום האהבה חל בעוד יומיים. אופסי!

מתנה
© צילום: shutterstock

מכתב

עשו: הביעו את רגשותיכם במכתב אהבה מרגש או כרטיס ברכה חמוד שכתבתם במיוחד למענם. מילים כמו: "אני אוהב/ת אותך", "זכיתי בך" או "יום אהבה שמח" לגמרי יכולות להעלות להם חיוך על הפנים.

אל תעשו: אל תכתבו להם מכתב מיוחד ליום האהבה שבו כתוב עד כמה אתם אוהבים את עצמכם ושלדעתכם הם זכו בכם. צניעות, מישהו?

© צילום: gettyimages

אין כמו בבית!

עשו: הזמינו את בני הזוג לביתכם, הכינו פופקורן טעים והעבירו את חג האהבה בצפיית סרטים רומנטיים עם מושא אהבתכם. צפייה נעימה!

אל תעשו: אל תזמינו את בני הזוג לביתכם, תכינו פופקורן טעים - ותירדמו באמצע הסרט...

© צילום: Fotolia

נשיקה

עשו: סיימו את הערב הזוגי והרומנטי בנשיקה חמודה שתשאיר טעם לעוד (רק באישורם, כן?).

אל תעשו: אל תסיימו את הערב הזוגי והרומנטי בנשיקה חמודה בטעם וריח הבצל שאכלתם קודם... גם חיבוק זה בסדר.

© צילום: Fotolia
 
תגובות