לעולם ועד: הדברים היפים ביותר שקורים כתוצאה מאהבת אמת. צילום: Shutterstock

לעולם ועד: הדברים היפים ביותר שקורים כתוצאה מאהבת אמת

מצפים בכל ליבכם לרגע בו תחושו אהבה עזה, כנה ואמיתית כלפי אדם אחר? לא לשווא: קיבצנו לכם את כל הדברים המיוחדים שלהם רק אהבת אמת מסוגלת לגרום

האהבה היא דבר שטבוע עמוק בתוך הגנום האנושי ועם הזמן, כתוצאה מהאהבה, צמחו גם דברים יפיפיים, שניתן להבחין בהם ולהשיג אותם רק כאשר האהבה אמיתית. בכתבה הבאה, נציג בפניכם מספר דברים שקורים כשאוהבים באמת, כדי שיהיה לכם למה לצפות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האהבה פחות מובעת באופן פיזי

כאשר תאהבו מישהו או מישהי בכל ליבכם והדבר יהיה הדדי כלפיכם, תוכלו לשים לב שהאהבה הופכת לפחות פיזית: במקום להתחבק ולהתנשק כל הזמן, תעברו למבטים וחיוכים אוהבים אחד כלפי השני. האהבה תובע באמצעים מופשטים יותר, קטנים יותר ועדינים יותר. מודבר בדבר יפיפה, שכן הוא מוכיח שאין צורך בפיזיות בשביל לשמר אהבה - אלא מספיק בכמה מבטים, חיוך ומילה טובה בשביל להפוך את זה לאמיתי.

אתם הופכים לרגועים ומאושרים יותר

האהבה משרה עלינו רוגע ושלווה, מין אופוריה כזו. זו תחושה מהממת, שכן כך אפשר להרגע מלחצי היומיום, לחשוב על האדם האהוב עלינו בעולם ולהרגיש שמחה שאנחנו איתו/איתה. כאשר האהבה אמיתית ויש תחושת הדדיות משני הצדדים, מרגישים אושר ושלווה כאשר אתם ביחד וגם בנפרד. עצם הידיעה שיש מישהו או מישהי שאוהבים אתכם באמת, יכולה להעניק לכם תחושה מדהימה.

התחושה שיש מישהו שאוהב אתכם באמת היא מדהימה
התחושה שיש מישהו שאוהב אתכם באמת היא מדהימה © צילום: Fotolia

אתם לומדים להעריך יותר

לאט עם הזמן, תלמדו להעריך את המחוות הקטנות שבן או בת זוגכם מעניקים לכם: אם זה חיבוק של רגע, נשיקה בלחי, מידי פעם פתק קטן או חפיסת שוקולד - כל הדברים הקטנים הללו ילמדו אתכם להעריך את בן או בת זוגכם ולהבין עד כמה הם יקרים. חשוב לזכור שבזוגיות שום דבר אינו מובן מאליו; וכל הדברים הקטנים הללו יכולים להיעלם אם לא תעריכו אותם מספיק. לכן חשוב להיות מודעים לכך ולהגיד תודה לאדם שנותן לכם מעצמו כל הזמן.

יש מישהו/מישהי עליהם אתם יכולים לסמוך ללא ספק

כמובן שישנם גם חברים טובים ומשפחה עליהם אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות, אבל ברגע שיש לכם בן או בת זוג ואתם נמצאים בזוגיות חזקה, מתווסף לכם אדם לרשימה שעליו ניתן לסמוך ללא שאלות. אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים, כי אותו אדם לא יעשה לכם רע ולא ירצה ברעתכם בשום מצב. מצב כזה של בטחון ניתן להשיג רק כאשר האהבה אמיתית ומבוססת באמת; ומדובר באחד הדברים החשובים והיקרים ביותר שיכולים להיות לאדם.

ביטחון כזה ניתן להשיג רק כשהאהבה אמיתית ומבוססת
ביטחון כזה ניתן להשיג רק כשהאהבה אמיתית ומבוססת © צילום: Fotolia

האהבה הופכת מדבר מופשט למוחשי

למרות שכתבנו בסעיף הראשון שהאהבה מובעת יותר באופנים מופשטים, אותם אופנים מופשטים גורמים לאהבה להרגיש אמיתית ומוחשית יותר. הדבר המוחשי ביותר לאהבה הוא ניצוץ בעיניים של האדם שמולכם כאשר הוא מביט בכם - כל אחד יוכל לזהות את אותו ניצוץ ולדעת שעכשיו זה אמיתי. חיבוקים ונשיקות הם מצויינים, אבל לא תמיד אפשר להרגיש מתי הם מגיעים מהלב. במבט בעיניים אי אפשר לטעות, וכן בחיוך ובטון הדיבור. האהבה הופכת לדבר שאפשר באמת להרגיש ולחוש באוויר, כאשר קודם לכן היא הייתה מילים שנאמרו וסיפורים שסופרו.

 
תגובות