הצד הרומנטי: סיפורי האהבה שקרו באירועי האירוויזיון. צילום מסך מיוטיוב

הצד הרומנטי: סיפורי האהבה שקרו באירועי האירוויזיון

מלבד לשירים וההופעות המרנינות, לאירוויזיון גם אינספור סיפורי היכרות שקשורים בו או קרו על בימתו. אספנו לכם את הסיפורים הגדולים ביותר

מדי שנה מתקיימת תחרות הזמר הבינלאומית, שהשנה מתארחת כאן בארצינו הקטנטונת. נציגים מכל רחבי העולם מגיעים למדינה הנבחרת ומבצעים את השיר שלהם בתקווה לקחת את המקום הראשון. חלק מהנציגים לא הצליחו אמנם לקטוף את התואר ולזכות בתחרות, אך יש כאלה שזכו בדבר לא פחות חשוב - אהבה. לפניכם מספר סיפורי אהבה שיצאו מתוך האירוויזיון והדהימו את כולם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מי שמייצגים ביחד, נשארים ביחד

בשנת 2015, באירוויזיון שהתקיים בעיר וינה שבאוסטריה, ייצגו ואידס באומילה ומוניקה לינקיטה את ליטא. בעקבות עבודתם המשותפת, השניים הפכו לזוג והתאהבו עוד יותר אחד בשני. במהלך השיר "This Time" ששרו השניים, ניתן לראות את האהבה הגדולה ביניהם ואפילו נשיקה מתוקה שהפכה את הביצוע לרומנטי וקיטשי במיוחד. אמנם השניים לא הצליחו לנצח בתחרות, אך אהבתם ללא ספק ניצחה הכל. חמודים!

 

שיר אהבה

2015 הייתה כנראה שנה מלאת אהבות חדשות באירוויזיון: מרלנד ודברה סקרלט נבחרו לייצג את נורבגיה בתחרות שהתקיימה באותה השנה ולא הכירו זה את זה כלל. במהלך העבודה, החזרות וההכנות המרובות, השניים מצאו את עצמם מתאהבים זה בזה - ובראיונות הם נראו ממש בלתי נפרדים. מעבר לעובדה שמרלנד ודברה יצאו עם אהבה חדשה, הם גם יצאו מהתחרות כשהגיעו למקום השמיני המכובד עם השיר היפה והמרגש "Monster Like Me". שאפו ענק!

 

גם הכבשה שושנה השתתפה?

בשנת 1991, הזוג הישראלי אשר מוכר לנו בעיקר מקלטות הילדים "טיף וטף", נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון שנערך ברומא שבאיטליה. אורנה ומשה דץ ביצעו את השיר המפורסם "כאן" (או "כאן נולדתי", אם תרצו) שכיום אין אחד שלא מכיר אותו. השניים הצליחו להגיע למקום השלישי והיו במרחק שבע נקודות בלבד משבדיה, שזכתה במקום הראשון. כיום אורנה ומשה דץ כבר לא ביחד, אבל ללא ספק הצליחו להביא גאווה לארץ שלנו. כל הכבוד!

 

מדברים בשפת האהבה

בשנת 2013, נציג איטליה מרקו מנגוני ונציגת אוקראינה זלאטה אוגנביץ, התאהבו זה בזה במהלך תחרות האירוויזיון באותה שנה והפכו לזוג. השניים נהגו לבלות ולהתראיין יחד; ובזמן התוצאות הגורליות אפילו ישבו זה עם זה. שניהם הגיעו למקומות מרשימים בתחרות - זלאטה הגיעה למקום השלישי ומרקו למקום השביעי - אך מה שהפך אותם למאושרים היא העובדה שהם זכו אחד בשני לנצח. רומנטי!

 

פגשתי את בעלי בגמר האירוויזיון

פרוד ומייגן הינם שני מעריצים הדוקים של האירוויזיון מנורבגיה. השניים הכירו זה את זה באירוע הגמר שהתרחש במדינתם, התאהבו והתחתנו. פרוד ומייגן הם זוג גאה, מנהלים חיי זוגיות לתפארת וממשיכים לצפות באירוויזיון בכל שנה זה עם זה. גאווה!

 
תגובות