עשו ואל תעשו: המדריך השלם למפלרטטים. צילום: Fotolia

עשו ואל תעשו: המדריך השלם למפלרטטים

בשביל להתחיל עם הצד השני, יש לדעת כיצד לגשת אליהם ולגרום להם לרצות אתכם. ריכזנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לפלירטוט

חלק גדול מתהליך של כניסה לזוגיות הוא הדיבור עם האדם איתו אנחנו מתכוונים לפתח משהו. ה"דיבור" הזה נקרא לעיתים פלירטוט וחשוב לדעת איך לעשות את זה נכון, על מנת שהעניינים יתפתחו בכיוון אליו אתם זורמים. לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר כללים בסיסיים של "עשו ואל תעשו" לפלירטוט ושיח נכונים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עשו:

היו עצמכם

חשוב מאוד שתהיו אתם ולא תנסו להרשים את הצד האחר באמצעות מישהו שאתם לא. הרי המטרה היא להכיר ולראות אם העניינים יכולים להתפתח - ואם לא תהיו באמת אתם, איך תוכלו לדעת אם הכימיה שנוצרה היא אמיתית? לכן, האישיות האמיתית של כל אחד ואחת היא חשובה מאוד במקרה הזה. נסו לדבר עם האדם שמולכם כאילו הוא אחד החברים שלכם וכך תצליחו לתפקד בצורה המיטבית.

© צילום: Fotolia

היו פתוחים להזדמנויות

מאוד לגיטימי שבעת דיבור עם אדם חדש תרגישו מובכים או לא בטוחים בעצמכם; אך מה שחשוב הוא שלא תתנו לדבר לסגור אתכם ולמנוע מכם להיפתח ולהיחשף לאנשים ולהזדמנויות חדשות. חשוב לנסות להתגבר על המבוכה ולזרום עם השיחה, לענות בצורה קלילה ולא לבטל הזדמנויות בגללה, או בגלל שאתם לא בטוחים מה עליכם לעשות. חלק מהדברים הכי גדולים שקורים לנו, קורים מכך שנתנו צ'אנס למשהו שלא היינו בטוחים לגביו - אז למה שלא תנסו זאת גם כאן?

נצלו את הרגע

אם יש לכם משהו מתוחכם להגיד - תגידו, אם יש משהו שאתם רוצים לשתף, שתפו! הדבר מראה על כך שאתם כנים ומוכנים לחשוף את עצמכם לאנשים חדשים, מוכנים להתנסות ולתת הזדמנות להיכרות באמת מעמיקה עם אדם חדש. נצלו את הרגע שיש לכם עם אותו האדם, אמרו לו את שעל ליבכם ואל תהססו לשתף אותו במחשבות שלכם. לפני שאתם מדברים, נטרלו את המחשבות של: "מה הוא או היא יחשבו? איך הוא או היא יגיבו?" ופשוט לכו על זה! יכולים להיווצר מכך דברים מדהימים, אם רק תעזו.

אל תשכחו להציג את מי שאתם באמת © צילום: Fotolia

אל תעשו:

אל תגזימו

אחת השגיאות הגדולות בשיחה ופלירטוט עם אדם שיש לכם בו עניין רומנטי, היא הגזמה: צחוק מוגזם מבדיחות, צורת דיבור מוגזמת ועוד. הנמשל - לא לעשות זאת! אנו בטוחים כי אם האדם אשר איתו או איתה אתם מדברים יגזימו במה שהם עושים, אתם ישר תשימו לב לדבר וכך גם הצד השני - היו טבעיים, נינוחים ולא מוגזמים. צחקו כשצריך ולא כל הזמן והקפידו להגיד דברים במקום.

אל "תימרחו" על האדם האחר

עוד טעות שעושים היא "הימרחות" על האדם השני: הכוונה היא התקרבות יתר על המידה, החמאה מעבר למה שצריך ובעיקר - יצירת סיטואציה לא נעימה עבור הצד השני. איך נמנעים? תמיד תחשבו על המרחב האישי לו אתם זקוקים כשאתם מדברים עם אדם אחר ותנסו לא לחצות אותו. חשבו: "האם זה הגבול? האם הלכתי רחוק מידי?" ובמקרים בהם אתם לא בטוחים, תמיד אפשר לשאול לדעת הצד השני (רוב הסיכויים שהם דווקא יעריכו את זה ששאלתם).

אל תשכחו לתת גם ספייס
אל תשכחו לתת גם ספייס © צילום: Fotolia

אל תנסו יותר מידי

אם אתם רואים שהשיחה לא זורמת, אל תנסו לאלץ את האדם שמולכם לדבר איתכם. אם זה לא זה, אז זה לא זה - ואין טעם להתאמץ לשווא ולהביא לתסכול גם שלכם וגם של הצד השני. ברגע שהשיחה הופכת למאולצת ולא כיפית וקלילה, הפלרטוט מאבד מהמטרה שלו, שהיא להכיר אדם חדש בצורה רגועה ולא לחוצה.

 
תגובות