מי אמר אל תשתנו? כך הזוגיות משנה אתכם לטובה. צילום: Fotolia

מי אמר אל תשתנו? כך הזוגיות משנה אתכם לטובה

אומרים שזוגיות טובה לא אמורה לשנות אתכם - אבל זה בדיוק מה שהיא עושה. לפניכם ההשפעות החיוביות שיש למערכת יחסים בריאה ואוהבת עליכם ועל בן או בת הזוג שלכם

אין עוררין על כך שלהיות במערכת יחסים זה דבר מדהים, ומסתבר שחוץ מהרגשה פנימית טובה, זוגיות אף גורמת לנו להרגיש שונים כלפי חוץ - והדבר מוקרן לכל עבר. מאוהבים? נמצאים במערכת יחסים מדהימה? בואו לברר מה הם הדברים שהשתנו בכם לטובה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתם מאושרים יותר

אם תשימו לב טוב, תוכלו להבחין כי אנשים מאוהבים נוטים לחייך ולצחוק יותר: כשאתם מאוהבים, אתם מרגישים טוב עם עצמכם, עם האהבה שלכם ובכלל עם העולם, כמעט כל דבר גורם לכם לחייך מאוזן לאוזן. בנוסף, מסתבר שאנשים מאוהבים סבורים כי "להיות מאושרים" הוא המסייע הראשי למציאת אהבה בפועל. טיפ לרווקים שבנינו - התחילו לתרגל את הפרצוף המאושר שלכם מעכשיו.

אתם בטוחים יותר

אנשים מאוהבים נוטים לחוש באווירת ביטחון מסוימת מעבר לנורמה. העובדה שיש שם מישהו שיעמוד לצדכם לא משנה מה, היא נהדרת וגורמת לתחושת ביטחון גבוהה. רשת הביטחון הזו עשויה לעזור לכם למצות את עצמכם ונותנת לכם להיות מי שאתם בלי שישפטו אתכם.

© צילום: fotolia

אתם נראים טוב יותר

ייתכן כי הסיבה לכך נובעת מהמאמץ וההשקעה שנדרשים מרובנו כדי להיראות במיטבנו ליד בני הזוג. מעבר לכך, דעו שכשאתם בזוגיות טובה ואתם מרגישים טוב בפנים, התחושה הזאת מוקרנת כלפי חוץ. אנשים יתפסו אתכם נהנים יותר כשאתם מאוהבים ואם זה לא מספיק, שחרור כימיקלי האהבה בגוף גורם לשיער להראות מבריק יותר ומעניק לעורכם זוהר שהוא בהחלט שובה לב. נשמע שכדאי להתאהב!

אתם לוקחים יותר סיכונים

האהבה מלאה בסיכונים ולמרות זאת, אנשים מאוהבים הינם בריאים ונינוחים יותר. בזוגיות, שני בני הזוג פתוחים לקחת סיכונים ומוכנים לסמוך על אדם אחר - כל זאת בידיעה כי הסיכונים שייקחו על ידי השקעת האמון במישהו אחר, ישתלמו בסופו של דבר ויעניקו להם אושר.

© צילום: Shutterstock

אתם מביעים יותר חיבה

יצא לכם פעם לראות בחור או בחורה שמתיימרים להיות קשוחים וחסרי רגשות, אך אחרי תקופה של מערכת יחסים הם מתרככים ומתחילים להביע חיבה כלפי הסובבים אותם? לא מפתיע. זוגיות מרככת הרבה אנשים והופכת אותם למעט יותר קיטשיים (במובן הטוב!) ממה שהיו בעבר. בזוגיות תזכו לגלות שאתם מגלים חיבה בקלות יותר ולעיתים קרובות יותר: אתם מחבקים יותר, אוהבים יותר ובאופן כללי מגלים אכפתיות אותנטית יותר לזולת (ולא רק למושא האהבה שלכם). ממש עושה חשק להתאהב.

תגובות