נורות אדומות: סימנים לכך שעליכם לנטוש את הזוגיות במהרה. צילום: Fotolia

נורות אדומות: סימנים לכך שעליכם לנטוש את הזוגיות במהרה

קשר רומנטי הוא לא משחק: ברגע שאתם רואים שהוא מתחיל לפגוע בכם, עליכם לעזוב הכל ולצאת ממנו. איך תדעו אם זה המצב? כל התשובות לפניכם

כולם רוצים שמערכת היחסים שלהם תעבוד - אולם, לצערנו, לא תמיד כך המצב. במידה ויש לכם כל מיני בעיות בקשר ואתם מעט מבולבלים, אנחנו כאן בשביל לתת לכם את כל התשובות והפתרונות. הנה כל הסימנים שיראו לכם שהקשר הזה, הוא כבר ממש לא 'זה'.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתם לא אוהבים את עצמכם

מדובר בסימן שאמור להזהיר אתכם מכך שמערכת היחסים שאתם נמצאים בה כרגע, הינה הרסנית עבורכם. במידה ושמתם לב שמאז שהתחלתם את הזוגיות אתם אוהבים את עצמכם פחות, האדם איתו אתם יוצאים הוא לא בשבילכם.

אתם חשים בחוסר נוחות בסביבת בן או בת הזוג

אם אתם מפחדים לומר או לעשות דברים מסויימים, משום שאתם חוששים שתבריחו את בן או בת הזוג שלכם - למעשה כדאי לשחרר אותם לדרכם בעצמכם. מערכת יחסים טובה, היא כזו שבה רוב הדברים אינם שבירים. יהיה עדיף לסיים אותה והדבר יקל עליכם מאד.

© צילום: Fotolia

החברים והמשפחה חושבים שיהיה עדיף אם תיפרדו

חשוב לזכור שבני המשפחה והחברים שלכם רוצים בטובתכם - ולכן כדאי לכם להקשיב לעצותיהם. אם בני המשפחה והחברים שלכם מייעצים לכם להיפרד מבני הזוג, הם כנראה יודעים מה הם אומרים. מדובר באנשים שרק רוצים את הטוב ביותר עבורכם. אם הקול שלהם מדאיג אתכם בהקשר למערכת היחסים, כנראה שישנה סיבה. אולי כדאי לכם לקחת צעד אחורה.

אתם היחידים שמנסים לגרום לזה לעבוד

כל מערכת יחסים דורשת עבודה קשה משני הצדדים. אם אתם מרגישים שרק אתם שעושים מאמץ לגרום לזוגיות שלכם לפרוח - אז אולי, למעשה, עדיף לסיים מערכת יחסים שמרגישה חד צדדית ולעבור לאחת אחרת, שתהיה הרבה יותר הדדית ומכבדת.

אתם ממשיכים לקוות שבן או בת הזוג שלכם ישתנו

אם יש לכם בראש גרסה מושלמת של איך בן או בת הזוג שלכם צריכים להתנהג ולהיות כאדם; ואתם נאחזים במשאלה הדמיונית הזו, שאולי הגרסה שאתם מדמיינים תתרחש - אולי הגיע הזמן להפסיק עם החלומות, כי אתם כנראה לא מרוצים ממה שקיים כרגע. מה שאתם לא מרוצים ממנו ברגע זה יש לקטוע, כי רוב הסיכויים שהוא לא עושה לכם טוב.

© צילום: Shutterstock

אתם נאחזים בזכרונות הטובים

אתם פשוט צריכים להפסיק לחשוב על הזמנים עם בני הזוג שלכם בזמן עבר ולהיאחז בתירוצים כמו: "הוא פשוט היה כל כך טוב אליי", או "היינו אוהבים לבלות הרבה ביחד". כל פרקי הזמן, גם ההווה וגם העבר, צריכים להיות זמנים בהם אתם עדיין רוצים לבלות יחדיו.

אתם מרגישים כבולים

בני זוג אובססיביים עלולים לקחת מכם את החופש ולגרום לכם להרגיש שאין לכם אוויר לנשימה. כולם צריכים ספייס בשלב מסוים ומי שלא יכול לכבד את זה וגורם לכם להרגיש לכודים באופן קבוע - אינו בשבילכם.

אתם לא מוותרים על הזוגיות, כי אתם פוחדים שלא תהיה אחת אחרת

"מה אם אין שם אף אחד אחר טוב יותר בשבילי? מה אם אסיים לבד אם איפרד מהחבר/ה?" - מחשבות שלא מפסיקות לרוץ לכם בראש. הפחד מ"מה אם" לעולם לא צריך להיות סיבה או תירוץ להתפשר על מערכת יחסים שכבר אינה עושה לכם טוב, שככל הנראה אין בה אהבה ומישהו שכבר לא עושה לכם טוב להיות איתו.

© צילום: Fotolia

אתם מרגישים שבן או בת הזוג שלכם לא מכבדים אתכם

אם בן או בת הזוג מתייחסים אליכם בצורה שאינה הולמת, למשל: מתעלמים מכם כאשר אתם בקבוצה, לא דואגים שהגעתם בשלום לאחר דייט או כל יציאה משותפת אחרת - הרי שהם פוגעים בכם ומתייחסים אליכם בצורה שלא מצופה מאדם שאמור לאהוב אתכם. תחשבו שנית על מערכת היחסים.

אתם לא קוטעים את הזוגיות כתוצאה מלחץ חברתי

אם הכרתם את בן או בת הזוג שלכם דרך חברים או בני משפחה, אתם ודאי חושבים כי תחושו מובכים להסתובב עם אותה קבוצת חברים בה עלולים להימצא בני הזוג שלכם, במידה ונפרדתם. אולם, המבוכה הזו עדיין שווה את האושר שלכם. יכול להיות שיקרו מצבים בהם יהיו לכם תקופות פחות טובות בזוגיות והקרובים אליכם, כיוון שהם מכירים את אותו אדם, ינסו לדרוש מכם להישאר עמם. אולם, אתם צריכים לעשות מה שעושה לכם טוב!

תגובות