שירלי: "בגלל האינסטגרם גברים לא לוקחים אותי ברצינות". צילום מסך מאינסטגרם

שירלי: "בגלל האינסטגרם גברים לא לוקחים אותי ברצינות"

השבוע נציין את ט"ו באב - וזה בדיוק הזמן לגלות את סודות האהבה הגדולים ביותר של הכוכבים האהובים עלינו. הפעם: הקומיקאית שירלי לוי משתפת שהגבר המושלם בשבילה הוא מישהו שיהיה כמו אבא שלה, וכמובן - גבוה

שירלי לוי אמנם קורעת מצחוק ועשתה מזה קריירה - אך הדבר די מפריע לה לתקשר עם בני המין השני. הקומיקאית האהובה מצליחה להפוך גם את הראיון הכי מרגש שיצא לנו לקיים לכבוד יום האהבה העברי, לשיחה משעשעת. מי הביא לה וופל בלגי באמצע דיאטה ומה היא מוצאת בעפר שכטר? הרי התשובות לפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זוכרת את האהבה הראשונה שלך?

"האהבה הראשונה שלי הייתה בכיתה א'. כמו שאמרתי בפרוייקט הבריונות, התפתחתי ממש מוקדם וכבר הרגשתי שיש לי רגשות לילד מהכיתה שלי. התאהבתי בילד הכי חמוד של הכיתה: היו לו משקפיים וכובע ונדלקתי עליו ממש. הרגשתי פרפרים בבטן, שאני מחכה לראות אותו מגיע לכיתה ושאני מתרגשת כשבילינו יחד בהפסקות. תמיד הייתי רוצה להיות איתו בקבוצה, להיות החברה הכי טובה שלו, כל הזמן לדאוג להצחיק אותו ולהעלות לו חיוך על הפנים כדי להראות לו שכיף איתי. הייתי כל הזמן קונה לו קלפים של סופרגול בשביל שיתאהב בי גם. אני הראשונה בכיתה שנדלקה עליו, סיפרתי את זה לכל החברות שלי אז – ואז גם הן נדלקו עליו, המרושעות האלה!"

מהי המחווה הרומנטית הכי גדולה שעשו עבורך או מחווה שהיית רוצה שיעשו בשבילך?

"כשהייתי בת 16, יצאתי לדייט שני עם בחור שכנראה היה מאוד דלוק עליי. ישבנו בבית קפה והזמנו פרישייק. באיזשהו שלב, הוא אמר לי שהוא הולך שנייה לשירותים. במשך רבע שעה בערך הוא לא חזר ולא הבנתי מה קורה, ממש פחדתי שאולי הוא הלך הביתה. פתאום הוא חוזר ומגיש לי וופל בלגי ענק עם זיקוקים וחיוך חמוד! אמרתי לו תודה רבה, אבל גם ממש נלחצתי! בן אדם, אנחנו בדייט השני! מה אתה נעלם לי לעשרים דקות?! מה זה הדבר הזה, אני בדיאטה עכשיו ואתה מביא לי וופל עם קינוחים?!"

וופל בלגי באמצע דיאטה?!
וופל בלגי באמצע דיאטה?! © באדיבות יחסי ציבור teenk

"לא הייתי במערכת יחסים אף פעם וכל מה שאני רואה באינסטגרם נראה מפוברק וגדול מדי. אני הייתי שמחה למשהו חמוד וקטן, כמו בלונים, זר פרחים או איזה צמיד, לשמוע 'אני אוהב אותך'... בשבילי מספיק שגבר יתנהג ברומנטיות ויהיה ג'נטלמן – והוא קונה אותי. כלומר, מספיק שהוא יפתח לי את הדלת, ייתן לי להזמין ראשונה במסעדה או שאם מתחשק לי משהו טעים הוא יקנה אותו בשבילי, דברים מאוד קטנים שמאוד מוסיפים לגבריות. אין הרבה גברים כאלה היום, אני לא מכירה הרבה כאלה."

מהו הדייט שהכי זכור לך לטובה או לרעה?

"יצאתי בסך הכל לשישה דייטים בחיים שלי וכל אחד מהם היה הזוי בצורה אחרת: אחד היה לא לטעמי ואובססיבי מאוד, השני רק ניסה לנצל אותי, אחד חמוד לקח אותי לסרט – אבל בעיניי, סרט הוא לא פעילות טובה לדייטים כי אי אפשר באמת להכיר לעומק. אז ישבנו שעתיים, ראינו סרט, יצאנו והלכנו הביתה? מה עשינו בזה? היה עוד בחור שיצאתי איתו והוא אמר לי שהוא הרגע סיים מערכת יחסים באופן קשה למדיי. הוא חשף בפניי שהוא כנראה בכלל רק מחפש ידידה."

מי הסלבריטי קראש שלך?

"עפר שכטר באלופה! הייתי פשוט מאוהבת בו ברמות, הייתי רואה את הפרקים ומרגישה שהלב שלי מתפוצץ כל פעם שאני רואה אותו. אני כל כך מבינה את הבנות היום שמעריצות את עומר חזן, הוא באמת חתיך ומשחק טוב – ככה אני הייתי עם תום שלייפר מהאלופה. כל כך הייתי יוצאת איתו – הייתי עושה הכל, הייתי קושרת אותו אצלי במחסן רק כדי שיהיה שלי, הוא היה מושלם! גם היום אני חושבת שהוא מושלם כי הוא עדיין חתיך, הוא דמות קומית והוא שחקן מעולה; אבל גדלתי והיום אני רואה את עפר שכטר מעיניים של בחורה בת 23 ולא בתור ילדה בת 14."

עופר שכטר הוא עומר חזן של פעם
עופר שכטר הוא עומר חזן של פעם © צילום: דור ערבה
 
בעיניך, מה הכי חשוב באהבה ובזוגיות?

"מה שחשוב באהבה ובזוגיות הוא אמונה, להאמין לבן או בת הזוג. יש מקרים שהבנות מקנאות בידידות שיש לבנים. בנות, תחשבו על זה: הם ידידים כבר תקופה ארוכה – אבל הוא בחר בך! הוא רוצה להיות איתך, הוא מבלה איתך, הוא יוצא איתך, אין טעם לבקש ממנו להפסיק לשמור על קשר עם כל הידידות שלו. אל תפחדי על המקום שלך אלא תאמיני לו, זה בן הזוג שלך! אם לא תאמיני לו, איך יראה הקשר שלכם?! השתדלו לא לקנא. לכל אחד יש את החיים שלו ואת העניינים שלו לפני הזוגיות. בעיניי, צריך לשחרר ולא לחסום יותר מדי את הצד השני."

תארי לנו את בן הזוג המושלם עבורך.

"האמת שאין לי טעם בבחורים, מאוד חשוב לי האופי. מבחינתי שיהיה הכי מכוער עלי האדמות, חשוב לי שהוא יהיה ג'נטלמן וגבר, כמו אבא שלי. אני חושבת שאבא שלי פתח פער כל כך גדול בין המציאות של הגברים היום לבין הגברים שהיו פעם. אבא שלי הוא אדם מקסים, מדהים, מחזר, דואג, שולח הודעות... אני רואה איך הוא ואמא שלי מסתדרים מעולה והוא כזה ג'נטלמן, עד היום, בשביל אמא שלי – ברמות שאני חושבת שאני מחפשת גברים כמו אבא שלי. גברים שידאגו, שיפנקו, קשה למצוא כאלה היום. גבר שיהיה ג'נטלמן! וגבוה, או בגובה שלי, לא קריטי. לא משנה, בעצם לא קריטי."

משהו שהיית עושה אחרת בתחום הדייטינג והזוגיות?

"בגלל שאני בחורה קומית שעושה סטוריז מצחיקים, אז לפעמים כשאני מדברת עם בחורים, הם לא יודעים להבדיל מתי אני צוחקת ומתי אני לא צוחקת. גם כשאני ממש רצינית, הם באמת לא יודעים להבדיל - גם בגלל שהם עושים כל הזמן קשר קוגניטיבי במוח הקטן שלהם שבכל פעם שאני מדברת זה אמור להיות מצחיק, אבל גם מצידי, כשאני מובכת מדי אני ישר בורחת למקום הקומי."

פעם את צוחקת, אבל מתי את לא צוחקת?
פעם את צוחקת, אבל מתי את לא צוחקת? © צילום מסך מאינסטגרם

מהו ה- Happy Ending עבורך?

"שלא ינסה לנשק אותי או לגעת בי בדייט הראשון. אני חושבת שבדייט הראשון לא אמורה להיות נשיקה או משהו כזה, אלא אם כן היה דייט ממש מהחלומות, סטייל סינדרלה – אז אוקיי, מגיעה נשיקה. אבל בעיניי, לא רצוי. בדייט השני אפשר."

תגובות