כוכבים מאוהבים: ליאנה עיון רוצה לשנות את עולם הדייטים. צילום מסך מאינסטגרם

כוכבים מאוהבים: ליאנה עיון רוצה לשנות את עולם הדייטים

השבוע נציין את ט"ו באב - וזה בדיוק הזמן לגלות את סודות האהבה הגדולים ביותר של הכוכבים האהובים עלינו. הפעם: השחקנית ליאנה עיון חושפת שהיא בכלל לא מתה על דייטים ומהי הדרך להגיע לליבה?

זה לא סוד שאנחנו בעצמינו מאוהבים בליאנה עיון - למרות שאם נציע לה לצאת לדייט היא ודאי תסרב בנימוס, או תבקש מחברה טובה להתקשר אליה באמצע הדייט ולהעמיד פנים שהיא צריכה אותה. אנחנו בטוחים שהשחקנית המושלמת (סליחה, ה"משלימה"), תוכל לצלוח הכל - גם אם זה משחק ביליארד בין אוהבים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זוכרת את האהבה הראשונה שלך?

"האהבה הראשונה שלי הייתה החבר הראשון הרציני שהיה לי בתיכון. נפגשנו בגינה ליד הבית שלי, ישבנו ארבע שעות ורק דיברנו. היינו יחד שנתיים וחצי, זה נגמר אחרי שהחלטנו שהיה לנו טוב וכדאי לסיים בטוב כחברים - ולהמשיך כל אחד לכיוון שלו".

מהי המחווה הרומנטית הכי גדולה שעשו עבורך?

"הקינוח האהוב עליי הוא בקלאווה (מוזר, אני יודעת) - ומישהו שיצאתי איתו פעם, שלח לי שני מגשים ענקיים של בקלוואות הביתה. מבחינתי, זו המחווה הכי גדולה שיש והדרך הישירה ללב שלי".

תגידי:
תגידי: "בקלאווה!" © אור גפן

מהו הדייט שהכי זכור לך לטובה או לרעה?

"האמת, אני לא כל כך אוהבת דייטים... הדייט שזכור לי לטובה הוא כשיצאתי עם מישהו לסרט, אחר כך לארוחת ערב ואז ביליארד. כל זה בערב אחד! אני מעולה בביליארד וניצחתי כמובן. היה לי דייט אחד בחיים שביקשתי מחברה להתקשר אליי ולזייף שהיא חייבת אותי. זה היה ממש נורא וכואב לעשות את זה - אבל לא הייתה לי ברירה..."

פאדיחה שקרתה לך בעולם האהבה?

"כשאני מסרבת (בנימוס!) לצאת עם מישהו - ואז פוגשת אותו במקרה. מביך נורא".

מי הסלבריטי קראש שלך?

"וואו - כריס פראט משומרי הגלאקסיה! נראה לי כל כך כיף ומצחיק איתו".

כריס פראט
כריס פראט © gettyimges.IL/Rich Fury

בעינייך, מה הכי חשוב באהבה ובזוגיות?

"חוש הומור, אמון ותקשורת בריאה; אבל בתכל'ס - אם לא מצחיק, אז לא כיף. זה הדבר הכי חשוב לי."

תארי לנו את בן הזוג המושלם עבורך.

"אני עוד מנסה לגלות בעצמי, אבל אני לא חושבת שזו צורה נכונה כל כך להסתכל על הדברים. אין דבר כזה מושלם, אולי "משלים" זו צורה נכונה יותר. אולי מישהו שמבין אותך ויודע עלייך הכל מבלי שתצטרכי להגיד דבר."

משהו שהיית עושה אחרת בתחום הדייטינג והזוגיות?

"למה בנות לא משלמות בדייטים?! מספיק עם זה!"

תסכימי לצאת איתנו אם ניתן לך לשלם?
תסכימי לצאת איתנו אם ניתן לך לשלם? © צילום מסך מאינסטגרם

מהו ה-Happy Ending עבורך?

"אני חושבת שבלי קשר לבן זוג ומערכות יחסים, פשוט להיות שמחה בכל מקום שאני נמצאת בכל זמן - בין אם יש לצידי מישהו ובין אם לא, כמובן שעדיף שיהיה. ושלושה ילדים".

תגובות