כוכבים מאוהבים: נטע נתנה לבחור את המספר של אבא שלה. צילום: דניאל קמינסקי

כוכבים מאוהבים: נטע נתנה לבחור את המספר של אבא שלה

השבוע נציין את ט"ו באב - וזה בדיוק הזמן לגלות את סודות האהבה הגדולים ביותר של הכוכבים האהובים עלינו. הפעם: נטע ברזילי משתפת שהאהבה הראשונה שלה הייתה גם שברון הלב הראשון שלה

נטע ברזילי אמנם מעודדת העצמה נשית ואהבה עצמית - אך היא מודה שהיא לא תמיד ידעה כמה היא שווה, מה שתקע אותה מעט בתחום הזוגיות. אם יתמזל מזלכם ותזכו לצאת לדייט עם הזמרת הצבעונית, זכרו לא לאכול פסטה עם הידיים ואולי תקבלו הצעת חברות על דף עם שרשרת של מכבי חיפה. נטע, תעשי לנו שיר אהבה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זוכרת את האהבה הראשונה שלך?

"כשהייתי בת 14, הייתי מאוהבת באייל - בחור בן 17 שהיה דומה קצת לסנטה קלאוס ג׳ינג׳י ומסתובב עם ה"מגניבים" בכפר סבא. הוא היה גאון בכל הנוגע להכל, שנון, ציני ועוקץ בשיחות. יום אחד, ישבנו קבוצה של חברים בפארק - והוא עבר שם והתחיל איתי! הרגשתי הכי נבוכה בעולם, כי כבר היה לי עליו קראש קטן. הקשר בינינו נמשך חודשיים ואז הוא נפרד ממני בגלל מישהי אחרת. זאת גם הייתה הפעם הראשונה שנשבר לי הלב."

מחווה רומנטית שיצא לך לעשות?

"כשהייתי בכיתה ג׳, היה לי קראש על ילד מהכיתה שלי. כתבתי לו פתק עם הצעת חברות וצירפתי שרשרת של מכבי חיפה, כי ידעתי שהוא אוהד. הוא קרא את זה באמצע שיעור גאוגרפיה וכתב לי "כן" מבויש חזרה. כשראיתי את זה, הייתי אדומה-סגולה כל השיעור ולא הבינו מה לא בסדר איתי. ד"ש לרגב בן שלום מג׳2, מקווה שהכל טוב איתך!"

"אדומה-סגולה" זה אחלה שם לשיר © צילום: דניאל קמינסקי

מהו הדייט שהכי זכור לך לטובה?

"כשהייתי בכיתה ח׳, התחלתי לצאת עם מישהו בכיתה י״א. יום אחד בדרך ללימודים, הוא עצר לידי עם הרכב שלו ואמר לי: 'לאן את חושבת שאת הולכת? כנסי עכשיו לרכב!'. הברזנו מבית הספר והוא לקח אותי לסופרלנד. נראה לי שלא היה יום, שהרגשתי יותר חיה ומאוהבת מבאותו יום!"

מהו הדייט שהכי זכור לך לרעה?

"היה מישהו שפגשתי בצבא, יצאנו לדייט במסעדה איטלקית שרציתי לבדוק אותה כבר מלא זמן - והוא אכל פסטה עם היידים וליקק את האצבעות כל הערב. היה קשוח במיוחד."

פאדיחה שקרתה לך בעולם האהבה?

"היה גבר שהתרגשתי שהתחיל איתי - ונתתי לו בטעות את המספר של אבא שלי במקום את שלי. זה לא המשיך."

הוא התקשר אליו בסוף?
הוא התקשר אליו בסוף? © צילום: אור גפן

מי הסלבריטי קראש שלך?

"היה לי קראש על ג׳ק בלאק. משהו בכריזמה המשוגעת שלו ובעובדה שהוא בוחר לעשות לגמרי מה שהוא רואה לנכון, מושך אותי וגורם לי לפנטז שעות על איך אנחנו גרים יחד ב-LA, עם אוטו לבן, מלא ילדים והוא אבא מדהים, מצחיק בטירוף ואני אישה מושלמת - וזהו, עזבו, לא משנה..."

ג'ק בלאק
ג'ק בלאק © gettyimges.ILKevin Winter

בעינייך, מה הכי חשוב באהבה ובזוגיות?

"הקשבה והכלה. אם אין תקשורת טובה בין בני זוג והבנה אמיתית של הצד השני, אין סיכוי שזה יעבוד."

משהו שהיית עושה אחרת בתחום הדייטינג והזוגיות?

"הייתי מפחדת פחות ואוהבת את עצמי יותר. לא ידעתי כל החיים כמה אני שווה וזה סגר לי מלא דלתות בחיים, לא רק בזוגיות."

אנחנו אוהבים אותך, כפרה עלייך!
אנחנו אוהבים אותך, כפרה עלייך! © gettyimges.IL/Pedro Gomes

מהו ה-Happy Ending עבורך?

"להזדקן בגינה".

 
תגובות